آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

اسپان شدن بازیکن ماینکرافت در بدترین مکان ممکن را ببینید!

یکی از بازیکنان ماینکرافت با بدشانس‌ترین اتفاق ممکن هنگام ورود به بُعد ندر مواجه شد. این بازیکن بر روی یک تکه سنگ کوچک معلق در ارتفاع زیادی از دریای لاوا اسپان شد؛ جایی که هر قدم اشتباه می‌توانست منجر به مرگ حتمی وی شود. ندر یکی از جذاب‌ترین و در عین حال خطرناک‌ترین ابعاد موجود در ماینکرافت است. این بُعد زیرزمینی سرشار از منابع و ساختارهایی است که در دنیای اصلی بازی یافت نمی‌شوند. البته کاوش در ندر به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. علاوه بر وجود انواع هیولاها و دشمنان، محیط ندر نیز برای بازیکنان مهلک است. دریاهای گسترده لاوا و گازهای سمی معلق در هوا فقط بخش کوچکی از خطراتی هستند که بازیکنان با آن مواجه می‌شوند.

با این حال، اکتشاف در ندر پاداش‌های فراوانی در انتظار بازیکنان دارد. منابعی نظیر ندرایت که فقط در این بُعد یافت می‌شود، انگیزه کافی برای غلبه بر ترس و ورود به ندر را در بیشتر بازیکنان ایجاد می‌کند. البته باز هم بسیاری از بازیکنان ترجیح می‌دهند قبل از شروع ماجراجویی در ندر، ابتدا مقدار زیادی وسایل و تجهیزات جمع‌آوری کنند تا شانس بقایشان بیشتر شود. یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بقا یا مرگ بازیکن را در ندر تعیین کند، مکان اسپان شدن اولیه‌اش است. با وجود بهبودهای اخیر در سیستم اسپان ندر، هنوز هم امکان ظاهر شدن در مکان‌های بسیار خطرناک وجود دارد. موردی که اخیراً با انتشار ویدیویی در ردیت محبوب شد، نمونه بارزی از چنین مکان‌هایی بود.

یکی از بازیکنان ماینکرافت با بدشانس‌ترین اتفاق ممکن هنگام ورود به بُعد ندر مواجه شد. این بازیکن بر روی یک تکه سنگ کوچک معلق در ارتفاع زیادی از دریای لاوا اسپان شد؛ جایی که هر قدم اشتباه می‌توانست منجر به مرگ حتمی وی شود.
یکی از بازیکنان ماینکرافت با بدشانس‌ترین اتفاق ممکن هنگام ورود به بُعد ندر مواجه شد. این بازیکن بر روی یک تکه سنگ کوچک معلق در ارتفاع زیادی از دریای لاوا اسپان شد؛ جایی که هر قدم اشتباه می‌توانست منجر به مرگ حتمی وی شود.

در این ویدیو که توسط کاربری به نام alonelyboi منتشر شد، بازیکنی دیده می‌شود که بر فراز دریایی از لاوا، بر روی تکه‌سنگ بسیار کوچکی اسپان شده است. اطراف این تکه‌سنگ فقط لاوای مهلک وجود دارد و فاصله تا نزدیک‌ترین زمین خشک بسیار زیاد است. تنها راه فرار، پلی باریک از سنگ‌های ندراک به سمت یک ارگ ندر در فاصله‌ای دور می‌باشد. البته رسیدن به آن ارگ از روی این پل باریک بسیار خطرناک و دشوار به نظر می‌رسد. همانطور که در ویدیو مشخص است، این بازیکن بسیار بدشانس بوده که در چنین مکان مهلکی اسپان شده است. به نظر می‌رسد برای جان سالم به در بردن از این موقعیت، نیاز به مهارت و شانس فراوانی خواهد داشت. با این حال، با توجه به وسعت ندر، احتمال اسپان شدن در چنین مکان‌های خطرناکی هرچند کم ولی همچنان وجود دارد.

شاید به همین دلیل باشد که بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای ماینکرافت پیش از ورود به ندر سعی می‌کنند به بهترین زره، سلاح و وسایل ممکن مجهز شوند. آن‌ها می‌دانند که احتمال مواجهه با مکان‌ها و موقعیت‌های خطرناک در ندر بسیار بالاست؛ بنابراین سعی در آماده‌سازی حداکثری خود دارند. البته راه‌حل نهایی برای حل این مشکل، بهینه‌سازی بیشتر سیستم اسپان در بازی‌هایی مانند ماینکرافت است تا بازیکنان کمتر در معرض چنین شرایط خطرناکی قرار بگیرند.

۱۰ تله‌ای که گیمرهای نوب در آن گرفتار می‌شوند

در هر صورت، با وجود تمام خطراتش، ندر همچنان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بخش‌های ماینکرافت به شمار می‌رود و اکتشاف در آن برای بسیاری از بازیکنان لذت‌بخش است. در عین حال، ماجراجویی در ندر همواره مخاطرات و چالش‌های خاص خود را دارد که بازیکن باید برای مواجهه با آن‌ها آمادگی کامل داشته باشد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پارسا
پاسخ

چه جالب😁

X mr
پاسخ

یه لحظه فکر کردم تو ندر اسپاون شد و بعدش گفتم که ای وای اگه تو ندر اسپاون میشد که بهتر بود.

بی نام
پاسخ

خوب چطوری برمی گشت دنیای عادی

یه بنده خدا
پاسخ

به راحتی

X mr
پاسخ

داداش خیلی راحت یه بقای خیلی سخت رو شروع میکرد به مرور زمان آبسیدین تو ندر و قلعه ها پیدا میشه همچنین دایموند و کلنگ و وسایل دایموندی در قلعه های ندر وجود دارد.

...
پاسخ

تا حالا چیزی از شروع در ندر شنیدی؟

X mr
پاسخ

شروع از ندر من فقط وقتایی که میخوام بازی رو سخت تر کنم حتی گاهی تو اند شروع میکردم خدایی اند سختر از بقیه اس

آقای هیچ کس
پاسخ

من یه بار کف دریا اسپان شدم 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩

یه بنده خدا
پاسخ

بابا یه بار نشد بازار یه عکس و یه ویدیو منطقی مربوط به مطلب رو بذاره

بابا بذارید که آخه به کپی رایت این سایت گیر میده :-/

من خود انیشتین هستم
پاسخ

خدا رحمتش کنه

تتتت
پاسخ

حداقل یه لینک‌ فیلتر نشده ویدیو بزارید ببینیم چی هست موضوع!!