آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازی Elder Scrolls 6 به بهترین شبیه‌ساز دنیای فانتزی تبدیل خواهد شد

تاد هاوارد در مصاحبه جدید خود اعلام کرده که بعد از استارفیلد به سراغ کارگردانی بازی Elder Scrolls 6 رفته و قصد دارد این اثر را به بهترین شبیه‌ساز دنیای فانتزی تبدیل کند.

سری Elder Scrolls جزو مشهور‌ترین مجموعه‌های نقش‌آفرینی است که علاقه‌مندان این سبک به واسطه بازی‌های اسکایریم و آبلیویئن با آن آشنا هستند. در جریان E3 2018 با نمایش یک تریلر کوتاه، بازی جدید الدر اسکرولز معرفی شد.

با این حال بتسدا در همین رویداد بازی Starfield را رونمایی و اعلام کرد که این اثر نقش‌آفرینی و علمی تخیلی زودتر از Elder Scrolls 6 منتشر خواهد شد. در حال حاضر الدر اسکرولز جدید در مرحله پیش‌تولید قرار داشته و قرار است قبل از Fallout 5 در دسترس قرار بگیرد.

اسکایریم را با حال و هوای روبلاکس ببینید!

تاد هاوارد در پاسخ به این سوال که آیا از معرفی زود‌هنگام الدر اسکرولز ۶ پشیمان است یا خیر، چنین گفت: «این سوال را خیلی از خودم می‌پرسم. حقیقتا نمی‌دانم. احتمالا به شکل متفاوتی باید آن را معرفی می‌کردم.»

تاد هاوارد در مورد این که با بازی Elder Scrolls 6 قصد دارد چه چیزی به دست بیاورد، گفت: «نمی‌خواهم به این سوال جواب بدهم، اما این کار به دور از ادب است. ما می‌خواهیم که الدر اسکرولز ۶ را به بهترین شبیه‌ساز دنیای فانتزی تبدیل کنیم. با توجه به زمان سپری شده، راه‌های زیادی برای دستیابی به این خواسته وجود دارد.»

بازی Elder Scrolls 6 در مرحله پیش تولید
در ساخت بازی Elder Scrolls 6 از فناوری‌های جدید و موارد ایجاد شده برای استارفیلد استفاده خواهد شد

تاد هاوارد در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که Elder Scrolls 6 هنوز در مراحل اولیه برنامه‌ریزی قرار داده و از تجربیات سازندگان در تولید Starfield سود خواهد برد. وی در این رابطه گفته است: «فناوری جدید استارفیلد یعنی Creation Engine 2، برای هر دو بازی ساخته شده است. این مثل فناوری پایه جدید برای بازی‌های آینده است. اکثریت تیم ما در حال کار روی Starfield است، اما بعدا به سراغ الدر اسکرولز ۶ می‌روند، بنابراین این دو پروژه به نوعی در هم تنیده هستند.»

کارگردان بازی استارفیلد در ادامه گفته است: «Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله طراحی است. ما مشغول بررسی فناوری هستیم. آیا فناوری‌های فعلی می‌توانند خواسته‌های ما را برآورده کنند؟ هر بازی حاوی فناوری‌های جدیدی است. به همین دلیل الدر اسکرولز ۶ از موارد تازه‌ای در Creation Engine 2 استفاده خواهد کرد که به آن‌ها نیاز دارد.»

با مد جدید در ماینکرافت زلدا و اسکایریم بازی کنید

در نوامبر ۲۰۲۱، تاد هاوارد ضمن توضیح در مورد این که چرا سال‌ها تا ارائه بازی Elder Scrolls 6 باقی مانده، گفت که ای کاش بتسدا می‌توانست زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده این اثر را منتشر کند. 

تاد هاوارد در مصاحبه‌ای با IGN که هم‌زمان با دهمین سالگرد انتشار اسکاریم انجام شده بود، اعتراف کرد که فاصله طولانی بین بازی‌های سری Elder Scrolls ایده‌آل آن‌ها نبوده است. با این حال او گفت که محبوبیت پایدار Skyrim، با بیش از ۶۰ میلیون نسخه فروش و انتشار Elder Scrolls Online در سال ۲۰۱۴ به این معنی بوده که وضعیت سری الدر اسکرولز در شرایط مناسبی قرار داشته و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که بتسدا آثار جدیدی مثل استارفیلد را ارائه دهد.

نظر شما در مورد بازی Elder Scrolls 6 چیست؟ آیا این اثر به بهترین نقش‌آفرینی فانتزی تبدیل خواهد شد؟ آیا الدر اسکرولز ۶ می‌تواند موفقیت‌های اسکایریم را تکرار کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها