آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بازیکن ماینکرافت با استفاده از ابزارهای بازی، خرابه‌های برفی زیبایی را ساخته

یکی از بازیکنان خلاق ماینکرافت با استفاده از ابزارهای درون بازی، خرابه‌هایی زیبا با موضوع برف ساخته است که شامل ساختمان‌های متنوعی می‌شود. گاهی خلق‌های جالب و خارق‌العاده‌ای در ماینکرافت به وجود می‌آید که طراحی پیچیده و ظریف آن‌ها، جامعه بازی را شگفت‌زده می‌کند. در دنیای بسیار بزرگ و باز این بازی، بازیکنان می‌توانند تقریباً هر آنچه را که می‌خواهند و قادر به انجام آن هستند، اعم از مکان‌های واقعی گرفته تا سازه‌های عظیم کیهانی، بسازند.

به عنوان مثال، یکی از بازیکنان بسیار پرتلاش ماینکرافت، طی یک سال و نیم، کهکشان راه شیری را در حالت بقای بازی خلق کرده است. این موضوع نشان‌دهنده خلاقیت و پشتکار شگفت‌انگیز بازیکن در ساختن اثری به این بزرگی است. ماهیت سندباکس ماینکرافت، بازیکنان را برای ساخت انواع سازه‌ها از اهرام و آسمانخراش‌ها گرفته تا پناهگاه‌ها و برج‌ها ترغیب می‌کند.

یکی از بازیکنان خلاق ماینکرافت با استفاده از ابزارهای درون بازی، خرابه‌هایی زیبا با موضوع برف ساخته است که شامل ساختمان‌های متنوعی می‌شود.
یکی از بازیکنان خلاق ماینکرافت با استفاده از ابزارهای درون بازی، خرابه‌هایی زیبا با موضوع برف ساخته است که شامل ساختمان‌های متنوعی می‌شود.

برخی بازیکنان پرتلاش، اغلب به صورت تیمی کار می‌کنند تا سریع‌تر بتوانند سازه‌های خود را تکمیل کنند. برخی دیگر نیز در محدوده بازی باقی می‌مانند و وقت خود را صرف مقابله با چالش‌های حالت بقا می‌کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های ماینکرافت، آزادی عمل بی‌نظیری است که به بازیکنان می‌دهد تا هر آنچه می‌خواهند انجام دهند. آن‌ها می‌توانند دنیاهای سفارشی را کاوش کنند یا با ورود به حالت خلاق، به منابع نامحدود دست پیدا کنند.

TheGimmickyMc که یکی از بازیکنان ماینکرافت است، در صفحه ردیت بازی، خرابه‌های زیبایی با موضوع برف ساخته است. این خرابه‌ها شامل یک کلیسا، ورودی و بقایای ساختمان‌های دیگر است. او برای ساخت این اثر، از افزونه‌های شخص ثالث برای جلوگیری از بروزرسانی بلوک‌ها و همچنین یک ماد بهینه‌سازی برای گرفتن تصویر بزرگ استفاده کرده است. ترکیب برف و آجر قرمز در این خرابه‌ها، آن را شبیه یک اثر نقاشی یا چیزی از بازی‌های مترو کرده است. همچنین آسمان ابری، اثر جوی زیبایی به تصویر بخشیده است. این پست در صفحه ردیت بازی، تنها ظرف چند ساعت بیش از ۶۵۰۰ لایک دریافت کرده است که نشان‌دهنده استقبال گسترده از این اثر خلاقانه است.

قوی‌ترین مردان و زنان عنکبوتی؛ از کمیک تا دنیای سینمایی مارول

سایر بازیکنان ماینکرافت در بخش نظرات، این خرابه‌های برفی را بهترین سازه‌های برفی دانسته‌اند که تا به حال دیده‌اند. برخی گفته‌اند این خرابه‌ها، آن‌ها را به یاد نقشه Tsaritsyn در بازی بتلفیلد می‌اندازد. این خرابه‌ها نشان می‌دهد چگونه می‌توان از برف در ماینکرافت برای خلق مناظر زیبا و جذاب استفاده کرد. ظاهراً TheGimmickyMc پیش از این نیز آثار زیبای دیگری مانند برج‌های قلعه، خانه‌های وایکینگی، فروشگاه‌ها و درختان کاج ساخته است. جالب خواهد بود ببینیم آیا او در آینده نیز سازه‌های جدیدی خواهد ساخت یا خیر. بازیکنانی که می‌خواهند فراتر از مرزهای ماینکرافت بروند، می‌توانند به حالت خلاق سوئیچ کنند و شروع به ساخت آثار بزرگ و حیرت‌انگیز کنند.

این حالت بازی، مجموعه‌ای از ابزارها و منابع نامحدود در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا بتوانند هر آنچه را که می‌خواهند از ابتدا بسازند. حالت خلاق ماینکرافت، اجازه می‌دهد تا بازیکنان خلاقیت خود را به مراحل بالاتری برسانند و با شکل‌دهی مجدد مواد و مصالح ساختمانی موجود در بازی، آثاری حیرت‌انگیز خلق کنند. در مجموع، ماینکرافت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دنیاهایی خیالی بیافرینند و آثاری خلاقانه و زیبا خلق کنند که نشان‌دهنده تخیل بی‌حد و حصر، پشتکار و خلاقیت بازیکنان است. این بازی برای پلتفرم‌های موبایل، کامپیوتر، پلی‌استیشن ۴، نینتندو سوئیچ، ایکس باکس وان و پلتفرم‌های قدیمی در دسترس است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ماهان
پاسخ

دروغه مود هستش 😡

گربه ای که علی کرد تو کدو
پاسخ

داداش خودت نمیتونی درست کنی لازم نیست ارزش کار بقیه رو بیاری پایین…

Sara
پاسخ

رو چه حساب میگی موده؟

ممد
پاسخ

خب نوب مود سختی تاره

مکرمی پور
پاسخ

داداش الان دقیقا کدوم قسمتش مود بنظر میاد؟! 👀

Terebyte
پاسخ

الان منظورتون از ابزار های بازی همون بیله ؟
(چون تنها وسیله ایه که میشه باهاش برف برداشت)