نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage فاش شد؛ دنیایی کوچکتر از آثار قبلی
شرکت یوبی سافت از بازی اساسینز کرید میراژ به عنوان بازگشتی به آثاری اولیه سری Assassin’s Creed یاد کرده است. اما این ادعای شرکت فرانسوی در عمل تا چه حد حقیقت داشته و نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage چقدر بزرگ است؟ به واسطه تصویری که از نقشه موجود در نسخه کالکتور این اثر فاش شده، میتوانیم دید دقیقی به دنیا و محیط تازهترین اثر سری اساسینز کرید داشته باشیم.
همانطور که در تصویر زیر میبینید، در مرکز نقشه Assassin’s Creed Mirage شهر گرد بغداد دیده میشود. در اطراف این شهر شاهد سایر مناطق و بخشهای بغداد هستیم. در بخشهای شمالی و جنوبی محیط جزیره مانند اساسینز کرید میراژ، سکونتگاههای کوچکتری وجود دارد. به این دلیل میتوان انتظار داشت که بخشهایی از Assassin’s Creed Mirage در خارج از شهر بغداد و در مناطق اطراف آن جریان داشته باشد.
سامورایی سیاه پوست شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed Red
اخیرا Ubisoft ویدیویی از مراحل ساخت اساسینز کرید میراژ منتشر کرده که در قالب آن توضیحاتی در رابطه با تحقیقات و طراحی نقشه ارائه شده است. در این ویدیو اعلام شده که بازسازی بغداد در قرن نهم یک چالش بوده، زیرا اطلاعات زیادی از آن دوران باقی نمانده و اساسا یک شهر گمشده محسوب میشود. با این حال، یوبی سافت در تاریخ کاوش و بغداد را در چهار بخش مجزا به نامهای شهر گرد، حربیه، عباسیه و کرخ طراحی کرده است.
مسلما بازی Assassin’s Creed Mirage از نقشهای به مراتب کوچکتر نسبت به اساسینز کرید ادیسی و اساسینز کرید والهالا بهره میبرد. با این حال محیط محدودتر باعث شده که بخشهای اضافه حذف و تجربهای بهتر ارائه شود. همچنین یوبی سافت تلاش کرده که هر بخش از بغداد را متفاوت از دیگری طراحی کرده و تنوع زیادی به دنیای اساسینز کرید میراژ ببخشد.
کشف یک انیمیشن جدید در اساسینز کرید یونیتی بعد از ۱۵۰ ساعت بازی!
اساسینز کرید میراژ در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ (۵ اکتبر ۲۰۲۳) روی پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage چیست؟ آیا موافق کوچکتر شدن محیط بازیهای سری Assassin’s Creed هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
خیلی وقت هست که نقشه بازی توسط خود شرکت یوبیسافت منتشر شده و کوچک بودن نقشه دلیل بر بد بودنش نیست و اینکه یوبیسافت بعد سال ها دوباره برگشته به اصل خودش خیلی خوبه
نقشه های کوچک و جذاب
خوبه ولی من نقشه های بزرگ بیشتر دوست دارم
نقشه بزرگ چه فایده داره وقتی که ۸۰ درصدش خالیه و معموریت های فرعی تکراری داره که فقط حوصله دام سر میره مثلا ردد ۲ با اون نقشه بزرگش اصلا خسته نمیشدی چون گوشه گوشش یه کار جدید میشه انجام داد و خیلی غافلگیرت میکرد
مپ بازی آنقدر نیست شهر های کوچک دیگه ایی تو مپ هست اینی که شما قرار دادید فقط شهر بغدادع مپ تقریبا اندازه مپ بازی اساسین اوریجنز هست