آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

میزان وحشتناک بودن نسخه‌های ابتدایی ماینکرافت را در اینجا ببینید!

اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرافت، از طریق انتشار ویدیویی در ردیت، نشان داد که نسخه‌های قدیمی بتای این بازی محبوب تا چه حد می‌توانستند ترسناک و وحشتناک باشند. طی سال‌های گذشته، شرکت موجانگ ویژگی‌ها و محتواهای جدید بسیاری را به بازی اصلی سندباکس خود یعنی ماینکرافت اضافه کرده است، که شامل عناصر ترسناک و دوست‌داشتنی می‌شود. با این حال، به دلایلی نسخه‌های ابتدایی و بسیار ساده این بازی همچنان از جذابیت خاص خود برخوردارند، به ویژه در زمینه القای حس ترس و وحشت به بازیکنان.

علاوه بر این، بسیاری از بازیکنان این نسخه‌های قدیمی را با خاطرات نوستالژیک دوران کودکی خود پیوند می‌زنند؛ که این امر آن‌ها را جذاب‌تر و در نتیجه ترسناک‌تر می‌سازد. کاربری به نام iwanttodie95 اخیرا ویدیویی را در صفحه ردیت رسمی ماینکرافت منتشر کرد که در آن سعی داشت یک نسخه بسیار قدیمی بتای این بازی را تجربه کند. این نسخه به قدری قدیمی بود که حتی میزان گرسنگی هم در آن وجود نداشت؛ در حالی که امروزه نمایش میزان گرسنگی بخش جدایی ناپذیر بازی محسوب می‌شود.

اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرافت، از طریق انتشار ویدیویی در ردیت، نشان داد که نسخه‌های قدیمی بتای این بازی محبوب تا چه حد می‌توانستند ترسناک و وحشتناک باشند.
اخیرا یکی از بازیکنان ماینکرافت، از طریق انتشار ویدیویی در ردیت، نشان داد که نسخه‌های قدیمی بتای این بازی محبوب تا چه حد می‌توانستند ترسناک و وحشتناک باشند.

این بازیکن در حفره کوچکی گیر افتاده بود که با تخته‌های اک مسدود شده بود. وقتی تخته‌ها را شکست تا به بیرون و منظره شبانه محیط نگاه کند، ناگهان یک کریپر از بالا آمد و شروع به صدادرآوردن کرد. این اتفاق غافلگیرکننده و ترسناک برای بازیکن بود، به گونه‌ای که او بلافاصله مجدداً سوراخ را با تخته‌ها مسدود کرد. حرکت لرزان دوربین نشان می‌داد که کریپر کاملاً او را غافلگیر کرده است.

علاوه بر این، محیط شبانه بازی حتی ترسناک‌تر به نظر می‌رسید، زیرا بازیکن قادر نبود بیش از چند بلوک جلوی خود را ببیند. روشنایی کلی بازی نیز بسیار کمرنگ و پر از کنتراست‌های شدید بود. انتشار این ویدیو که نسخه بسیار قدیمی ماینکرافت و واکنش ترسناک بازیکن را از حمله ناگهانی یک کریپر نشان می‌داد، برای بسیاری از کاربران جذاب بود؛ به ویژه به دلیل عامل نوستالژی قوی موجود در آن. پست مذکور به سرعت محبوب شد و در مدت یک روز بیش از ۱۱ هزار رای مثبت و صدها نظر دریافت کرد.

کاربران ردیت در مورد این موضوع بحث کردند که چگونه ویژگی‌هایی مانند نورپردازی، فقدان امکانات پیشرفته و ظاهر کلی نسخه‌های قدیمی‌تر بازی، جنبه ترسناک آن را در آن زمان‌ها افزایش می‌داد. تعدادی هم به این موضوع اشاره کردند که چگونه به دلیل داشتن کامپیوتر ضعیف، مجبور به کاهش میزان رندر تصاویر بودند؛ و این مه و ابهام ناشی از آن، بازی را حتی ترسناک‌تر می‌کرد. تعدادی از کاربران نیز به سرعت عمل بازیکن اصلی در بستن دوبارهٔ سوراخ همانطور که صدای هشداردهندهٔ کریپر را شنیده بود، ابراز تحسین کردند و آن را نشانهٔ واکنش سریع او دانستند.

تمام اطلاعاتی که باید از داستان Call of Duty Modern Warfare ۳ بدانید + تریلر

یکی از کاربران ردیت به این نکته اشاره کرد که بازیکن اصلی در آن لحظه معلوم است که تا چه حد وحشت‌زده و مضطرب بوده است. تعدادی دیگر نیز دربارهٔ این موضوع بحث کردند که چطور با گذشت زمان، بازی کم‌کم جنبهٔ ترسناک خود را از دست داده و همچنین چند مورد از اشکالات موجود در نسخه‌های قدیمی را توضیح دادند که به شدت حس وحشت بازی را تشدید می‌کرد. در مجموع، هزاران نفر از دیدن ویدیویی که بازیکن اصلی در آن به وسیله یک کریپر در نسخه بسیار قدیمی ماینکرافت غافلگیر می‌شود، لذت بردند. این پست همچنان مورد توجه کاربران قرار دارد و به دریافت تعداد فزاینده‌ای بازدید، امتیاز مثبت و نظرات ادامه می‌دهد.

کشف جنبه‌های ترسناک نسخه‌های اولیه بتای ماینکرافت، خاطرات شیرینی را برای بسیاری از بازیکنان قدیمی این بازی محبوب به همراه داشته و حس نوستالژی دوران کودکی را در آنها زنده کرده است. علاوه بر ایجاد حس ترس و هیجان، این نسخه‌های قدیمی یادآور خاطرات شیرینی هستند که بازیکنان در کنار دوستان خود تجربه کرده‌اند. به نظر می‌رسد علی‌رغم پیشرفت‌های بسیار، همچنان جای خالی نسخه‌های ساده و ابتدایی محسوس است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir
پاسخ

نایس

ریش سفید
پاسخ

جالب بود

ayla tbz
پاسخ

وای خیلی ترسیدم 😟

امیر عباس
پاسخ

کجاش ترسناک بود رندر دیستنتش کم بوده الکی جو میده

X mr
پاسخ

وقتی به بازار میگی فیلم بزار
بازار :🗿

ناشناس
پاسخ

چرتتتتت