آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل خبر

لارا کرافت هیچ‌وقت به اندازه این اسکین کالاف دیوتی وارزون زیبا نبوده!

فصل جاری Call of Duty Modern Warfare 2 و Warzone به واسطه مواردی از جمله اضافه شدن اسنوپ داگ و نیکی میناژ به تجربه‌ای عجیب و غریب و هیجان‌انگیز تبدیل شده است. اما اکتیویژن برای فصل پنجم این آثار یک غافلگیری جدید دارد. بر این اساس، قهرمان سری توم ریدر یعنی لارا کرافت به جمع اپراتورهای کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفر ۲ پیوسته است.

شرکت Activision هفته گذشته با انتشار یک تصویر مبهم از حضور لارا کرافت در بازی‌های اخیر سری Call of Duty خبر داد. حال این شرکت تصویر تازه‌ای را با بازیکنان به اشتراک گذاشته که مدل لارا کرافت در کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفر ۲ را به طور واضح نمایش می‌دهد. 

با این که طراحی این شخصیت، اولین بازی سری Tomb Raider، محصول سال ۱۹۹۶، را تداعی می‌کند، اما در عین حال مدرن بوده و گرافیک بالایی دارد. بدون شک لارا کرافت در سری Call of Duty واقع‌گرایانه‌تر از ظاهر کارتونی او در فورتنایت و بازی Tomb Raider Reloaded است.

اگر جان ویک به کالاف دیوتی بیاید چه شکلی خواهد بود؟

در طراحی لارا کرافت بسیاری از المان‌های کلاسیک این کاراکتر دیده می‌شود. از بین این موارد می‌توان به لباس سبز رنگ، کوله پشتی و پیستول‌های دوتایی اشاره کرد. با این که در چهره و بدن این شخصیت اثری از زخم‌های حاصل از وقایع سه‌گانه Survivor شامل‌های بازی‌های Rise of the Tomb Raider ،Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider وجود ندارد، اما یک آیتم مهم از این مجموعه دیده می‌شود. لارا کرافت در کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفر ۲ یک گردنبند خاص را به همراه دارد که یادگاری از اولین کاوش‌های باستان‌شناسی‌اش است.

باندل لارا کرافت در وارزون و مدرن وارفر 2
باندل لارا کرافت در کنار این شخصیت، حاوی آیتم‌های مختلف و متعددی از جمله پیستول دوتایی مشهور او است

ترکیب المان‌های کلاسیک با طراحی مدرن و اشاره به سه‌گانه Survivor باعث شده که برخی از طرفداران تصور کنند ظاهر لارا کرافت در بازی بعدی سری توم ریدر شبیه به Call of Duty خواهد بود. در حال حاضر کریستال داینامیکس با همکاری آمازون گیمز در حال ساخت بازی جدیدی از سری Tomb Raider است. گفته می‌شود که در این اثر تمامی تایم‌لاین‌های این مجموعه در کنار هم قرار می‌گیرند. تا‌کنون اطلاعات زیادی از این اثر ارائه نشده و سازندگان تنها به اعلام استفاده از آنریل انجین ۵ اکتفا کردند.

بهترین Assault Rifleهای کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

شخصیت لارا کرافت قرار است در تاریخ ۱۸ شهریور (۹ سپتامبر) و در قالب باندل Tracer Pack: Tomb Raider به بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone اضافه شود. علاوه بر لارا کرافت، این باندل شامل آیتم‌های مختلفی از جمله Ice Ax ،Mythic Defender SMG و پیستول‌های دوتایی Mach-5 است. به واسطه باندل مذکور یک اسکین جدید به نام Tomb Buggy برای Chop Top در دسترس قرار می‌گیرد.

از دیگر محتواهای جدید بازی‌های کالاف دیوتی مدرن وارفر ۲ و وارزون می‌توان به دو اپراتور خرگوش انسان‌نما به نام‌های MC Hips و MC Hops و خواننده رپ ۲۱ سویچ اشاره کرد. نظر شما در مورد پیوستن لارا کرافت به جمع اپراتور‌های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Warzone چیست؟ آیا قصد خریداری باندل این کاراکتر را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها