آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

دنیای حماسی جنگ ستارگان را با این ماد در ماینکرافت تجربه کنید!

علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان و بازی ماینکرافت حالا می‌توانند با استفاده از یک ماد جدید، ترکیبی از این دو دنیای حماسی را تجربه کنند. این ماد جدید که توسط مادساز معروف BigChunkyBoi2543 ساخته شده، امکانات زیادی را در اختیار بازی‌کنندگان قرار می‌دهد تا بتوانند ماجراجویی‌های خود را در دنیای جنگ ستارگان دنبال کنند. شما می‌توانید سیارات مشهوری مانند تاتوئین، کوروسانت و دیگر سیارات این داستان‌های حماسی را به عنوان زیست‌بوم‌هایی در بازی ماینکرافت ببینید. البته این زیست‌بوم‌ها ظاهری شبیه به زیست‌بوم‌های اصلی ماین‌کرافت دارند، اما فضایی متفاوت را القا می‌کنند.

علاوه بر این زیست‌بوم‌ها، شما می‌توانید با شخصیت‌های محبوب این مجموعه فیلم‌های حماسی نظیر هان سولو، چوباکا، آرتو دیتو و دیگران روبرو شوید. حتی می‌توانید با امپراتور پالپاتین نیز مواجه شوید و پس از شکست دادن او، قدرت نیرو را به دست آورید. یکی از ویژگی‌های جذاب این ماد، امکان ساخت سلاح‌های مشهور این مجموعه فیلم‌ها مانند شمشیرهای نورانی و بلاسترها است. شما می‌توانید شمشیرهای نورانی با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی درست کنید و یا از سلاح‌های دوربرد مانند بلاستر استفاده کنید.

علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان و بازی ماینکرافت حالا می‌توانند با استفاده از یک ماد جدید، ترکیبی از این دو دنیای حماسی را تجربه کنند.
علاقه‌مندان به دنیای جنگ ستارگان و بازی ماینکرافت حالا می‌توانند با استفاده از یک ماد جدید، ترکیبی از این دو دنیای حماسی را تجربه کنند.

البته یکی از بهترین بخش‌های این ماد این است که شما نه تنها می‌توانید در این دنیای جنگ ستارگان ماجراجویی کنید، بلکه می‌توانید خانه‌ها و سازه‌هایی مشابه فیلم‌های این مجموعه بسازید. پس اگر علاقه‌مند به دنیای جنگ ستارگان هستید و دوست دارید آن را با بازی ماینکرافت ترکیب کنید، حتما این ماد جدید را امتحان کنید. باید توجه داشته باشید که برای اجرای این ماد، نیاز به نصب کتابخانه GeckoLib دارید. اما پس از نصب، می‌توانید ساعت‌ها سرگرم این دنیای شگفت‌انگیز شوید.

شما نه تنها می‌توانید در این دنیای جنگ ستارگان ماجراجویی کنید، بلکه می‌توانید خانه‌ها و سازه‌هایی مشابه فیلم‌های این مجموعه بسازید
شما نه تنها می‌توانید در این دنیای جنگ ستارگان ماجراجویی کنید، بلکه می‌توانید خانه‌ها و سازه‌هایی مشابه فیلم‌های این مجموعه بسازید

باید توجه داشت که این ماد فعلا فقط برای نسخه کامپیوتری ماینکرافت در دسترس است و هنوز روی نسخه موبایل عرضه نشده است. اما بازی‌کنندگان نسخه موبایل نیز می‌توانند از این ماد استفاده کنند. آن‌ها باید ابتدا ماینکرافت را بر روی کامپیوتر خود نصب کرده و سپس اقدام به دانلود و نصب این ماد کنند. پس از نصب موفقیت‌آمیز ماد، بازی‌کنندگان می‌توانند وارد بازی شده و یک دنیای جدید ایجاد کنند که حاوی محتوای این ماد باشد. سپس آن‌ها باید دنیای خود را ذخیره کرده و به صورت فایلی بر روی گوشی یا تبلت خود منتقل کنند.

حالا با باز کردن همان دنیا بر روی نسخه موبایل، بازی‌کنندگان می‌توانند از محتوای این ماد لذت ببرند. البته روند اندکی طولانی است، اما ارزش آن را دارد تا بتوان دنیای جنگ ستارگان را بر روی گوشی یا تبلت تجربه کرد.

از وارزون موبایل چه انتظاری داریم + مقایسه ویدیویی با COD: Mobile

این اولین باری نیست که دنیای جنگ ستارگان وارد دنیای ماینکرافت می‌شود. پیش‌تر نیز شاهد همکاری‌هایی بین این دو دنیای سرگرم‌کننده بوده‌ایم. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۹ شرکت Lego یک بسته الحاقی برای ماین‌کرافت منتشر کرد که حاوی شخصیت‌ها و مکان‌های مشهور جنگ ستارگان بود. بازی‌کنندگان می‌توانستند در آن بسته الحاقی، سفینه‌هایی مانند جنگنده X وینگ و سفینه فضایی میلنیوم فالکون را بسازند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها