اخبار سینما و انیمیشن خبر

فیلم اکشن جدید با بازی دیو باتیستا و جیسون موموا کارگردان پیدا کرد

پس از چندین سال سکوت، فیلم اکشن مورد انتظار The Wrecking Crew با بازی ستارگانی همچون دیو باتیستا و جیسون موموا، سرانجام کارگردان خود را پیدا کرد. این فیلم که قرار است یک فیلم هیجان‌انگیز اکشن و ماجراجویی دوستانه باشد، در سال ۲۰۲۱ معرفی شد و بعداً توسط استودیو MGM خریداری شد. در ابتدا قرار بود David Leitch کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد و فیلمبرداری آن در هاوایی انجام شود. اما تا به امروز هیچ خبری از پیشرفت پروژه منتشر نشده بود.

اکنون مشخص شده کارگردانی این فیلم برعهده Ángel Manuel Soto سپرده شده است. وی کارگردان فیلم جدید دی سی کامیکس به نام Blue Beetle نیز می‌باشد. انتخاب Ángel Manuel Soto به عنوان کارگردان نشانه مثبتی برای شروع تولید این فیلم اکشن پرستاره است. با این حال، با توجه به اعتصاب‌های اخیر نویسندگان و بازیگران در هالیوود و برنامه کاری شلوغ دیو باتیستا و جیسون موموا، بعید است فیلمبرداری آن در آینده نزدیک آغاز شود.

پس از چندین سال سکوت، فیلم اکشن مورد انتظار The Wrecking Crew با بازی ستارگانی همچون دیو باتیستا و جیسون موموا، سرانجام کارگردان خود را پیدا کرد. این فیلم که قرار است یک فیلم هیجان‌انگیز اکشن و ماجراجویی دوستانه باشد، در سال 2021 معرفی شد
پس از چندین سال سکوت، فیلم اکشن مورد انتظار The Wrecking Crew با بازی ستارگانی همچون دیو باتیستا و جیسون موموا، سرانجام کارگردان خود را پیدا کرد. این فیلم که قرار است یک فیلم هیجان‌انگیز اکشن و ماجراجویی دوستانه باشد، در سال ۲۰۲۱ معرفی شد

محبوبیت Dave Bautista و Jason Momoa در میان طرفداران فیلم‌های اکشن، انتظارات را برای دیدن این دو بازیگر در یک فیلم مشترک بالا برده است. طرفداران امیدوارند پس از پایان اعتصاب‌ها، هر چه سریعتر شاهد آغاز تولید The Wrecking Crew باشند. البته با توجه به برنامه کاری پرمشغله این دو ستاره، حتی پس از پایان اعتصاب‌ها نیز ممکن است مدتی طول بکشد تا زمانبندی آن‌ها برای فیلمبرداری این پروژه مشترک هماهنگ شود.

در هر صورت، خبر انتخاب کارگردان برای The Wrecking Crew نویدبخش شروع تولید این فیلم اکشن دوست‌داشتنی است که می‌تواند ترکیب هیجان‌انگیزی از هنر رزمی، صحنه‌های پراکشن و طنز دوستانه باشد. موفقیت احتمالی این فیلم می‌تواند منجر به تولید نسخه‌های بعدی و حتی یک مجموعه فیلم با محوریت شخصیت‌های این دو بازیگر شود. البته فعلاً صرفاً منتظر خبرهای بعدی در رابطه با زمان شروع فیلمبرداری هستیم.

۱۰ بازی فوق‌العاده که در فروش شکست خوردند

به نظر می‌رسد آینده روشنی برای این پروژه وجود دارد و طرفداران دیو باتیستا و جیسون موموا می‌توانند امیدوار باشند که بزودی شاهد تصاویر و جزئیات بیشتری از The Wrecking Crew باشند. همان‌طور که گفته شد، جزئیات زیادی از داستان فیلم The Wrecking Crew منتشر نشده است. اما با توجه به حضور دو بازیگر عضلانی و پرکاریزما مانند Dave Bautista و Jason Momoa، می‌توان حدس زد که صحنه‌های اکشن پر هیجان و هنرهای رزمی در فیلم بسیار باشد.

شاید داستان در مورد دو مامور مخفی باشد که مجبورند با یکدیگر همکاری کنند تا ماموریتی خطرناک را به انجام برسانند. این‌گونه داستان‌ها معمولاً فرصت خوبی برای بروز تعامل‌های طنزآمیز میان شخصیت‌ها فراهم می‌کنند. یا شاید داستان در مورد دو دوست قدیمی باشد که مجبور می‌شوند دوباره برای یک ماموریت خطرناک متحد شوند. در این صورت نیز فضا برای طنز دوستانه و شوخی‌هایی که بین دوستان قدیمی رد و بدل می‌شود، وجود خواهد داشت. آنچه مسلم است اینکه تماشاگران می‌توانند منتظر صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و درگیری‌های تن به تن سخت و البته طنزآمیز با بازی دو بازیگر عضلانی Dave Bautista و Jason Momoa باشند.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مجی
پاسخ

عالیه کی منتشر میشه ؟

Knz
پاسخ

داداش فیلم fast x منتشر شده