آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

منتظر معرفی رزیدنت اویل جدید باشید

کپکام به عنوان توسعه‌دهنده مجموعه محبوب رزیدنت اویل اخیرا اعلام کرد که در نمایشگاه توکیو گیم شو که از ۳۰ شهریور تا ۴ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، از نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۴ رونمایی خواهد کرد. توکیو گیم شو یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بازی‌های ویدئویی در جهان است که هر ساله با حضور استودیوهای بزرگ برگزار می‌شود. حضور کپکام در این رویداد و معرفی نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۴ نشان از تعهد این شرکت به ادامه راه و توسعه این مجموعه دارد. همچنین، امکان دارد در جریان همین نمایشگاه، از نسخه جدید رزیدنت اویل نیز رونمایی شود که طرفداران سری حسابی منتظر آن هستند.

کپکام قرار است در نمایشگاه توکیو گیم شو که از ۳۰ شهریور تا ۴ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشد. این شرکت قرار است در تاریخ ۲ مهر، برنامه ویژه آنلاین خود را برگزار کند که طی آن اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی‌های مورد انتظارش مانند رزیدنت اویل وی‌آر و دیگر عناوین محبوب این شرکت منتشر خواهد شد. علاوه بر این برنامه برخط، کپکام در طول برگزاری نمایشگاه نیز غرفه‌ای دارد که در آن نمایشگرهایی برای امتحان کردن نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۴ توسط بازیبازان قرار خواهد داشت.

کپکام قرار است در نمایشگاه توکیو گیم شو که از 30 شهریور تا 4 مهر 1402 برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشد. این شرکت قرار است در تاریخ 2 مهر، برنامه ویژه آنلاین خود را برگزار کند
کپکام قرار است در نمایشگاه توکیو گیم شو که از ۳۰ شهریور تا ۴ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، حضور پررنگی داشته باشد. این شرکت قرار است در تاریخ ۲ مهر، برنامه ویژه آنلاین خود را برگزار کند

رزیدنت اویل ۴ یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین قسمت‌های این فرانچایز به شمار می‌رود که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. در مارس ۲۰۲۳ نیز نسخه بازسازی شده این بازی منتشر شد که استقبال گسترده‌ای از سوی طرفداران داشت. حال کپکام قصد دارد با ارائه نسخه واقعیت مجازی رزیدنت ایول ۴، تجربه این بازی را برای طرفداران لذت‌بخش‌تر کند. البته پیش از این نیز ماژول غیررسمی واقعیت مجازی برای نسخه Wii این بازی وجود داشت، اما نسخه رسمی می‌تواند تعامل و غوطه‌وری بهتری را برای بازیبازان فراهم کند.

نکاتی که فقط پلیرهای قدیمی بازی ماینکرافت می‌دانند

عرضه رسمی نسخه واقعیت مجازی رزیدنت ایول ۴، نشان از تمرکز کپکام بر توسعه آینده این مجموعه برای پلتفرم واقعیت مجازی دارد. همچنین همکاری نزدیک این شرکت با سونی و پلی‌استیشن برای عرضه انحصاری نسخه‌های واقعیت مجازی رزیدنت ایول قابل توجه است. پیش از این نیز نسخه واقعیت مجازی بازی رزیدنت ایول ویلیج در توکیو گیم شو ۲۰۲۲ معرفی شده بود. بنابراین به نظر می‌رسد کپکام برای عرضه نسخه‌های واقعیت مجازی این مجموعه، رویداد توکیو گیم شو را به عنوان پلتفرمی مناسب انتخاب کرده است.

اگرچه هنوز بازی واقعیت مجازی در میان عموم بازیبازان محبوبیت گسترده‌ای ندارد، اما تلاش کپکام برای گسترش این تکنولوژی و ارائه تجربه‌ای نوین از یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های بازی خود، قابل تحسین است. طرفداران مشتاقانه منتظر هستند تا در رویداد ۲۱ سپتامبر توکیو گیم شو، جزئیات بیشتری از نسخه واقعیت مجازی رزیدنت اویل ۴ و تجربه جذابی که این بازی در اختیارشان قرار خواهد داد، مشاهده کنند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
۰.۰
پاسخ

این نسخه همونطور که هستش فرعی هستش و یعنی نسخه۹ یعنی سال۲۰۲۵ و نسخه۵ هم اول های ۲۰۲۵ میاد.
اگر هم اشتباه نکرده باشم ممکنه ریمیک اوت بریک یا کد ورونیکا باشه چون کپکام قبلا بخاطر نسخه۴ ام که می خواست ریمیکش سریعتر منتشر بشه وسط توسعه کار لغو شد و کد ورونیکا هم به دلیل نظر سنجی مردم به نسخه کد ورونیکا رای دادند از سری قسمت های مختلف.

اشکان
پاسخ

منتظر این سه تا هستم: ریمیک صفر و یک، نسخه دایرکترز کات سه، ریمیک داینو کرایسیس

Ali...
پاسخ

جون مادرتون سوم شخص بدین دیگه چیه این اول شخصا

aryan
پاسخ

دمت گرم حرف دلمو زدی خسته شدیم از بس بازیا سوم شخص شدن …
اول شخص لذت بازی رو از بین میبره من هر بازیی اولش شخص باشه بازی نمیکنم البته بجز سری کالاف ها اویل ویلیج رو سال ها بود بازی نکرده بودم تا سوم شخصش اومد بازی کردم تموم کردم

aryan
پاسخ

اولش اشتباه شد منظورم اول شخص بود

PARTiSAN
پاسخ

بازی مولای پلیر باید اول شخص باشه