اخبار سینما و انیمیشن خبر

تریلر جدید انیمه جوجوتسو کایسن با محوریت آرک Shibuya منتشر شد

Jujutsu Kaisen بزرگ‌ترین انیمه در حال پخش است که روند پخش فصل دوم آن مدتی پیش شروع شد. پس از پایان نمایش آرک داستانی Hidden Inventory/Premature Death در پنج قسمت اول، روند نمایش این انیمه به مدت حدود یک ماه متوقف شد تا با داستانی متفاوت بر‌گردد. حال در آستانه ورود به دوره جدید و آغاز آرک داستانی Shibuya، تریلر جدید انیمه جوجوتسو کایسن منتشر شد.

تازه‌ترین تریلر انیمه Jujutsu Kaisen دقیقا همان چیزی که امیدوار بودیم و انتظار داشتیم. به این واسطه نه تنها مشخص می‌شود که بسیاری از شخصیت‌های محبوب از جمله ساتورو گوجو، یوجی ایتادوری، سوتورو گتو و ماهیتو باز‌می‌گردد، بلکه شاهد نبرد‌های هیجان‌انگیز و خشن خواهیم بود. به منظور آماده شدن برای تماشای ادامه فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن می‌توانید تریلر زیر را تماشا کنید:

تریلر جدید انیمه جوجوتسو کایسن

ساتورو گوجو و سوگورو گتو محوریت اصلی آرک داستانی شیبویا هستند. این دو که در گذشته بهترین دوستان هم بودند، به دلیل تلاش گتو برای کشتن تمامی افراد عادی به منظور جلوگیری از به وجود آمدن ارواح نفرین‌شده، رو در روی هم قرار گرفته و به دشمن هم تبدیل شدند. 

حال گوجو وظیفه دارد تا با کمک شاگردانش یعنی یوجی ایتادوری، مگومی فوشیگورو و نوبارا کوگیساکی و سایر شخصیت‌ها از اقدامات دوستش جلوگیری کند، اما گتو این بار تنها نبوده و افرادی به او کمک می‌کنند. همچنین سوکونا در بدن یوجی کمین کرده و هر لحظه ممکن است کنترل او را به دست بگیرد.

گوجو و یوجی در تریلر جدید جوجوتسو کایسن
در آرک داستانی شیبویا، گوجو و شاگردانش با کمک سایر شخصیت‌ها تلاش می‌کنند که از کشته شدن انسان‌های عادی به دست گتو و متحدانش جلوگیری کنند

ششمین قسمت از فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن به نام It’s Like That قرار است در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۲ (۳۱ آگوست ۲۰۲۳) پخش شود. نظر شما در مورد بخش دوم فصل جدید Jujutsu Kaisen چیست؟ آیا آرک داستانی Shibuya می‌توانند تجربه موفق قسمت‌های قبلی را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها