آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

نمایش تکنیک پیشرفته ساخت پل در ماینکرافت به وسیله پودر برفی!

یکی از کاربران باهوش و خلاق سایت محبوب ردیت، اخیراً موفق شده است روشی شگفت‌انگیز و تازه برای ساخت سریع پل در بازی ماینکرافت کشف کند. وی با بهره‌گیری از دو سطل برف پودری و تنظیمات خاص ماکرو، توانسته است به سادگی پلی عظیم را بسازد. این در حالی است که ساخت سریع پل یا اسپیدبریجینگ یکی از مهارت‌های پیشرفته و دشوار در ماینکرافت محسوب می‌شود. این بازی‌باز نابغه، ابتدا یک بلوک برف پودری را در لبه کوه قرار داده است. سپس با گذاشتن بلوک دوم در کنار اولی و برداشتن همزمان بلوک قبلی، شروع به حرکت رو به جلو کرده است.

با تکرار دقیق و سریع این عمل و هماهنگی کامل دست و چشم، توانسته دو بلوک برف را به طور همزمان برای ایستادن و حرکت به جلو به کار گیرد و پلی عظیم و بلند را بسازد. البته این به لحاظ فنی یک پل واقعی محسوب نمی‌شود، بلکه شبیه یک ماشین پرنده است که بازی‌باز با حرکت دادن دستی بلوک‌ها، آن را به جلو می‌راند. اما با این وجود، کار فوق‌العاده خلاقانه‌ای محسوب می‌شود. استفاده از سطل‌های برف به جای مصالح معمول برای ساخت پل، تاکنون سابقه نداشته است. این ویدیو خلاقانه در ردیت ماینکرفت با استقبال چشمگیری روبرو شده و کاربران زیادی آن را تحسین کرده‌اند.

یکی از کاربران باهوش و خلاق سایت محبوب ردیت، اخیراً موفق شده است روشی شگفت‌انگیز و تازه برای ساخت سریع پل در بازی ماینکرافت کشف کند.
یکی از کاربران باهوش و خلاق سایت محبوب ردیت، اخیراً موفق شده است روشی شگفت‌انگیز و تازه برای ساخت سریع پل در بازی ماینکرافت کشف کند.

بسیاری از کاربران اشاره کرده‌اند که این بازی‌باز در واقع موفق شده است بدون استفاده از ردستون، یک ماشین پرنده دستی بسازد. ماشین پرنده وسیله‌ای است که معمولاً با به کارگیری پیستون‌های چسبنده و مشاهدگرهای ردستونی، به صورت خودکار حرکت می‌کند. اما این بازی‌باز توانسته با ساده‌ترین ابزار ممکن یعنی دو سطل برف و مهارت بالا، ماشینی شبیه به آن را بسازد که نشان از نبوغ و خلاقیت بالای او دارد.

به نظر می‌رسد کشف روش‌های جدید و غیرمنتظره برای انجام کارها در ماینکرافت، همواره یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این بازی برای بازی‌بازان خلاق بوده است. ماینکرافت با وسعت نامحدود خود، همیشه فضایی برای خلق ایده‌ها و ابتکارات تازه فراهم می‌کند. این بازی‌باز نیز با کشف روش منحصربفرد خود، ثابت کرد ماینکرفت هنوز پتانسیل زیادی برای خلق ابتکارات تازه دارد. چنین کشفیاتی الهام‌بخش سایر بازی‌بازان نیز خواهد بود تا آنها نیز به دنبال راه‌های نو و خلاقانه‌ای برای بهره‌برداری از امکانات بی‌نظیر ماینکرفت باشند.

بهترین اسنایپر کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

این روش خلاقانه برای ساخت پل، ایده‌ها و حدس و گمان‌های زیادی را در میان کاربران و طرفداران ماینکرفت برانگیخته است. برخی معتقدند شاید بتوان از همین روش برای ساخت راه‌ها و پل‌های بلندتر نیز استفاده کرد. البته به نظر می‌رسد با افزایش ارتفاع، کنترل دقیق حرکت بلوک‌ها سخت‌تر شود. اما شاید با مهارت و تمرین بیشتر بتوان پل‌های بلندتری را نیز به این شیوه ساخت.

عده‌ای دیگر بر این باورند که شاید بتوان با همین روش، یک قایق یا شناور ساده نیز ساخت. البته به نظر می‌رسد این کار دشوارتر باشد، چرا که نیاز به حفظ تعادل بیشتری در حین ساخت و حرکت دارد. اما این هم یک چالش جذاب برای بازی‌بازان خلاق است. گروهی از کاربران نیز پیشنهاد کرده‌اند شاید بتوان از این تکنیک برای فرار از دنباله‌روها در بازی‌های آنلاین ماینکرفت استفاده کرد. البته این هم نیازمند مهارت بسیار بالایی است تا بتوان در حین فرار، پلی را به سرعت ساخت. به نظر می‌رسد آینده روشنی پیش روی این بازی قرار دارد و کاربران خلاق آن روزبه‌روز ایده‌ها و ابتکارات تازه‌تر و شگفت‌انگیزتری را در آن معرفی خواهند کرد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehran
پاسخ

وای خدای من، مکه سطل برف هم داشتیم

S.star
پاسخ

واقعا نوب هستی

Sasan
پاسخ

فکر کنم ماینکرافت اصلی نداره

Sasan
پاسخ

نوب سگ

ممد
پاسخ

داش شاید مثل من دو تا نسخه داره توی ۱.۱۲‌و… سطل برف نیست و فقط توی ۱.۲۰ و ۱.۱۹ و شاید توی نسخه های ۱.۱۸ باشه ولی خودم بیستر تو ۱.۱۲ پلی میدم چون کمتر دایمند و اور تو نسخه های ثدیمی اسپاون میشه و سخت تره

Sasan
پاسخ

همین طور خودت

Sasan
پاسخ

چرا دارم به خودم فحش میدم؟

امیرعلی حسن زاد
پاسخ

یه جوری نوشتی نابغه، یه پل زده….. ایدشم خیلی جاها هست

S.star
پاسخ

درست میگی

Terebyte
پاسخ

روشش خیلی به درد میخوره ولی باید به دو تا نکته دقت کنید :
۱. حتما قبل انجام این کار مطمئن بشید که پروتئین تون سامت کانل را داره که یهویی از وسط هوا پرت نشید پایین .
۲. اگه میخواید رو به بالا حرکت کنید ، در صورت توان سه تا سطل پر با خودتون ببرید . چون بعضی شرایط یکی از سطل ها از دست میرن .

S.star
پاسخ

این خیلی چیز راحتیه من بلدم پل مخفی بسازم

،،،،،،،
پاسخ

خوب وقتی اینقدر خفنی چرا داری اینرو میبینی ؟

Streamer
پاسخ

اینو همه بلدن

ممد
پاسخ

پل مخفی با پیستون چسبانو ایتم فریمو میگی یا کامل مخفیه
در ضمن منظورم کلید استونی و… نیست که همرنگ سنگ باشه منظورم ایده ی نوینیه

یزید باز
پاسخ

چه کاریه یه ترایدنت ور میداری یه انچنت هست توی بازی اسمشو یادم نیست میندازی رو ترایدنت کاری میکنه وقتی تو آبی یا داره بارون میاد وقتی ترایدنت میندازی با خود
ترایدنت پرواز میکنی
اینم یخه راهشه

،،،،،،،
پاسخ

این داره روی آسمون بین دو کوه می‌کنه تو میگی رو آب