اخبار بازی خبر

تریلر جدید مورتال کامبت ۱ با حضور شائوکان و سیندل

از زمان معرفی بازی جدید سری Mortal Kombat، استودیو NetherRealm به طور منظم تریلر‌های مختلفی از این اثر منتشر می‌کند که به واسطه آن‌ها می‌توانید بیشتر با جنبه‌های مختلف اثر مذکور آشنا شوید. در همین راستا، در بخشی از رویداد افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام، استودیو ندررلم تریلر جدید بازی مورتال کامبت ۱ را به نمایش گذاشته که در قالب آن بازگشت شخصیت‌های شائوکان و سیندل تایید شده است.

تازه‌ترین تریلر بازی Mortal Kombat 1 در قلمرو Outworld جریان دارد. در این تریلر دو شخصیت قابل بازی تایید شدند. اولین شخصیت نسخه تغییر یافته شائوکان بوده که در مورتال کامبت ۱ با نام ژنرال شائو معرفی شده است. دومین کاراکتر  سیندل است که به عنوان حاکم Outworld شناخته می‌شود. همچنین دو کاراکتر موتارو و شوجینکو به عنوان عضوی از شخصیت‌های Kameo Fighters معرفی شدند. این تریلر را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Mortal Kombat 1 در خط زمانی جدیدی به نام New Era رخ می‌دهد که خدای آتش لو کنگ آن را به وجود آورده است. او تیم تازه‌ای از قهرمانان را جمع‌آوری می‌کند تا از قلمروها در برابر تهدید‌های مختلف دفاع کنند. در دنیای جدید تغییرات مختلفی در شخصیت‌ها اعمال شده است. برای مثال ساب زیرو و اسکورپیون برادر هستند، گرس جزو شخصیت‌های منفی نیست، رپتایل می‌تواند ظاهرش را به انسان‌ها تغییر دهد و رایدن به عنوان قهرمان Earthrealm انتخاب شده است. در مقابل موارد مختلفی مثل قبل باقی مانده‌اند. برای نمونه می‌توان به میلنا اشاره کرد که همچنان دندان ترسناک خود را به همراه دارد. 

بازگشت سیندل در بازی مورتال کامبت 1
شائوکان و سیندل جزو شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های سری مورتال کامبت هستند که تا‌کنون در آثار مختلفی از این مجموعه حضور داشته‌اند

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر می‌شود. در صورت پیش‌خرید یکی از نسخه‌های ویژه این اثر، می‌توانید تجربه خود را از تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) شروع کنید.

حضور رپتایل در مورتال کامبت ۱ با انتشار تریلر جدید تایید شد

نظر شما در مورد تریلر جدید مورتال کامبت ۱ چیست؟ آیا موافق بازگشت شخصیت‌های شائوکان و سیندل هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل
پاسخ

کجاس تریلر

حسام
پاسخ

سر قبر صاحب سایته 😂