آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

تغییرات تجارت روستاییان در ماینکرافت؛ احتمال اصلاحات بیشتر در آینده

آپدیت‌های اخیر ماینکرافت عکس‌العمل‌های متفاوتی را در بین بازیکنان برانگیخته است. به‌ویژه تغییرات اعمال‌ شده در سیستم تجارت با روستاییان و کتابداران، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در قابلیت آزمایشی جدید، کتاب‌های جادویی بر اساس زیست‌بوم و سطح حرفه‌ای کتابدار در بخش‌های مجزایی طبقه‌بندی شده‌اند. این موضوع باعث نارضایتی بسیاری از طرفداران شده است. آن‌ها معتقدند این تغییرات فرایند دست‌یابی به جادوها را پیچیده‌تر کرده است.

به‌ عنوان مثال، بازیکنان برای دسترسی به کتاب‌هایی مانند Mending و Power باید روستاهای جنگلی و مردابی بسازند. اگرچه این تغییرات بحث‌ برانگیز بوده‌اند، اما موجانگ همچنان فرصت اصلاح آن‌ها را در آینده دارد. موجانگ در پاسخ به بازخوردها اعلام کرد تغییرات تجارت روستاییان همچنان ادامه خواهد داشت پس از استقبال بازیکنان از آپدیت‌های جدید، آن‌ها شروع به ارائه بازخورد در سایت موجانگ کردند. اکثر نظرات منفی بود و بازیکنان معتقد بودند پیچیده‌تر کردن دستیابی به کتاب‌های جادویی کاملاً غیرضروری است.

آپدیت‌های اخیر ماینکرافت عکس‌العمل‌های متفاوتی را در بین بازیکنان برانگیخته است. به‌ویژه تغییرات اعمال‌ شده در سیستم تجارت با روستاییان و کتابداران، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در قابلیت آزمایشی جدید، کتاب‌های جادویی بر اساس زیست‌بوم و سطح حرفه‌ای کتابدار در بخش‌های مجزایی طبقه‌بندی شده‌اند
آپدیت‌های اخیر ماینکرافت عکس‌العمل‌های متفاوتی را در بین بازیکنان برانگیخته است. به‌ویژه تغییرات اعمال‌ شده در سیستم تجارت با روستاییان و کتابداران، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. در قابلیت آزمایشی جدید، کتاب‌های جادویی بر اساس زیست‌بوم و سطح حرفه‌ای کتابدار در بخش‌های مجزایی طبقه‌بندی شده‌اند

برخی پیشنهاد کردند به‌جای جابه‌جایی کتاب‌های جادویی، موجانگ باید کتاب‌های جدیدی را برای این روستاییان اضافه کند. موجانگ در بخش بازخوردها اعلام کرد این تغییرات تا تأثیرگذار بودن بازخورد بازیکنان ادامه خواهند داشت. هرچند برخی از بهبود قیمت‌ها و معاملات استقبال کردند، اما اکثریت نسبت به دشوارتر شدن دسترسی به کتاب‌های جادویی ناراضی بودند. البته این ویژگی‌ها همچنان آزمایشی هستند و موجانگ آن‌ها را کار در حال پیشرفت دانسته است.

احتمال دارد برخی ویژگی‌های آزمایشی در نهایت به نسخه اصلی بازی اضافه شوند. اگر تغییرات بحث‌برانگیز تجارت روستاییان بدون پیشرفت چشمگیری به به‌روزرسانی بعدی اضافه شوند، نارضایتی بازیکنان ادامه خواهد داشت. البته موجانگ حق دارد تغییراتی را در بازی اعمال کند. مانند زمانی که در آپدیت ۱.۲۰ الگوهای آهنگری را معرفی کرد که مراحل ارتقای تجهیزات الماسی را افزایش داد. اگرچه با مخالفت‌هایی روبرو شد، اما در نهایت اجرا شد.

قوی‌ترین مردان و زنان عنکبوتی؛ از کمیک تا دنیای سینمایی مارول

امیدواریم موجانگ بازخوردهای گسترده بازیکنان در این زمینه را مدنظر قرار دهد. شاید راه‌حلی میانه مثل ساده‌تر کردن جابه‌جایی روستاییان برای ساخت روستاهای جنگلی یا مردابی وجود داشته باشد. بعید است موجانگ تغییرات تجارت روستاییان را کاملاً کنار بگذارد، اما به نظر می‌رسد فرصت و زمان کافی برای اعمال تغییرات بیشتر وجود دارد. تاکنون این تغییرات عمدتاً منفی ارزیابی شده‌اند. اما توانایی موجانگ در لحاظ کردن نظرات بازیکنان می‌تواند برای موفقیت سیستم تجارت روستاییان در آینده حیاتی باشد. همچنین ارتباط مستمر موجانگ با جامعه بازیکنان و دریافت بازخوردهای آنان، نقش مهمی در بهبود تجربه بازی دارد.

علاوه بر این، توجه به خواسته‌های بازیکنان می‌تواند باعث حفظ علاقه‌مندی آن‌ها به ماینکرافت شود. زیرا دیده شدن نظراتشان توسط سازندگان، احساس مالکیت و مشارکت بیشتری را در آن‌ها ایجاد می‌کند. پس امیدواریم موجانگ با در نظر گرفتن تمام جوانب، تصمیم مناسبی در رابطه با آینده سیستم تجارت روستاییان بگیرد تا هم خود بتواند به اهدافش دست یابد و هم رضایت بازیکنان را تا حد امکان جلب کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یه کسی
پاسخ

کاش هرچه زودتر واحد پول امرالد عوض بشه
لعنتی کمیلیه گیر نمیاد
بعد بیایی حرومش کنی برای ویلیجر ها

حیدر سامورایی
پاسخ

ای باباااااا /=

MBM
پاسخ

مثلا فرض کن تو بایوم پلنت اسپان شدی خودتو بکشی بری یه بایوم دیگه )همه بایوم ها رو پیدا کنی و توی هر کدوم یه ویلیجش پیداکنی تا بتونی کلکسیون همه کتابارو داشته باشی …… حتی فکرشم ترشناکه همینطوریش ترید و سرو کله زدن با ویلیجره سرسام آور بود دیگه هیچی … البته این واسه خودش یه چالش میتونه باشه که جمع کردن کتاب ها انقدر راحت نباشه من خودم فکر نمیکردم با اینکه تازه کارم بتونم راحت کلکسیون کتابارو جمع کنم و این شاید باعث بشه طرفدارای دیگه ای هم به جمع فن های ماینکرافت اضافه بشن

یه ماینکرفت باز
پاسخ

پ.ن : ویلیج مرداب وجود نداره 🙂