آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازیکن ماینکرافت با تله‌ای هوشمندانه، دوستش را به روشی خارق‌العاده غافلگیر کرد

یکی از بازیکنان خلاق و ماهر ماینکرافت موفق شده است با استفاده از تله‌ای حاوی TNT و اُبزِروِر، دوست خود را به نحوی جالب و غیرمنتظره غافلگیر کند. البته راه‌های متعددی برای شوخی و مسخره‌بازی با دوستان در ماینکرافت وجود دارد که تعدادی از آن‌ها ممکن است به آسیب‌رسانی و خرابکاری بینجامد، اما به نظر می‌رسد این بازیکن توانسته است امن‌ترین راه برای ترساندن دوست خود را پیدا کند.

شرکت موجانگ به‌طور مداوم در حال بروزرسانی بازی ماینکرافت با اضافه کردن موجودات، بلوک‌ها و قابلیت‌های جدید است. اخیراً نیز با معرفی بروزرسانی داستان‌ها و ردپاها، موجودات جدیدی همچون اسنیفر، زیست‌بوم درختان ساکورا و چوب بامبو به بازی افزوده شده‌اند. با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع موجود، بازیکنان ماینکرافت روش‌های منحصربه‌فردی را برای تله‌گذاری موجودات و دیگر بازیکنان ابداع کرده‌اند. اگرچه اکثر تله‌ها برای موجودات و به منظور ایجاد مزرعه طراحی می‌شوند، اما تله‌هایی که برای بازیکنان ساخته می‌شوند، معمولاً با هدف کند کردن آن‌ها یا ایجاد خسارت به وجود می‌آیند.

یکی از بازیکنان خلاق و ماهر ماینکرافت موفق شده است با استفاده از تله‌ای حاوی TNT و اُبزِروِر، دوست خود را به نحوی جالب و غیرمنتظره غافلگیر کند.
یکی از بازیکنان خلاق و ماهر ماینکرافت موفق شده است با استفاده از تله‌ای حاوی TNT و اُبزِروِر، دوست خود را به نحوی جالب و غیرمنتظره غافلگیر کند.

اما این بازیکن خلاق، طرح جالب و حساب‌شده‌ای برای تله خود داشته است که به سایر بازیکنان ایده می‌دهد تا بتوانند به راحتی دوستانشان را غافلگیر کنند. کاربری با نام FIESTeG در سایت ردیت اخیراً ویدیویی منتشر کرده است که نشان می‌دهد دوستش با بهره‌گیری از تله‌ای پیچیده در ماینکرافت، موفق شده او را کاملاً غافلگیر کند. در ابتدای ویدیو، بازیکن در مقابل بلوکی از جنس Netherrack ایستاده و قبل از ضربه زدن به آن مکث می‌کند. این حمله منجر به واکنش زنجیره‌ای می‌شود که باعث فروریختن ماسه‌های اطراف بازیکن و سقوط او به اندازه چندین بلوک پایین می‌شود. البته چنین سقوطی می‌تواند برای بازیکنی که آمادگی لازم را نداشته باشد، کشنده باشد.

خوشبختانه FIESTeG با تجهیز به بال‌های الیترا و راکت‌های پرواز، سریعاً از طریق سوراخ ایجاد شده به پرواز درمی‌آید تا دریابد چه اتفاقی افتاده است. او متوجه می‌شود که Netherrack جایگزین یک اُبزِروِر ماینکرافت شده بوده است. در پایان ویدیو نیز دوست او که تله را چیده، در حال نزدیک شدن به اوست.

اگرچه همه چیز به سرعت اتفاق می‌افتد، اما این تله از قطعات مختلفی تشکیل شده بود که باعث ایجاد اثر دومینو می‌شدند در حالی که هیچ آسیبی به بازیکن وارد نمی‌کردند. اُبزِروِر ماینکرافت در بالای یک بلوک TNT در میانهٔ ماسه‌ها قرار گرفته بود و تابلوهای چوبی سدهایی شکل گرفته بودند که به عنوان سپر برای بازیکنان ساقط شده عمل می‌کردند. هنگام فعال شدن TNT، ماسه‌های اطراف Netherrack منفجر شده و باعث سقوط آن و بازیکن می‌شدند.

۲۵ فیلم ترسناک که داستانی واقعی دارند

تله در ویدیوی موردنظر، در بالای معدنی بسیار عمیق قرار داشته که امکان سقوط ارتفاع زیاد بازیکن بدون مرگ او را فراهم می‌کرده است. هرچند در این تله از استخر آب استفاده نشده بود، اما می‌توانستند برای جلوگیری از مرگ بازیکنانی که الیترا نداشته باشند، در انتهای معدن استخری تعبیه کنند.

اگرچه تله در ویدیوی مذکور کاملاً ایمن به نظر می‌رسد، اما انفجارهای TNT می‌توانند بازیکنان بدون محافظت را بکشند. علاوه بر از بین رفتن جان بازیکن، این انفجارها قادرند اشیای او را نیز در صورت طراحی نادرست تله، منهدم کنند. با توجه به اینکه FIESTeG و دوستش به طور منظم یکدیگر را غافلگیر می‌کرده‌اند، احتمالا این آخرین تله‌ای نبوده که ساخته‌اند. بازی پرطرفدار ماینکرافت در حال حاضر برای دستگاه‌های تلفن همراه، رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و پلتفرم‌های قدیمی‌تر در دسترس است و میلیون‌ها طرفدار در سراسر جهان دارد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا
پاسخ

فیلمش هم بزاریم دیگ😑

ریش سفید
پاسخ

فیلمش کو

مهدی
پاسخ

ما آرزو به دل موندیم که کافه بازار یه چندتا عکس درست و حسابی برای مطالبش بزاره. آخه خدایی یه عکس میزاره که نه چیزی مشخصه و نه ربطی به مطلب داره!!!!

به تو چه
پاسخ

حقق

Mohammad
پاسخ

همون چستی که وسطه تله هست

ناشناس
پاسخ

خب باید رو اون لینک کلیک کنی تا فیلمشو بیاره

علی
پاسخ

نمیاره فیلتر شکن میخواد 😐😐

X mr
پاسخ

نمیشه مثل آدم فیلم بزارین به جای اینکه لینک بدید که تهش هم بعد دو ساعت تلاش باز نشه یه عکس درست حسابی هم نیست 👎🏻