اخبار سینما و انیمیشن خبر

صحنه حذف شده از انیمیشن اسپایدرمن یک ابرشرور اصلی متفاوت دارد!

یک صحنه حذف شده از انیمیشن محبوب Spider-Man: Into the Spider-Verse نشان می‌دهد که احتمالا قرار بود Kathryn Hahn در نقش Doctor Octopus، شرور اصلی ادامه این مجموعه فیلم‌ها باشد. اما به نظر می‌رسد که طرح اولیه تولیدکنندگان تغییر کرده است. در این صحنه حذف شده از قسمت اول، Doctor Octopus با بازی Kathryn Hahn که دوستانش او را Liv صدا می‌زنند، عبارتی را بیان می‌کند که دقیقا مشابه جمله‌ای است که شخصیت The Spot پس از بازگشت از اولین سفر چندجهانی‌اش می‌گوید: “قدرت چندجهانی در کف دست من است.”

این شباهت زبانی باعث شده تا طرفداران نظریه‌پردازی کنند که Doctor Octopus قرار بوده شرور اصلی قسمت دوم باشد. البته چنان‌که پیداست، طرح اولیه‌ی سازندگان تغییر یافته است. این نظریه کاملا منطقی به نظر می‌رسد، زیرا دانشمندی که شتاب‌دهنده ابررسانا را اختراع کرده و از کارآیی آن شگفت‌زده شده، به احتمال زیاد تمایل داشته از قدرت چندجهانی‌شدن بهره‌برداری کند و حتی آن را به هم بریزد.

یک صحنه حذف شده از انیمیشن محبوب Spider-Man: Into the Spider-Verse نشان می‌دهد که احتمالا قرار بود Kathryn Hahn در نقش Doctor Octopus، شرور اصلی ادامه این مجموعه فیلم‌ها باشد. اما به نظر می‌رسد که طرح اولیه تولیدکنندگان تغییر کرده است.
یک صحنه حذف شده از انیمیشن محبوب Spider-Man: Into the Spider-Verse نشان می‌دهد که احتمالا قرار بود Kathryn Hahn در نقش Doctor Octopus، شرور اصلی ادامه این مجموعه فیلم‌ها باشد. اما به نظر می‌رسد که طرح اولیه تولیدکنندگان تغییر کرده است.

این امر می‌توانست منجر به اتفاقات متفاوتی شود؛ از جمله تشکیل یک گروه شش‌گانه شروران چندجهانی یا حتی یک “شورای دکتر اختاپوس‌ها”! در واقع، یکی از کارگردانان مشترک فیلم اول، در مصاحبه‌ای اظهار داشته که شخصیت Doctor Octopus را “قدرتمندترین شرور” این مجموعه می‌داند. پس به نظر می‌رسد برنامه‌ی اولیه‌ی سازندگان این بوده که Doctor Octopus نقش منفی اصلی را در تمامی ادامه‌های این فیلم‌های پرطرفدار ایفا کند. شاید همچنان هم چنین برنامه‌ای در ذهن دارند.

اگر Doctor Octopus در حال دستکاری از پشت پرده باشد، احتمال دارد که او شخصیت The Spot را تشویق کرده باشد تا خود را به یک تهدید چندجهانی تبدیل کند. در صحنه‌ای از فیلم که مایلز و گوئن در آپارتمان The Spot حضور دارند، عکسی از The Spot و Doctor Octopus را می‌بینند که نشان می‌دهد او الگو و استاد The Spot بوده است. شاید دلیل حذف صحنه‌ی Doctor Octopus در فیلم اول هم همین بوده تا ارتباط این دو شخصیت به این زودی‌ها آشکار نشود و برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

۱۰ بازی عجیب غریبی که هیچوقت دست‌مان به آن‌ها نرسید

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های سال‌های اخیر بود که مورد تحسین منتقدان و طرفداران قرار گرفت. این فیلم توانست جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه و همچنین جایزه بهترین انیمیشن سال را از آن خود کند. این انیمیشن داستان تازه و خلاقانه‌ای داشت که پیش از این سابقه نداشته. ایده‌ی دنیای عنکبوتی و ورود به دنیاهای موازی و ملاقات با نسخه‌های متفاوتی از مرد عنکبوتی، بسیار جذاب و نوآورانه بود.

در مجموع، فیلم‌های انیمیشنی Spider-Man: Into the Spider-Verse به دلیل داشتن جزئیات پنهان و ارجاعات فراوان به دنیای کمیک، بسیار قابل تماشای مجدد هستند. فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse هم‌اکنون به صورت دیجیتالی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و مخاطبان می‌توانند با تماشای آن، خود را برای دنباله‌ی هیجان‌انگیز این مجموعه‌ی پرطرفدار آماده کنند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها