آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ارلینگ هالند در یک برنامه ویدیویی اعتراف کرد که عاشق ماینکرافت است

ارلینگ هالند، ستاره مطرح و محبوب فوتبال جهان و مهاجم تیم منچسترسیتی، در آخرین قسمت پادکست بسیار محبوب ایمپالسیو به همراه چهره‌های سرشناس یوتیوب یعنی لوگان پال و کی‌اس‌آی حضور یافت و در آنجا اعتراف جالب و غیرمنتظره‌ای کرد مبنی بر اینکه در اوقات فراغت خود اقدام به بازی کردن بازی محبوب ماینکرافت با دوستانش می‌کند. وقتی از هالند پرسیده شد که آیا برای استراحت و تفریح از بازی‌های ویدئویی استفاده می‌کند یا خیر، او به طور غیرمنتظره‌ای پاسخ داد که نه تنها گاهی اوقات فیفا بازی می‌کند، بلکه لذت بردن از ماینکرفت به همراه دوستان نزدیکش را نیز بسیار دوست دارد. هالند در این باره گفت: «من واقعا از بازی کردن ماینکرافت با دوستام لذت می‌برم.»

او توضیح داد که گاهی اوقات برای استراحت و حفظ ارتباط با دوستان قدیمی‌اش در نروژ، با استفاده از هدست و ماینکرافت، ساعت‌ها با آن‌ها بازی می‌کند و این برایش لحظاتی بسیار خوشایند و سرگرم‌کننده است. این اعتراف صادقانه و غیرمنتظره هالند درباره علاقه‌اش به بازی کردن ماینکرافت، با توجه به محبوبیت روزافزون این بازی در میان گروه‌های سنی و طبقات مختلف، تعجب چندانی برانگیخت. اما به هر حال نشان داد که حتی یک ستاره مطرح جهانی فوتبال نیز می‌تواند در اوقات فراغتش به بازی‌های ویدئویی مثل ماینکرافت روی بیاورد تا لذت ببرد و با دوستانش ارتباط نزدیک داشته باشد.

وقتی از هالند پرسیده شد که آیا برای استراحت و تفریح از بازی‌های ویدئویی استفاده می‌کند یا خیر، او به طور غیرمنتظره‌ای پاسخ داد که نه تنها گاهی اوقات فیفا بازی می‌کند، بلکه لذت بردن از ماینکرفت به همراه دوستان نزدیکش را نیز بسیار دوست دارد.
وقتی از هالند پرسیده شد که آیا برای استراحت و تفریح از بازی‌های ویدئویی استفاده می‌کند یا خیر، او به طور غیرمنتظره‌ای پاسخ داد که نه تنها گاهی اوقات فیفا بازی می‌کند، بلکه لذت بردن از ماینکرفت به همراه دوستان نزدیکش را نیز بسیار دوست دارد.

در مجموع، این اعتراف صمیمانه و بی‌پرده هالند، نشان‌دهنده جاذبه و جذابیت فراگیر ماینکرافت است که می‌تواند طیف گسترده‌ای از افراد، از جمله ورزشکاران حرفه‌ای و چهره‌های سرشناس را به سمت خود جلب کند و برای آنها ساعت‌ها سرگرمی لذت‌بخش و خاطرات خوش همراه با دوستان قدیمی‌شان را رقم بزند. بنابراین، جا دارد که طرفداران ورزشی هالند و طرفداران ماینکرافت، هر دو از این واقعیت خرسند باشند که یکی از برترین بازیکنان فعلی فوتبال جهان، به این بازی محبوب کشیده شده و از آن لذت می‌برد.

ذکر این نکته جالب است که ارلینگ هالند تنها ستاره فوتبالی نیست که به بازی‌های ویدیویی علاقه نشان می‌دهد. تعدادی از بازیکنان برجسته و مطرح فوتبال جهان نیز اعلام کرده‌اند که در اوقات فراغت خود به بازی‌هایی مانند فیفا، کالاف دیوتی و حتی انیمه می‌پردازند. به عنوان مثال، نیمار، ستاره مشهور تیم ملی برزیل، یکی از طرفداران سرسخت بازی‌های ویدیویی است و اغلب در حساب‌های مجازی خود، عکس و ویدیوهایی از بازی‌های موردعلاقه‌اش منتشر می‌کند. همچنین گزارش شده که لیونل مسی، اسطوره بارسلونا، نیز یکی از طرفداران پروپاقرص بازی کالاف دیوتی است و ساعت‌ها از وقت خود را صرف این بازی می‌کند.

۱۰ فیلم فوق‌العاده که همه تماشاگران آن‌ها را درک نمی‌کنند

پس می‌توان گفت که امروزه بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های مطرح، به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند شده‌اند و از آن‌ها برای تفریح و گذران اوقات فراغت استفاده می‌کنند. حتی برخی از آن‌ها مانند نیمار، به طرفداران سرسخت بازی‌هایی مانند کال او دیوتی تبدیل شده‌اند. مسلماً خبر استفاده یک ستاره ورزشی مطرح از ماینکرافت برای تفریح و ارتباط با دوستان، باز هم بر شهرت و محبوبیت این بازی پرطرفدار خواهد افزود. در عین حال، نشان می‌دهد که ماینکرفت توانسته مخاطبان بسیار متنوع و گسترده‌ای را در سراسر جهان به دور خود جمع کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
37 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Terebyte
پاسخ

به اونجام 🗿
اصلا نمیشناسمش (جدی گفتم 😐)

ماینکرفت
پاسخ

تو دیگه کی هستی😐

X mr
پاسخ

دست شیطون رو بستی😂

Terebyte
پاسخ

میون صد تا عاشق…
ب بده 🤣

X mr
پاسخ

داداش سر جدت بگو چی گفتی یه هفت اس دارم فکر میکنم چی گفتی؟

Terebyte
پاسخ

مگه اون شعره نبود ؟ 😳

X mr
پاسخ

چی شعره؟؟؟

Terebyte
پاسخ

سه تا کامنت پشت سر هم شبیه یک آهنگ معروف قدیمی هستن . سرچ کن برات میاره

X mr
پاسخ

عه چه جالب

X mr
پاسخ

آره بود… 😐🤨

🗿کاکاسنگی
پاسخ

حق به توان ۳

حیدر سامورایی
پاسخ

آره والا

X mr
پاسخ

خب حالا همه شناختیم

S.star
پاسخ

واقعا برات متاسفم

Terebyte
پاسخ

باشه تو بهمون معرفیش کن

X mr
پاسخ

داداش حالا سانسور کرده

امید
پاسخ

داش برنده کفش طلا امسالو نمیشناسی؟

Terebyte
پاسخ

نه واقعا 😐
فوتبالی نیستم

X mr
پاسخ

منم فوتبالی نیستم ولی میشناسمش و اصلا بازیهاش رو ندیدم…

متین
پاسخ

به کیرم

X mr
پاسخ

ای وای بابا باید سانسورشه🤯😯بچه ها میبینن یاد میگیرن 🤯😱

MMD
پاسخ

بگو به کیییییفم

ببببععیییی
پاسخ

،🪂🌓🌘🌙🌑

وایکینگ کت
پاسخ

اقام هالند🗿

S.star
پاسخ

دوبار

آرین
پاسخ

به من چه اصن بره با رئیس مایکروسافت ازدواج کنه 😐

سجاد
پاسخ

داداش رئیس مایکروسافت مرده

کاکا سنگی به توان دو میلیون
پاسخ

دارک شد

T.e.d
پاسخ

🫡

S.star
پاسخ

جوابت عالی بود

امید
پاسخ

حرفت هم دارکه هم شعر

یه کسی ام
پاسخ

داش ارلینگ دمت گرما فصل یعد بیا رئال با کاماوینگا و فده و وینیسیوس هاردکورد بزن منم راه بده🗿🤝

T.e.d
پاسخ

منم میام

ایلیا
پاسخ

آقا هالند یه اس ام پی به اسم فوتبال اس ام پی بزن همه فوتبالیارو جمع کن ویدئو شو بزار یوتیوب بعد آخراش آیپی رو لو بده همه بیایم (مطمئنا هالند داره اینو میخونه و انجام میده و اصلا هم از متاکرفت اسکی نرفتم)

یوسف
پاسخ

مثلا میخواد بخونه این نوشته رو 😐🤡💔

X mr
پاسخ

فازت رو دوست دارم

من خود انیشتین هستم
پاسخ

هالند بامن دوست شو بریم چوب بکنیم

سلام
پاسخ

بیا با برو یک رئال ی دست هاردکورد نیم قلب بزنیم ببینم چند مرده حلاجی فقط بپا ادرسون خود کشی نکنه