آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

در حال حاضر منتظر بروزرسانی بزرگی برای ناحیه The End در ماینکرافت نباشید

ماینکرافت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا به شمار می‌رود که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان دارد. این بازی دارای دنیایی عظیم و پر از امکانات است که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها در آن سپری کنند. یکی از ویژگی‌های جذاب ماینکرافت، وجود زیستگاه‌ها و نواحی مختلفی است که هر کدام منحصر به فرد هستند. یکی از نواحی که همواره مورد علاقه و توجه بازیکنان بوده، ناحیه‌ای به نام The End است. این ناحیه یکی از پیچیده‌ترین و رمزآلودترین بخش‌های ماینکرافت محسوب می‌شود و دسترسی به آن نیاز به طی مراحل خاصی دارد.

به همین دلیل، بسیاری از طرفداران امیدوارند که توسعه‌دهندگان بازی یک بروزرسانی عمده و ویژه برای ناحیه The End انجام دهند. اما با وجود تمام خواسته‌های طرفداران، به نظر می‌رسد احتمال انجام چنین بروزرسانی‌ای در آینده نزدیک بسیار کم باشد. دلیل اصلی این موضوع این است که ناحیه The End با سایر زیستگاه‌های ماینکرفت متفاوت است و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. ناحیه The End در واقع مرحله نهایی و پایانی برای بازیکنان محسوب می‌شود.

ماینکرافت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا به شمار می‌رود که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان دارد. این بازی دارای دنیایی عظیم و پر از امکانات است که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها در آن سپری کنند.
ماینکرافت یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا به شمار می‌رود که میلیون‌ها بازیکن در سراسر جهان دارد. این بازی دارای دنیایی عظیم و پر از امکانات است که بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها در آن سپری کنند.

بازیکنان برای رسیدن به این ناحیه باید مراحل قبلی را طی کرده و چالش‌هایی مانند شکست دادن باس‌ها یا ساختن پورتال The End را پشت سر بگذارند. بنابراین، تنها بازیکنان باتجربه و حرفه‌ای می‌توانند به این ناحیه دست یابند. از این رو، احتمالا تنها همین دسته از بازیکنان از یک بروزرسانی احتمالی برای ناحیه The End بهره‌مند خواهند شد. در حالی که بروزرسانی سایر نواحی مانند اورورلد برای همه بازیکنان قابل تجربه است.

البته اگر قرار باشد ناحیه The End بروزرسانی شود، باید روند دسترسی به آن آسان‌تر گردد تا تعداد بیشتری از بازیکنان بتوانند از این بروزرسانی استفاده کنند. برای مثال می‌توان راه‌های جایگزین برای به دست آوردن آیتم‌های مورد نیاز مانند چشم اندر فراهم کرد یا الگوریتم تولید استرانگهولدها را تغییر داد. اما تا زمانی که چنین تغییراتی اعمال نشود، بعید است توسعه‌دهندگان ماینکرافت تمرکز خود را روی بروزرسانی ناحیه‌ای بگذارند که تنها تعداد محدودی از بازیکنان به آن دسترسی دارند.

۱۰ بازی فوق‌العاده که در فروش شکست خوردند

در واقع، تاکنون بروزرسانی‌های انجام شده عمدتا با هدف بهبود تجربه کلی بازی برای تمام بازیکنان بوده است. بنابراین انتظار می‌رود روند فعلی ادامه یابد و تمرکز اصلی روی بروزرسانی زیستگاه‌های پرطرفدار مانند اورولد باشد. البته هیچ چیز محال نیست و شاید توسعه‌دهندگان در آینده تصمیم بگیرند روند دسترسی به ناحیه The End را آسان‌تر کنند و سپس یک بروزرسانی مفصل برای آن انجام دهند. اما تا آن زمان، احتمال اینکه در آینده نزدیک شاهد بروزرسانی عمده‌ای برای ناحیه The End باشیم، اندک است.

آینده نشان خواهد داد که آیا ناحیه The End و دیگر نواحی ماینکرافت شاهد بروزرسانی و تغییرات بزرگی خواهند بود یا خیر. آنچه مسلم است اینکه ماینکرفت همچنان یکی از شگفتی‌سازترین و خلاقانه‌ترین بازی‌های دنیا باقی خواهد ماند. شما درباره یک بروزرسانی احتمالی بزرگ برای این ناحیه از بازی چه فکر می‌کنید؟ آیا دوست دارید شاهد عرضه چنین آپدیتی باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاکسی
پاسخ

چراااااا

شکارچی
پاسخ

نه همچین بروزرسانی نیاد بهتره

Terebyte
پاسخ

میشه بپرسم چرااااا ؟!

mr_pm
پاسخ

بهتره اول تمام آپدیت های ممکن انجام بشه ایشالا واسه ۱.۲۵

Terebyte
پاسخ

منظورت آپدیت عالیه که برای دیباگ میان ؟

X mr
پاسخ

و مایی که انتظار داشتیم

بدبخت
پاسخ

احتمالا نمیدن ولی نه به این دلیل که دسترسی پلیرا بهش کمه بلکه هنوز ی بُعد دیگه هست که هنوز پرتالش ساخته نشده، ی پرتال به سرزمین واردن، اونا باید روی ساخت ی بعد دیگه کار کنن واسه همین وقتی واسه اند ندارن

The truth
پاسخ

به نظرم موجانگ و مایکروسافت بعد از این چند تا آپدیت گنده سنگین،بهتره یکم آپدیت های ریز و کوچولو بدن
خیلی سریع پله های ترقی رو طی کردن باعث میشه با مخ بری تو زمین

Gamerpro9876
پاسخ

من موندم نوشته ساختن پورتال اند مگه میشه پورتال اند رو ساخت تو کریتیو میشه ساخت تو سروایول باید بری استرانگهولد

Terebyte
پاسخ

Mojang ready .
فارسی بخونین 🗿

Terebyte
پاسخ

با اینکه میگه باید دسترسی آسون تر بشه مخالفم . من خودم تا الان نتونستم پورتال را پیدا کنم ولی دلیل نمیشه که بگیم آسون ترش کنن ، همین الانش هم تو اینترنت میگن ماینکرفت خیلی آسونه (که واقعا نیست) و وقتی هم این اتفاق بیفته طرفدار هاش ریزش می کنن 😑

ErfanHajizadeh
پاسخ

واقعا اگه آسون تر بکنن خاک تو سرشون خدایی یک نفر نوب هم باشه اگه بخواد تو ۲۰۰ روز هم میتونه بره اند

...
پاسخ

یه پیام دارم برای آقای تیموری عزیز(قصد توهین ندارم ولی مقاله به نحو عجیبی چرت بود)