بازیکن ماینکرفت ۱۸ ماه را صرف ساخت یک خانه غول پیکر کرده است
یکی از بازیکن ماینکرفت (Minecraft) و همزمان کاربر ردیت با نام u/zydryx0، ویدیوی کوتاهی را در ساب ردیت بازی به اشتراک گذاشته است. این کلیپ بازیکن را نشان میدهد که از یک خانه تنها برای استفاده از الیترا و آتشبازی برای پرواز به یک ماکت بزرگ از همان خانه بیرون میآید. بیلد به قدری بزرگ است که بازی حتی کل استراکچر را به یکباره لود نمیکند. اینکه چگونه سازنده آن توانسته است تکسچر بلوکهای مختلف مانند کرفتینگ تیبل و کوره را با استفاده از بلوکهای دیگر بازسازی کند، قابل توجه است.
کاربری به نام u/IntelligentDust8044 در واکنش به این بیلد، گفت که این پروژه نقشههای قدیمی ماینکرفت را به او یادآوری کرده است. کاربر دیگری به نام u/Futurecraft5MC، پیشنهاد کرد که قرار دادن بلوکهای اسلایم زیر فرشها (carpets) برای لایه بالایی تخت، این اطمینان را حاصل میکند که بازیکنان فقط پرش کنند و همین آسیب سقوط را از بین میبرند. در ابتدای ویدیو، User u/blue4029 توضیح داد که چگونه در ابتدای ویدیو، او تصور میکرده که سازنده اصلی تقریباً دو سال طول کشیده تا یک خانه کوچک در ماینکرفت بسازد ولی بعداً متوجه شده که ماجرا بسیار متفاوت است.
&
;
کاربر دیگری به نام u/MangoBrando گفت که این پست باید با استقبال بیشتری مواجه شود٫ زیرا بیلد آن بسیار جالب است. مقیاس بیلد ساخته شده همچنین بسیاری را گیج کرده است٫ زیرا بلوکهای با دقت بسیاری چیده شده بودند. کاربر u/PolyNomy19 تحت تأثیر این واقعیت قرار گرفت که این استراکچر در حالت سورویوال (Survival) ساخته شده است. کاربر u/livinonaprayer456 گفت که این خانه بزرگ ساخته شده او را به یاد ماد Twilight Forest میاندازد که استراکچرهای غول پیکری را به بازی اضافه میکرد.
سازههای بسیار بزرگ در بازی ماینکرفت
بازیکنان ماینکرفت اغلب با استفاده از انواع مختلف بلوکها، سازههای بزرگی را در بازی میسازند. این سازهها شامل قلعهها، برجها، پلها، کل شهرها و حتی کشورهای خیالی میشود. بازیکنان از بلوکهایی مانند سنگ، چوب، شیشه و بتن برای طراحی بخشهای مختلف ساختمان خود استفاده میکنند.
برنامه ریزی نقش مهمی در ایجاد سازههای بزرگ دارد. بازیکنان اغلب با یک طرح برای تصمیم گیری در مورد آن و اندازهای که باید داشته باشد شروع میکنند. تقسیم پروژه به بخشهای کوچکتر به سازنده اجازه میدهد تا بر تکمیل یک قسمت در یک زمان تمرکز کند. این رویکرد به حفظ تناسبات سازه و طراحی کلی کمک میکند.
جمع آوری منابع یکی دیگر از مراحل کلیدی است که بازیکنان قبل از شروع پروژه موادی مانند سنگ، چوب و بلوکهای تزئینی را جمع آوری میکنند. با این حال، این مرحله را میتوان در حالت کریتیو (Creative( که در آن عرضه نامحدودی از هر آیتم در بازی وجود دارد، نادیده گرفت. نظر شما در این باره چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درباره این موضوع به اشتراک بگذارید.
منبع: sportskeeda
سام صابری و اولین کمپ کویری گیمینگ جهان | ولاگ کویری گیمینگ
خیلی خوب بود منم میسازم