آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بزرگ‌ترین آپدیت ماینکرافت لجندز امکان نوازش کردن حیوانات را فراهم می‌کند

به واسطه بزرگ‌ترین آپدیت تاریخ بازی ماینکرافت لجندز ویژگی‌های جدید متعددی از جمله امکان نوازش حیوانات مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

موجنگ استودیوز هرگز بازی Minecraft Legends را فراموش نکرده و به زودی بزرگ‌ترین آپدیت این اثر منتشر خواهد شد که در قالب آن موارد مختلفی مثل بهبود ارتباط بین بازیکنان، ارائه می‌شود. این بروز‌رسانی زمینه‌ای را فراهم می‌کند که حیوانات را نوازش کنید. پیش از این، حیوانات ماینکرافت لجندز تنها جنبه زیبایی داشته و کاربرد خاصی نداشتند. اما اکنون می‌توانید به آن‌ها عشق بورزید و شاهد واکنش منحصر‌به‌فردی باشید.

به واسطه سیستم ارتباطی جدید Minecraft Legends، بازیکنان می‌توانند با استفاده از فرمان‌هایی مثل حمله و دفاع با سرعت بیشتر و به شکل موثر‌تری با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنند. همچنین در کنار انواع نشانگرها، می‌توانید درخواست ساخت سازه خاصی را داشته باشید. در این زمان سایر بازیکنان می‌توانند با این خواسته شما موافقت یا مخالفت کنند. علاوه بر این پیش از شروع بازی، شما و دوستانتان می‌توانید نقش‌هایی را برای خود انتخاب کنید که عبارتند از: Builder ،Explorer ،Fighter ،Piglin ،Hunter و Flexible.

ویژگی جدید Quick Play در لانچر ماینکرافت: هر آنچه نیاز است بدانید

تازه‌ترین آپدیت بازی ماینکرافت لجندز این امکان را به شما می‌دهد که یک حالت آزمایشی را برای بخش کمپین و Versus تجربه کنید. به این واسطه می‌توانید بازی خود را اصلاح و جنبه‌های مختلف دنیای اطراف اعم از منابع، سطح گرانش، سرعت، پیگلین‌ها و موارد دیگر را تغییر دهید. اگر‌چه در حال حاضر بازیکنان به تنظیمات مختلفی دسترسی دارند، اما موجنگ استودیوز قصد دارد موارد تازه‌ای را در آینده ارائه کند.

چالش جدید در آپدیت تازه ماینکرافت لجندز
در تازه‌ترین چالش Lost Legend به نام The Crucible می‌توانید از کمک سایر متحدان استفاده کنید

به لطف ویژگی جدیدی به نام Auto Lure دیگر لازم نیست در هنگام ظاهر شدن ماب‌ها، به آن‌ها دستور دهید شما را دنبال کنند. این ویژگی باعث می‌شود که ماب‌ها پس از ظاهر شدن به صورت خودکار به دنبال شما بیایند. از دیگر ویژگی‌های آپدیت بزرگ ماینکرافت لجندز می‌توان به اجرای روان‌تر بخش Prologue و امکان فست تراول به نقط مختلف در صورت شکست اولین گروه از پیگلین‌ها اشاره کرد.

ساخت یک برج ساعت بسیار زیبا توسط بازیکن ماینکرافت

در نهایت، طبق سنت ماهانه موجنگ استودیوز، یک Lost Legend جدید به نام The Crucible معرفی شده است. در این حالت باید از ۹ اتاق که هر یک سخت‌تر از قبلی است، عبور کنید. برای تمام کردن The Crucible باید در عرض ۳۰ دقیقه هر ۹ اتاق را پاک‌سازی کرده و باس آخر را شکست دهید. قبل از ورود به هر اتاق، می‌توانید از متحدان خود برای نبرد کمک بگیرید. در صورتی که The Crucible را با موفقیت تمام کنید، اسکین Crucible Champion را به دست می‌آورید.

نظر شما در مورد آپدیت ماینکرافت لجندز چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kgf
پاسخ

Khfghfhf

دختر ماینکرفتی💜
پاسخ

از کجا بریزم؟؟؟