اخبار بازی خبر

بازی TMNT: The Last Ronin به صورت رسمی معرفی شد

THQ Nordic در جریان رویداد اختصاصی خود، به صورت رسمی بازی جدید لاکپشت‌های نینجا را معرفی و اولین تریلر TMNT: The Last Ronin را منتشر کرد.

THQ Nordic به تازگی رویداد سالیانه خود را برگزار و در جریان آن تمامی بازی‌هایی را که در سال‌های آینده منتشر خواهد کرد، به نمایش گذاشت. به این واسطه بازیکنان توانستند مجموعه هیجان‌انگیزی از آثار مختلف را تماشا کنند. با این حال بدون شک مهم‌ترین آن‌ها، بازی جدید لاکپشت‌های نینجا یعنی TMNT: The Last Ronin است. پس از آن که نیکلودئون در اوایل سال جاری تایید کرد که این بازی در حال ساخت است، حال THQ Nordic به صورت رسمی بازی آخرین رونین را معرفی و تریلر آن را منتشر کرد.

معرفی تمامی فیلم ها و سریال های ساخته شده بر اساس لاک‌پشت‌های نینجا

اگر انتظار دارید که بازی TMNT: The Last Ronin یک اثر تیپیکال از لاکپشت‌های نینجا بوده و تجربه‌ای شاد و مفرح در فضایی رنگارنگ را ارائه کند، سخت در اشتباه هستید. آخرین رونین بر اساس کمیکی با همین نام ساخته شده که یکی از تاریک‌ترین داستان‌های تاریخ سری لاکپشت‌های نینجا را روایت می‌کند. در این داستان، تنها یکی از لاکپشت‌ها زنده مانده و باید انتقام خانواده‌اش را بگیرد. تریلر معرفی بازی TMNT: The Last Ronin را در زیر مشاهده می‌کنید:

اولین تریلر بازی جدید لاکپشت‌های نینجا

متاسفانه تریلر بازی لاکپشت‌های نینجا: آخرین رونین اطلاعات زیادی ارائه نکرده و حتی بازه زمانی انتشار را مشخص نمی‌کند. تنها می‌دانیم که این بازی توسط استودیو Black Forest Games، سازنده Fade to Silence و Destroy All Humans، در حال تولید است. لازم به ذکر است که خبری از نسخه نسل هشتم نبوده و TMNT: The Last Ronin تنها روی پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بازی TMNT: The Last Ronin معرفی شد
TMNT: The Last Ronin تاریک‌ترین داستان سری لاکپشت‌های نینجا را روایت می‌کند که در آن فقط یکی از لاکپشت‌ها زنده مانده است

با توجه به این که بازه زمانی انتشار اعلام نشده و THQ Nordic از ارائه تریلر گیم پلی لاکپشت‌های نینجا: آخرین رونین صرف‌نظر کرده، می‌توانیم فرض کنیم که در بهترین حالت باید چندین سال برای تجربه این اثر صبر کنیم. این فرضیه با کنار گذاشتن کنسول‌های نسل هشتم توسط سازندگان مطابقت دارد. اوایل امسال داگ روزن، معاون ارشد بازی‌ها و رسانه‌های نو‌ظهور Paramount Global، اعلام کرد که تا زمان انتشار TMNT: The Last Ronin چند سالی باقی مانده است.

خالق لاک‌پشت‌های نینجا از دلایل ساخت بازی TMNT: The Last Ronin می‌گوید

نظر شما در مورد بازی جدید لاکپشت‌های نینجا چیست؟ آیا TMNT: The Last Ronin می‌تواند با فضای تاریک خود بازیکنان را جذب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ash
پاسخ

خیلی حیف که سه تای دیگه رو نداریم

Mmd
پاسخ

خب اون هایی که کمیک را خونده اند میدانند کی زنده میماند اونم مایکل انجلو یا همون نارنجی