اخبار بازی خبر

انتشار بازی Alan Wake 2 به مدت ۱۰ روز به تعویق افتاد

استودیو رمدی اعلام کرده است که به منظور جلوگیری از تداخل با بازی‌های Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder، تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 به مدت ۱۰ روز به تعویق افتاده است.

سال ۲۰۲۳ به لطف انتشار بازی‌هایی مثل Baldur’s Gate 3 ،The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Resident Evil 4 Remake بازه زمانی فوق‌العاده‌ای برای طرفداران بازی‌های ویدیویی بوده است. اما این تازه شروع کار بوده و هنوز آثار مختلفی باقی مانده‌اند که در ماه‌های آینده منتشر می‌شوند. ماه اکتبر به دلیل میزبانی از بازی‌هایی مثل Spider-Man 2 ،Assassin’s Creed Mirage ،Super Mario Bros. Wonder و Alan Wake 2 به شکل باور‌نکردنی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

بهترین بازی‌های ترسناک اندروید؛ ترس تا مغز استخوان

نه تنها بازی‌های اشاره شده در یک ماه منتشر می‌شوند، بلکه تنها از آن‌ها در یک هفته در دسترس قرار می‌گیرند. بازی‌های اسپایدرمن ۲ و سوپر ماریو براز واندر قرار است در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۲ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۳) ارائه شوند. استودیو رمدی قصد داشت چند روز پیش از این دو اثر، الن ویک ۲ را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. اما خیلی زود اعضای این استودیو متوجه شدند که انتشار اثر جدیدشان قبل Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder ریسک بزرگی است.

زمان انتشار بازی Alan Wake 2
استودیو رمدی با تغییر تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 تلاش کرده تا زمینه‌ای را فراهم کند که طرفداران بتوانند از سایر آثار ماه اکتبر لذت ببرند

به همین دلیل چندان غیر‌منتظره نیست که استودیو Remedy از تاخیر در ارائه Alan Wake 2 خبر دهد. بر این اساس، بازی مذکور به جای ۲۵ مهر (۱۷ اکتبر) در تاریخ ۵ آبان (۲۷ اکتبر) منتشر خواهد شد. رمدی در پیامی که به همراه تاریخ انتشار جدید الن ویک ۲ منتشر کرده، چنین نوشته است: «اکتبر ماه شگفت‌انگیزی برای بازی‌ها است و ما امیدواریم با تغییر تاریخ انتشار، فرصت کافی برای بازیکنان فراهم کنیم تا از بازی‌های مورد‌علاقه خود لذت ببرند.»

نه تنها بازی‌های Spider-Man 2 و Super Mario Bros. Wonder در ماه اکتبر منتشر می‌شود، بلکه اوایل این ماه بازیکنان قادر به تجربه Assassin’s Creed Mirage و Forza Motorsport خواهند بود. به همین دلیل تغییر تاریخ انتشار Alan Wake 2 باعث می‌شود که این اثر به تجربه‌ای عالی برای فصل هالووین تبدیل شود.

نظر شما در مورد به تعویق افتادن انتشار الن ویک ۲ به مدت ۱۰ روز چیست؟ آیا Alan Wake 2 جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما بوده یا برای تجربه اثر دیگری لحظه‌شماری می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها