آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

احتمال جدایی والدین نوزادان دوقلو به خاطر نام‌گذاری برگرفته از ماینکرافت!

یک خانم ۳۴ ساله باردار دو قلو که انتظار تولد دو پسر دارد، در حال بررسی امکان طلاق از همسر ۳۴ ساله‌اش است. زیرا او اصرار دارد نام فرزندانشان را بر اساس خالقین بازی محبوب ماینکرافت انتخاب کند. این خانم توضیح داد که همسرش از طرفداران سرسخت بازی ماینکرافت است و حتی بیان کرده که علاقه‌مند است فرزندانش را از همان ابتدای کودکی با این بازی آشنا کند. اما او معتقد است که همسرش وابستگی بیش از حدی به این بازی پیدا کرده و اکنون بر سر نام‌گذاری فرزندانشان بحث‌های جدی بین آن‌ها درگرفته است.

همسر این خانم اصرار دارد بدون توجه به نظر او، نام پسرانشان را به ترتیب ناچ و جب بگذارد که نام خالقین و توسعه‌دهندگان اصلی بازی ماینکرافت هستند. اما این خانم معتقد است چنین نام‌گذاری‌ای نوعی تحقیر و بی‌احترامی به فرزندانشان است و باعث می‌شود آن‌ها تمام عمر مورد طعنه و تمسخر قرار بگیرند. او تأکید کرده که ترجیح می‌دهد از همسرش طلاق بگیرد تا اجازه دهد فرزندانش چنین نام‌هایی داشته باشند که نشان‌دهنده وابستگی بیش از اندازه و غیرطبیعی پدرشان به یک بازی رایانه‌ای است.

یک خانم 34 ساله باردار دو قلو که انتظار تولد دو پسر دارد، در حال بررسی امکان طلاق از همسر 34 ساله‌اش است. زیرا او اصرار دارد نام فرزندانشان را بر اساس خالقین بازی محبوب ماینکرفت انتخاب کند.
یک خانم ۳۴ ساله باردار دو قلو که انتظار تولد دو پسر دارد، در حال بررسی امکان طلاق از همسر ۳۴ ساله‌اش است. زیرا او اصرار دارد نام فرزندانشان را بر اساس خالقین بازی محبوب ماینکرفت انتخاب کند.

این خبر پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی، واکنش‌های متفاوتی را برانگیخته است. بسیاری از کاربران با خانم همدردی کرده و نام‌گذاری فرزندان بر اساس یک بازی ویدیویی را کاری کودکانه و نشانه‌ی وسواس بیش از حد والدین نسبت به آن بازی دانسته‌اند. آن‌ها توصیه کرده‌اند که این خانم حتماً با پرستاران و پزشکان بیمارستان صحبت کند و اطمینان حاصل نماید که فقط خودش قدرت انتخاب نام برای فرزندان را خواهد داشت. همچنین پیشنهاد داده‌اند که او باید همسرش را از دسترسی به گواهی تولد محروم کند تا نتواند نام‌های نامناسب را بدون اجازه‌ی او ثبت نماید.

اما عده‌ای از کاربران هم بر این باورند که شاید بتوان با گفتگو و مذاکره، همسر این خانم را متقاعد کرد که از نام‌های مناسب‌تری برای فرزندانشان استفاده کنند. آن‌ها معتقدند گرچه خواسته‌ی همسر غیرمنطقی به نظر می‌رسد، اما طلاق گرفتن به خاطر یک موضوع نام‌گذاری، واکنشی افراطی خواهد بود. در مجموع، بیشتر کاربران بر این باورند که نام‌گذاری فرزندان بر اساس علایق شخصی والدین، به ویژه وقتی باعث تحقیر یا آسیب روحی به کودک شود، کار درستی نیست. آنها تأکید می‌کنند که انتخاب نام برای فرزند باید با توافق دو طرف صورت گیرد و منافع کودک باید در اولویت قرار داشته باشد.

قوی‌ترین مردان و زنان عنکبوتی؛ از کمیک تا دنیای سینمایی مارول

پیش از این نیز شاهد ماجرای مشابهی بوده‌ایم. در آن مورد، همسر خانم می‌خواست نام پسرشان را کریپر بگذارد که یکی از شخصیت‌های بازی ماینکرافت است. او ادعا می‌کرد که طرفدار سرسخت این شخصیت است! اما همسرش مخالف این نام‌گذاری بود زیرا معتقد بود باعث تمسخر و اذیت و آزار پسرش در مدرسه و جامعه خواهد شد. او تهدید کرده بود که حاضر است طلاق بگیرد اما اجازه نخواهد داد پسرش چنین نامی داشته باشد. آن مورد نیز موجب بحث و جدل‌های زیادی در فضای مجازی شد. بسیاری از کاربران با خانم هم‌عقیده بودند و نام‌گذاری کودک بر اساس شخصیت‌های بازی ویدئویی را اشتباه می‌دانستند. اما عده‌ای هم معتقد بودند که می‌توان با آموزش صحیح به فرزند، او را برای پذیرش چنین نامی آماده کرد.

این ماجرا در کل نشان می‌دهد که اگرچه علاقه و اشتیاق به بازی‌ها و سرگرمی‌های رایانه‌ای امری طبیعی است، اما وقتی به وسواس و افراطگرایی تبدیل شود می‌تواند به روابط خانوادگی و تصمیم‌گیری‌های مهم زندگی اثر منفی بگذارد. پدر و مادرها باید بکوشند تا علایق شخصی‌شان را از زندگی فرزندانشان و نیازهای آن‌ها جدا نگه دارند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدر سامورایی
پاسخ

اینه که بده /:

گدرت بی معنا_.
پاسخ

نه بده/:

X mr
پاسخ

ای بابا سر چه چرت و پرتی طلاق میگیرن…

همون یارویی که از پشت درخت بهت زل زده
پاسخ

به به

mohsen
پاسخ

آخه کی سر دوتا اسم همدیگرو طلاق میدن. اروپا و آمریکا دیگه جای عجیبی شدنا