آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ بسیار زیبا در ماینکرافت

یکی از بازیکنان پروپاقرص ماینکرافت با نام کاربری gaojpArchive در ردیت، موفق شده است یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ بزرگ را درون بازی بسازد. این هواپیمای غول‌پیکر از بلوک‌های رنگارنگ ماینکرافت ساخته شده و ظاهری بسیار زیبا و واقع‌گرایانه دارد. این بازیکن با استفاده خلاقانه از ابزارهای درون بازی ماینکرافت، توانسته جزئیات ظریفی چون بدنه کشیده هواپیما، موتورهای رنگی متمایز، لوگوی شرکت هواپیمایی روی دماغه و حتی شیشه‌های جانبی کابین خلبان را خلق کند. زاویه‌ی دوربین نیز به گونه‌ای تنظیم شده که گویی این هواپیمای غول‌پیکر در حال بلند شدن از باند فرودگاه است.

این اثر خلاقانه، تحسین بسیاری از بازیکنان ماینکرافت را در پی داشته است. برخی در بخش نظرات می‌گویند فکر می‌کردند این عکس واقعی یک هواپیماست تا اینکه عنوان تصویر را خوانده‌اند. این نشان‌دهنده‌ی سطح بالای جزئیات و واقع‌گرایی در ساخت این اثر هنری دیجیتال است. البته این نخستین بار نیست که gaojpArchive دست به ساخت هواپیما در ماینکرافت می‌زند. در صفحه ردیت او، تصاویری از هواپیماهای دیگری مانند بوئینگ ۳۳۰ ایر چاینا، بوئینگ ۷۴۷ و هواپیمای مسافربری A220 شرکت بریز ایرویز نیز به چشم می‌خورد که همگی با دقت و ظرافت بالایی ساخته شده‌اند.

این بازیکن با استفاده خلاقانه از ابزارهای درون بازی ماینکرافت، توانسته جزئیات ظریفی چون بدنه کشیده هواپیما، موتورهای رنگی متمایز، لوگوی شرکت هواپیمایی روی دماغه و حتی شیشه‌های جانبی کابین خلبان را خلق کند.
این بازیکن با استفاده خلاقانه از ابزارهای درون بازی ماینکرافت، توانسته جزئیات ظریفی چون بدنه کشیده هواپیما، موتورهای رنگی متمایز، لوگوی شرکت هواپیمایی روی دماغه و حتی شیشه‌های جانبی کابین خلبان را خلق کند.

ماینکرافت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ساخت و ساز دنیا به شمار می‌رود که اجازه می‌دهد بازیکنان هر آنچه را که در ذهن دارند، اعم از سازه‌های عجیب و غریب ماورایی گرفته تا ساختمان‌ها و مکان‌های واقعی، خلق کنند. این بازی همچنان پس از یک دهه از انتشارش، میان بازیکنان همه‌ی سنین بسیار محبوب است و به عنوان ابزاری آموزشی نیز برای تقویت خلاقیت و یادگیری مهارت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حالت خلاق در ماینکرافت، ابزارها و امکانات بیشتری را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد تا بتواند آزادانه‌تر سازه‌های پیچیده و حیرت‌انگیزی را بسازد. در این حالت، محدودیت‌هایی مانند جمع‌آوری مصالح ساختمانی یا مقابله با دشمنان وجود ندارد. ساخت این هواپیمای غول‌پیکر توسط یک بازیکن عادی ماینکرافت، نشان از پتانسیل بالای این بازی برای پرورش خلاقیت و مهارت‌های طراحی و مهندسی دارد. البته این موضوع محدود به ساخت هواپیما نیست. در گذشته نیز شاهد بوده‌ایم که برخی بازیکنان توانسته‌اند بناهای معروف تاریخی مانند تاج محل هند یا مجسمه آزادی را با جزئیات بالا در ماینکرافت بسازند.

۱۰ بازی طولانی ارزشمند که بیشتر از ۱۰۰ ساعت تجربه‌ می‌کنید

حتی برخی شهرها و مناطق جغرافیایی واقعی نیز توسط بازیکنان پرتلاش در این بازی ساخته شده است. این نشان می‌دهد ماینکرافت می‌تواند بستری برای یادگیری معماری، طراحی شهری و برنامه‌ریزی شهری باشد. با توجه به استقبال گسترده از آثار خلاقانه‌ی بازیکنان در ماینکرافت، انتظار می‌رود در آینده شاهد خلق آثار هنری بکر و نوآورانه‌تری در این بازی باشیم که مرزهای تصور را در دنیای مجازی جابجا خواهند کرد. شما درباره این بازسازی فوق العاده هواپیما در ماینکرافت چه فکر می‌کنید؟ دوست دارید چه چیزی را در این عنوان بسازید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با هوش خان
پاسخ

به جای این کار ها برین درس بخونین

یه بنده خدا
پاسخ

این بازی تا همین الانشم بیشتر از مدرسه بهم یاد داده😅

X mr
پاسخ

خب تو بخون ببینیم فردا چی کاره میشی کار گیرت میاد؟

امیر
پاسخ

بی هوش خان تو اگه باهوش بودی نمییومدی ماینکرافت نگاه کنی

Sina
پاسخ

یارو داره پچل در ویاره درس میخواد چیکار

امیر عباس
پاسخ

خیلی جالبه دوستان ماینکرافت باز میدونن چقدر ساختش سخته

Donkraft
پاسخ

نه بابا اگه بلد باشی راحته

یه بنده خدا
پاسخ

راس میگی خودت بسازش

یه بنده خدا
پاسخ

واقعا کار قشنگی کرده مخصوصا اگه توش هم در آورده باشه که محشره

آدم
پاسخ

به جای این اگه درس خونده بودی الان مهندس بودی

بردیا اوسکل
پاسخ

خفف ب‌ابا

محمد
پاسخ

دهنتو ببند اگر خیلی دوست داری خودت بخون ببینم تو جامعه چیزی دستت میدن

امیر
پاسخ

نه که تو مهندسی