آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

این هرم بسیار بزرگ و شگفت انگیز را در ماینکرافت ببینید

یکی از بازیکنان ماینکرافت به تازگی موفق شد طرح عظیم و جاه‌طلبانه‌ای را به پایان برساند. او توانست یک هرم بسیار بزرگ را در دنیای چندنفره بازی بسازد که هم از لحاظ اندازه و هم کاربرد، حیرت‌انگیز است. این بازیکن که در ردیت با نام کاربری Key-Pangolin9592 شناخته می‌شود، ویدئویی منتشر کرد که نشان می‌داد او و چند تن از دوستانش در حال قرار دادن آخرین بلوک‌های این سازه عظیم هستند.

این هرم در یک منطقه ۲۰۰ در ۲۰۰ بلوکی بیابان ساخته شده و ابعاد آن به قدری زیاد است که هم به عنوان یک نشانه برجسته در منظره بازی به شمار می‌رود و هم فضای داخلی بسیار وسیعی دارد که می‌تواند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. ساخت هرم‌ها یکی از متداول‌ترین اشکال برای ساخت مگاپایگاه‌ها در ماینکرافت به شمار می‌رود. در حقیقت، یکی از اولین ساختارهای طبیعی تولیدشده در نسخ اولیه بازی، همان “هرم آجری” معروف بود که بسیاری از بازیکنان جدیدتر آن را ندیده‌اند.

یکی از بازیکنان ماینکرافت به تازگی موفق شد طرح عظیم و جاه‌طلبانه‌ای را به پایان برساند. او توانست یک هرم بسیار بزرگ را در دنیای چندنفره بازی بسازد که هم از لحاظ اندازه و هم کاربرد، حیرت‌انگیز است.
یکی از بازیکنان ماینکرافت به تازگی موفق شد طرح عظیم و جاه‌طلبانه‌ای را به پایان برساند. او توانست یک هرم بسیار بزرگ را در دنیای چندنفره بازی بسازد که هم از لحاظ اندازه و هم کاربرد، حیرت‌انگیز است.

این ساختار الهام‌بخش اصلی برای طراحی بسیاری از ساختارهای تولیدشده امروزی ماینکرافت مانند روستاها و شهرهای باستانی بوده است. علی‌رغم اینکه طرفداران ماینکرافت از دیرباز سازه‌های عظیمی را بر پا کرده‌اند، اما هرم بسیار بزرگ این بازیکن توجه و تحسین بسیاری از کاربران را در جامعه ماینکرافت برانگیخته است. به نظر می‌رسد ساخت این هرم عظیم باعث شده خاطرات دوران کودکی و نوجوانی بسیاری از بازیکنان قدیمی ماینکرفت زنده شود و آن‌ها را به یاد روزهایی بیندازد که ساعت‌ها به ساختن هرم‌ها و سازه‌های مشابه مشغول بودند.

سازنده اصلی هرم هنوز در مورد کاربرد فضای داخلی آن تصمیم قطعی نگرفته، اما پیشنهادهای زیادی دریافت کرده است. برخی پیشنهاد داده‌اند که این فضای وسیع برای ایجاد یک سیستم مرتب‌سازی اشیاء یا سلاح‌ها استفاده شود. عده‌ای هم پیشنهاد کرده‌اند که داخل هرم به یک میدان نبرد چندنفره تبدیل شود. در هر حال، ساختن پایگاه‌ها و سازه‌های عظیم یک روند رو به رشد در جامعه ماینکرافت به شمار می‌رود، چرا که خلاقیت و ساختن از ویژگی‌های کلیدی و اصلی این بازی محسوب می‌شود.

۲۵ فیلم ترسناک که داستانی واقعی دارند

علاوه بر هرم مشهوری که این بازیکن ساخته است، هرم‌های دیگری نیز در طول سالیان ساخته شده‌اند که هر کدام به نوبه خود حاصل خلاقیت و تلاش بازیکنان هستند. یکی از مشهورترین هرم‌ها، هرمی است که توسط بازیکنی به نام BlueCloud ساخته شد. این هرم عظیم درون دره‌ای واقع شده و ابعاد آن چنان وسیع است که کل دره را پر کرده. ساخت این هرم ۴ ماه به طول انجامید.

حتی با گذشت بیش از یک دهه از انتشار رسمی بازی، هنوز هم طرفداران پروپاقرص آن مرتباً ایده‌ها و خلاقیت خود را به شکل سازه‌های جدید و حیرت‌انگیز به نمایش می‌گذارند. به نظر می‌رسد تا زمانی که ماینکرافت وجود دارد، افراد خلاقی همچون سازنده این هرم بزرگ، با الهام از دنیای بکر این بازی، آثار هنری شگفت‌انگیزی را خلق خواهند کرد

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
39 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلام
پاسخ

حاجی خیلی بیکار بوده

البرز
پاسخ

👍درست👍

آوینا
پاسخ

دقیق نمیدونم ولی یکی از معروفترین آپاراتر هم اینو ساخته بود (مهدی بیزیکسر)
در ضمن کام اول

Parsa kmx
پاسخ

مال مهدی کوچک تر بود

________
پاسخ

عه سانتش کرده بودی؟😂

nun
پاسخ

😂😂😂

77barana7u7
پاسخ

😂😂😂😂

Sasan
پاسخ

مال مهدی از نصف این هم کوچک تر بود

X mr
پاسخ

مهدی بچه ی این هرم رو ساخته بود خیلی کوچیک تر بود

...
پاسخ

به نظر من می‌تونه توی فضای داخلش مثل فیلم مومیایی یه اتاق بزرگی بزاره بعد توش زره و چیزهایی که از طلا ساخته شدن بذاره

H__T
پاسخ

میشه یکی یمقدار از جذابیتای بازی بگه بلکه منم بتونم قانع شم این بازیو نصب کنم و ادامه بدم و مث بقیه لذت ببرم 🫠😄

77barana7u7
پاسخ

خب ببین خوبیش اینه که هم میتونی جونی بازی کنی و هم غیر جونی، هر چیزی که بخوای رو میتونی به سلیقه ی خودت بسازی مثل خونه های بزرگ و کوچیک و…. من خودم ی خونه برا خودم درست کردم که دوبلکسه ینی دو طبقس و توش چند تا گربه گذاشتم✨🥲میتونی مجسمه هم درست کنی برای تزیینی اون مکانی که توش زندگی میکنی، میتونی خودت شخصیت بسازی و حتی شخصیت های اماده هم داره، اسمت رو خودت بنویسی، و….

آرمی
پاسخ

خوب الان این به چه درد میخوره واقعاااا؟هعی مردم بیکارن

پوریایه But
پاسخ

ماینکرافت پلیر بیکاره یا تو که رفتی بی تی اس فن شدی ؟! همه جا هم داری جار میزنی ؟

امیر
پاسخ

این چیزی نیست که یکی از بچه های سرور متاکرافت همینو با بلاک افراد ساخته بود شما چه چیزایه چرت و پرتی رو میگیرین بعد میگن چرا پیشرفت نمیکنیم 😐

عارف
پاسخ

عزیز من اون داخلش خالی بود اما این داخلش پره

Terebyte
پاسخ

این یکی دیگه واقعا کاری نداره مخصوصا اگه کریتیو باشی و از شن استفاده کنی

هیچ و پوچ
پاسخ

گیم مودش رو سروایول بود یا همون جونی که شما نوبا میگید

Terebyte
پاسخ

من به تو توهینی کردم ؟
اول اینکه نوب خودتی
دوم اینکه همون اول نوشتم اگه کریتیو بازی کنی .

حسینم://
پاسخ

نوب بودن به استفاده از کلمات فارسی نیست و نوب تویی که فک میگنی با استفاده از کلمات خارجی تو یه اپ ایرانی سطحت میزه بالا که باید بگم این خودش ته نوب بودنه، گاد اونیه که نارنجک به کمرش میبنده و میره زیر تانک و ابن که بیای از کلمات انگلیسی استفاده کنی و فکر میکنی سطحت میره بالا سخت در اشتباهی و فقط داری فرهنگ فارسی رو از بین میبری که فردوسی سی سال براش زحمت کشید. اگه این متنو قبول نداری باید بگم علاوه بر نوب بودن یه بیمار متعصب هم هستی.

ب تو چ
پاسخ

حتما میدونی که اگه بلاک شن زیرش خالی باشه شن میفته؟ اونوقت به ما میگی نوب؟

Terebyte
پاسخ

🤦این همه بلاک وجود داره ، مرض نداشتم که خیلی یهویی شن را انتخاب کنم . هدف من هم یک بلوک جاذبه دارا چون میتونی ردیف اول را کامل پر کنی و بعد دورش پله بزنی و خیلی آسون کار تمام میشه و لطفا نوب ها ریپلی ندن که اینکار خیلی طول میکشه ، منظور من تو کریتیو هست

Terebyte
پاسخ

و برای دومین بار میگم نوب خودتی

یزید باز
پاسخ

این بیس خیلی خوبی میشه

مهرزاد
پاسخ

نگاه کن هنوز ندرایت نداره من تو هاردکور تا فول ندارین نشم خونه نمیسازم فوقش یه خونه ویلیجر ور میدارم

عارف
پاسخ

داداش 😂😂😂😂😂😂😂

مهرزاد
پاسخ

نمی‌دونم چرا هر غاری هم که میبینم میپرم توش

Lord_ezio
پاسخ

اگه مختساتتون توب باشه به کد /fill مسلط باشید کار ده دقیقه اس

هیچ و پوچ
پاسخ

گیم مودش رو حالت سروایول بازی بود

Terebyte
پاسخ

هیچ جایی هم نگفته که از چست استفاده نکرده . تو سوروایول هم میتونی از چیت کد ها استفاده کنی ولی اچیومنت هات میپره

حسینم://
پاسخ

مختصات دوست عزیز

پسر ماین کرافتی
پاسخ

حوصله داره ولی خودش

X mr
پاسخ

حالا چیزی توش هست؟

محمدرضا
پاسخ

#بیکار

حسین
پاسخ

همه اونایی که زدن بیکار و فحش میدن حسودی میکنن. طرف حال کرده ساخته به توچه.

Terebyte
پاسخ

اولین لایک 👍

ریش سفید
پاسخ

ساختش کاری نداری فقط زمان بره

مهدیار
پاسخ

کاری نداره چند نفره توی سرور راحت ساخته میشه

.....
پاسخ

این چیه دیگه بابا مهم بزرگیش نیست مهم زیباییه برین هاردکور تیمسار رو ببینین