آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

پیدا شدن کوچک‌ترین جزیره قارچی ممکن در ماینکرافت!

بازی ماینکرافت به دلیل داشتن الگوریتم‌های پیچیده و خلاقانه‌ای که برای تولید دنیاهای تصادفی دارد، همواره مورد تحسین قرار گرفته است. این الگوریتم‌ها موجب می‌شود هر بار که بازیباز وارد یک دنیای جدید می‌شود، مناظر و زیستگاه‌هایی منحصربفرد و غیرقابل پیش‌بینی مشاهده کند. اخیراً یکی از بازیبازان در انجمن ردیت ماینکرافت، ویدئویی کوتاه از کشف عجیب خود منتشر کرد که نمایانگر خلاقیت بی‌نظیر این بازی است.

او توانسته بود کوچک‌ترین نمونه از زیستگاه‌های قارچی را در اقیانوس پیدا کند. این زیستگاه تنها شامل چند بلوک مایسلیوم در سطح آب و دو گاومیش بود! زیستگاه‌های قارچی از نادرترین و زیباترین زیستگاه‌ها در ماینکرفت به شمار می‌روند که پوشیده از قارچ و گاومیش هستند. پیدا کردن این زیستگاه‌ها کار دشواری است، زیرا معمولاً در فاصله‌های دور اقیانوسی قرار دارند. اما این بازیباز بسیار شانس آورده و توانسته کوچک‌ترین نمونه از این زیستگاه را پیدا کند. البته احتمالاً کوچک‌ترین مورد ممکن یک بلوک منفرد باشد، اما باز هم این کشف بسیار جالب و نادر به حساب می‌آید که می‌توانید تصویر آن را در پایین ببینید:

زیستگاه‌های قارچی از نادرترین و زیباترین زیستگاه‌ها در ماینکرفت به شمار می‌روند که پوشیده از قارچ و گاومیش هستند. پیدا کردن این زیستگاه‌ها کار دشواری است، زیرا معمولاً در فاصله‌های دور اقیانوسی قرار دارند. اما این بازیباز بسیار شانس آورده و توانسته کوچک‌ترین نمونه از این زیستگاه را پیدا کند.
زیستگاه‌های قارچی از نادرترین و زیباترین زیستگاه‌ها در ماینکرفت به شمار می‌روند که پوشیده از قارچ و گاومیش هستند. پیدا کردن این زیستگاه‌ها کار دشواری است، زیرا معمولاً در فاصله‌های دور اقیانوسی قرار دارند. اما این بازیباز بسیار شانس آورده و توانسته کوچک‌ترین نمونه از این زیستگاه را پیدا کند.

ویدئوی این کشف در ردیت ماینکرافت با واکنش بسیار مثبتی روبرو شد و توجه صدها کاربر را جلب کرد. بسیاری در کامنت‌ها به دو گاومیش گیرافتاده در آن جزیره کوچک اشاره کرده و پیشنهادهایی برای نجات دادن آن‌ها مطرح کردند. این کشف جالب یک بار دیگر نشان داد که ماینکرفت با دنیاهای کاملاً تصادفی خود می‌تواند بازیباز را غافلگیر کند. پیدا کردن چنین پدیده‌های نادری همواره لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است و انگیزه بازیبازان برای کاوش و ماجراجویی را دوچندان می‌کند.

جزیره‌های قارچی در ماینکرافت دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند که آن‌ها را از سایر زیستگاه‌ها متمایز می‌کند. این جزیره‌ها فاقد هرگونه درخت یا پوشش گیاهی سبز هستند و به جای آن پر از انواع قارچ و میسلیوم هستند. همچنین گاومیش‌هایی با ظاهری منحصربفرد در این جزیره‌ها زندگی می‌کنند که در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شوند. از ویژگی‌های مثبت این جزیره‌ها عدم تولید موجودات خطرناک و دشمن در آن‌هاست. پیدا کردن این جزیره‌ها بسیار سخت است، زیرا معمولاً در فواصل دور اقیانوسی پدید می‌آیند. به همین دلیل کشف حتی کوچک‌ترین نمونه‌ای از آن‌ها لذت‌بخش و هیجان‌انگیز است.

۱۰ بازی عجیب غریبی که هیچوقت دست‌مان به آن‌ها نرسید

الگوریتم‌های پیچیده ماینکرافت برای تولید دنیاهای نامتناهی و متنوع، یکی از دلایل اصلی محبوبیت این بازی پس از گذشت بیش از یک دهه است. هر لحظه ممکن است پدیده‌ای عجیب یا زیستگاهی غریب مشاهده کنیم که قبلاً سابقه نداشته است. این ویژگی، ماینکرفت را از بسیاری بازی‌های دیگر متمایز می‌کند و باعث می‌شود هر بار قدم گذاشتن در دنیایی تازه ماجراجویی شگفت‌انگیزی باشد. شاید همین موضوع باعث شده تا ماینکرافت به محبوب‌ترین بازی دنیا تبدیل شود و جایگاه خود را حفظ کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
37 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماهان
پاسخ

من یه جزیره قارچی پیدا کردم که اصلا بلاک نداشت بلکه آبش از جزیره قارچی بود (توی بخش مختصات کد /locate mushroom island رو زدم و مختصاتی که داد چیز عجیبی بود. جزیره قارچی که یه بلاک هم نداشت و فقط آبش همرنگ آب جزیره قارچی بود😑😐

Dj mag miror
پاسخ

خسته نباشی چند روزه پیدا کردی

پارسا
پاسخ

طرف خیلی خوش شانس بوده که تونسته دو تا Mushrooms cow تو این چند بلاک جزیره پیدا کنه ( به نظر من و خیلی های دیگه این نوع گاو ها خیلی ارزشمندن و تو ماشروم لند ها مهم ترین چیزا همین گاوا هستن)

متین
پاسخ

گاو قارچی تو چزیره قارچی عین گاوه کمیاب نیست

Sana
پاسخ

خوب چرا باور می‌کنید منم میتونم برم وسط دریا چدنتا از اون بلاکا و گاو قارچی بزارم

اهورا
پاسخ

بابا دقیقا همینی یه که گفتی الکی چند تا بلاک گذاشته با دو تا گاو قازچی

...
پاسخ

سه تا گاو قارچی هست

Mani
پاسخ

خب آخه اسکل نوب سگ پلیر تو حالت هاردکرد بود

Terebyte
پاسخ

آره ولی با چیت میشه این کارو کرد و همه اون ها هم خودتی 🤣

امید
پاسخ

احمق هاردکور نیست سوروایو هستش به قلبا نگاه کن

Dufk
پاسخ

هاردکرد؟

مرد تنهای شب
پاسخ

پلیر تو حالت هاردکور داشت بازی می‌کرد

T.e.d
پاسخ

نه داشت سروایو میرفت قلب هاش را نگاه کن

Sana
پاسخ

میدونم منم هادرکور میرم اصلا میتونه از اون بلاکا کنده باشه بیاره بزاره با قایقم گاو قارچی بیاره بزاره اونجا پس دروغه

امیررضا
پاسخ

۱
قبلش ادونیمنت ادونچر تایم گرفت
که یعنی همه بایوم های بازی رفته
رنگ آبش

کسی که گول نخورد ( برعکس شما )
پاسخ

بالاخره

یه ماین گرل
پاسخ

این که چیزی نیست
من یه اسکلتون دیدم سورد ( شمشیر ) دستش بود

⁦(・o・)⁩
پاسخ

منم یه کریپر دارم روپایی میزنه 🗿💪

گیگاچت
پاسخ

حال کردم

Dementor
پاسخ

آره اگه واسشون شمشیر بندازی برش میدارن ازش استفاده میکنن.
حداقل تو بدراک که اینجوریه.

Terebyte
پاسخ

درسته . مطمئن نیستم تو این نسخه بشه ولی تو بعضی نسخه ها میشه

یوسف
پاسخ

دروغ نمیگم قبلا یه کریپر دیدم نترکید هی میزدم😐

Terebyte
پاسخ

اصلا هم کریتیو نبودی

Terebyte
پاسخ

احیانا رنگش مشکی نبود ؟
نوب هایی که ریپلای زدین مسخره میکنین . منظورش ویدر اسکلتونه

آریا
پاسخ

منظورت ویدر اسکلتون دیگ؟😑

گیگاچت
پاسخ

اسکل من ویدئو دیدم

...
پاسخ

این گاو قارچیها داداش /:
چهارتا بلاک گذاشتی یدونه گاو گذاشتی
اینو همه میتونن
همههه–

Sasan
پاسخ

اون چند تا بلاک اصلا آب جزیره‌ی قارچی رو نداشت دروغه

Dj mag miror
پاسخ

من وقتی بچه بودم تقریبا نزدیک هفتم بودم ماینکرافت چون سنگین بود میرفتم mineworld2020 بازی میکردم توی همون نسخه جزیره قارچی داشت ولی توی نسخه ای که داشتید بازی میکردید اون گاو قارچی ها برای من سیاهو بنفش بودن احتمال چون که بازیش چون کامل دانلود نشده گاو قارچی برام رنگی نداشا

Terebyte
پاسخ

شایدم مدل بازی بود ، تو نسخه های غیر رسمی احتمالش هست

Terebyte
پاسخ

تنها دلیلی که باعث شد من این مقاله را باز کنم ، عکس هیروبراین بود 🗿

گیگاچت
پاسخ

منم

YonesMP
پاسخ

لطفا سید های این مپ هارو بزارید واگر نه اینا به چه درد ما من میخوره؟

کسی که گول نخورد ( برعکس شما )
پاسخ

آقا نمیشه شما باور می کنین ! معلومه خودش درست کرده مدرک دارم یک ترایدنت دستشه و معلومه گاو هارو به موشروم تبدیل کرده تازه اگه چتو نگا کنین ادونسمنت هم گرفته و سوردش هم اینچنت داره که احتمالا فایر است هست و باهاش گاو هایی که تبدیل نشدن رو کشته و چون رو سوردش فایر اسپت داشته بجای گوشت گاو استیک گرفته خب بابا با این همه مدرک معلومه خاک مخصوص ماشروم آیلند رو خودش گذاشته !

استیو
پاسخ

اولا من نمی‌گم یارو راست میگه
دوم ترایدنتش اینچنت نداره
سوم اون ادونسمنت چیت نیست مال اسکیرین شاته
بعد از کجا میدونی شمشیرش فایر اسوکت داره؟

سام
پاسخ

آبش شبیه ماشروم لند نیست بابا دروغە😒

Mahhdi
پاسخ

داداش من جاوا میخوام نصب کنم هرکاری میکنم نمیشه پیدا نمیکنم