اخبار بازی خبر

بازی جدید سازندگان Destiny لو رفت

طبق گزارش‌های منتشر شده، استودیو بانجی که به عنوان سازندگان سری Destiny شناخته می شود، در حال کار روی یک بازی چند‌نفره جدید در سبک MOBA است.

استودیو Bungie هنوز مشغول انتشار محتواهای جدید برای بازی دستینی ۲ و تولید ریبوت Marathon است. اما پروژه‌های این استودیو به موارد گفته شده ختم نمی‌شود. با استناد به آگهی‌های استخدام، بانجی از مدتی پیش در حال کار روی یک IP چند‌نفره جدید بوده که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

بهترین بازی شوتر آفلاین اندروید ؛ بجنگید تا پیروزی محقق شود!

بر اساس گزارشی که وب سایت The Game Post منتشر کرده، بازی جدید سازندگان سری Destiny یک تجربه بازیکن در برابر بازیکن بوده که مبارزات آن به صورت تیمی انجام شده و عناصری از ژانر MOBA را در خود دارد. 

بانجی در توییت اخیر خود، اعلام کرده که یکی از پروژه‌های در حال ساخت این استودیو «یک بازی اکشن تیمی با الهام از چندین ژانر بوده که در یک دنیای کاملا جدید و علمی تخیلی جریان دارد». در ادامه توییت آمده که بازی جدید سازندگان Destiny «از بازی‌های مبارزه‌ای، پلتفرمر، MOBA، شبیه‌ساز زندگی و قورباغه-محور الهام گرفته و دنیایی سرگرم‌کننده و طنز‌آمیز دارد.»

سازندگان Destiny در حال تولید یک اثر جدید
تازه‌ترین اثر استودیو بانجی ترکیبی از ژانرهای مختلف بوده و حاوی المان‌هایی از سبک MOBA خواهد بود

ظاهرا شخصیت‌های تازه‌ترین ساخته استودیو بانجی دارای طرح‌های «رنگارنگ و بامزه» بوده و «ظاهری تقریبا نئون مانند» خواهند داشت. این موارد با آگهی‌‌های استخدام که قبلا توسط سازندگان Destiny منتشر شده بود و بازی جدید را به عنوان «تجربه‌ای کمدی با شخصیت‌های خنده‌دار و عجیب و غریب» توصیف کرده بود، مطابقت دارند.

بهترین بازی شوتر PS4؛ عناوین هیجان‌انگیزی که باید تجربه کنید

همچنین گزارشات منتشر شده، ادعا می‌کنند که بازی جدید استودیو Bungie با اسم رمز Gummy Bears شناخته می‌شود. اگر نام تجاری ثبت شده در سال ۲۰۱۸ را در نظر بگیریم، احتمالا نام تازه‌ترین اثر سازندگان سری دستینی، Matter خواهد بود. ظاهرا این بازی هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. اوایل امسال مایکروسافت در اسناد مربوط به دادگاه اعلام کرد که انتظار می‌رود بازی Matter در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها