آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

یافتن کتاب جادویی با ۱۰ جادو توسط یک بازیکن ماینکرافت

یکی از بازیکنان ماینکرافت موفق شده است کتاب جادویی بسیار نادری با ۱۰ جادو مختلف را در بازی به دست آورد که واکنش‌های زیادی را در میان کاربران و طرفداران به همراه داشته است. این کتاب جادویی حاوی جادوهایی همچون حفاظت ۳، حمله برقی ۳، شکست‌ناپذیری ۳، شانس دریایی ۲، غارت ۲، شارژ سریع، طعمه ۲، کارایی ۳، ترمیم و نیروی ۳ بود که ترکیبی نادر و غیرمعمول محسوب می‌شود.

طبق گفته‌های این بازیکن ماینکرافت، او توانسته است این کتاب را از راه ماهیگیری به دست آورد. البته احتمال به دست آوردن کتاب جادویی هنگام ماهیگیری بسیار پایین و حدود ۱۶ درصد است. علاوه بر این، معمولا کتاب‌های جادویی به دست آمده از این راه تنها حاوی یک یا دو جادو هستند. اما کتاب به دست آمده توسط این بازیکن دارای ۱۰ جادوی متنوع و قدرتمند بود که آن را بسیار نادر و ارزشمند می‌کرد.

این کتاب جادویی حاوی جادوهایی همچون حفاظت 3، حمله برقی 3، شکست‌ناپذیری 3، شانس دریایی 2، غارت 2، شارژ سریع، طعمه 2، کارایی 3، ترمیم و نیروی 3 بود که ترکیبی نادر و غیرمعمول محسوب می‌شود.
این کتاب جادویی حاوی جادوهایی همچون حفاظت ۳، حمله برقی ۳، شکست‌ناپذیری ۳، شانس دریایی ۲، غارت ۲، شارژ سریع، طعمه ۲، کارایی ۳، ترمیم و نیروی ۳ بود که ترکیبی نادر و غیرمعمول محسوب می‌شود.

پس از انتشار خبر و تصویر این کتاب توسط این شخص در انجمن ردیت ماینکرافت، واکنش‌های زیادی در میان کاربران به همراه داشت. بسیاری از آن‌ها این یافته را شگفت‌انگیز توصیف کردند و در مورد کاربرد جادوهای آن بحث و گفتگو کردند. برخی پیشنهاد دادند که این جادوها را می‌توان روی یک میله ماهیگیری اعمال کرد تا آن را تبدیل به یک ابزار بسیار قدرتمند برای ماهیگیری نمود. البته جادوهایی مانند حفاظت و حمله برقی روی میله ماهیگیری بی‌فایده خواهند بود.

کتاب‌های جادویی یکی از آیتم‌های مهم و کاربردی در ماینکرافت محسوب می‌شوند. این کتاب‌ها می‌توانند حاوی انواع مختلفی از جادوها باشند که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را بر روی ابزارها، زره‌ها و سلاح‌هایشان اعمال کنند. جادوها در ماین‌کرافت به بازیکنان قابلیت‌های ویژه‌ای می‌دهند. برای مثال، جادوی حفاظت می‌تواند مقاومت زره را افزایش دهد، جادوی کارایی باعث افزایش سرعت شکستن بلوک‌ها می‌شود و جادوی حمله برقی به شمشیرها قدرت بیشتری می‌دهد.

راهنمای شغل روستایی‌ها (Villagers) در ماینکرافت؛ تجارت با ویلجرها

بازیکنان می‌توانند از راه‌های مختلفی مانند ساختن در میز انچنتینگ، خرید از روستایی‌های کتابدار، یا پاداش‌های درون بازی، به کتاب‌های جادویی دست پیدا کنند. البته احتمال پیدا کردن کتاب‌های جادویی قوی کم است و نیاز به شانس و صرف زمان زیاد دارد. هر کتاب جادویی می‌تواند تنها حاوی یک نوع جادو باشد، اما گاهی اوقات کتاب‌هایی با چند جادوی مختلف هم یافت می‌شوند که بسیار نادر و ارزشمند هستند. ترکیب جادوها در یک کتاب به صورت تصادفی اتفاق می‌افتد.

به هر حال یافتن چنین کتاب جادویی نادری توسط یک بازیکن، نشان از عمق و غنای بازی ماینکرافت دارد که پس از سال‌ها همچنان می‌تواند کاربران را غافلگیر کند. این خبر ثابت می‌کند که هیجان و شگفتی‌های بازی ماین‌کرافت هنوز ادامه دارد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماهان
پاسخ

با انچنتینگ‌ تیبل روش اینچنین زده

داداشتون
پاسخ

بدبخت فقط یه اینچنت میشه روش زد نه ده تا

بنیامین
پاسخ

کی همچین حرفی زده میتونه بزاره

ابوالفضل گیمر
پاسخ

اسکل چه اینچنتینگی آنقدر میده اینچنت هدقل زیادی ۳ تا میده

مکرمی پور
پاسخ

نه اون فقط یکی دوتا میزنه
این حتما با Anvil زده

پارسا
پاسخ

هیچی بدتر از نظر نوب ها نیست. بابا خیلی راحت تو بازی میشه چند تا کتاب رو تبدیل به یکی کنی این پلیر هم ممکنه اومده باشه و ده کتاب تبدیل به یکی کرده باشه (اگه نمیدونید برید دو تا کتاب انچنت رو بردارین و بزارید تو anvil تا ببینید که میشه)

بنیامین
پاسخ

درسته

ماهان
پاسخ

نمیدونم امتحان نکردم

مهراب
پاسخ

یارو اومده چند تا کتاب و تبدیل به یکی کرده تو انویل

امیر
پاسخ

احتمالا تو تو ماینکرافت بدراک هستش چون تو جاوا مندینگ یک نمیزنه مینویسه مندینگ

عرفان
پاسخ

اسکل اون ماوس رو نمیبینی؟

mr_pm
پاسخ

من یه بار انچنتیگ تیبل یه کتاب رو جادویی کردم بهم ۵ تا اینچنت داد