آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

سازندگان گاد آف وار در حال کار روی یک عنوان نامعلوم اکشن سوم شخص هستند

سانتا مونیکا استودیو در آخرین آگهی استخدام خود برای پروژه نامشخص بعدی، از یک شغل صحبت کرده است که نشان می‌دهد بازی بعدی آن‌ها یک بازی ویدئویی اکشن سوم شخص در سبک گاد آف وار خواهد بود. پس از انتشار پرفروش و موفقیت‌آمیز گاد آف وار راگناراک بر روی سیستم‌های پلی‌استیشن، شایعاتی درباره اینکه سانتا مونیکا استودیو در حال استخدام نیرو برای یک پروژه جدید اما فعلا نامشخص است، آغاز شده است.

طبیعتاً، طرفداران نظریه پردازی کرده‌اند که این بازی جدید، قسمت دیگری از مجموعه محبوب خدای خواهد بود. اوایل امسال، سانتا مونیکا استودیو لیستی از مشاغل ارشد و غیرارشد طراحی مبارزه منتشر کرد که به طور ترجیحی افرادی که با دشمنان و سیستم‌های مبارزه در بازسازی گاد آف وار در سال ۲۰۱۸ و گاد آف وار راگناراک آشنا هستند، مد نظر بودند. این در ادامه فهرست استخدامی بود که استودیو در ماه مه منتشر کرده بود، که در آن نیز به دو بازی اخیر خدای جنگ اشاره شده بود.

سانتا مونیکا استودیو در آخرین آگهی استخدام خود برای پروژه نامشخص بعدی، از یک شغل صحبت کرده است که نشان می‌دهد بازی بعدی آن‌ها یک بازی ویدئویی اکشن سوم شخص در سبک گاد آف وار خواهد بود.
سانتا مونیکا استودیو در آخرین آگهی استخدام خود برای پروژه نامشخص بعدی، از یک شغل صحبت کرده است که نشان می‌دهد بازی بعدی آن‌ها یک بازی ویدئویی اکشن سوم شخص در سبک گاد آف وار خواهد بود.

اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا بازی جدید واقعاً یک عنوان گاد آف وار خواهد بود یا خیر، ولی شرایط شغلی جدید نشان می‌دهد که احتمالاً سبک اکشن سوم شخص مشهور سری بازی‌های سانتا مونیکا را دنبال خواهد کرد. طرفداران خدای جنگ با اشتیاق فراوان منتظر اطلاعات بیشتری در این باره هستند.

البته راه‌های مختلفی برای پیشبرد داستان وجود دارد اگر سانتا مونیکا تصمیم بگیرد بازی بعدی‌اش یک بازی دیگر از مجموعه گاد آف وار باشد. گفته می‌شود راگناراک آخرین فصل از سفر اسطوره‌ای کراتوس و پسرش آتروس در نه بُعد اساطیر نوردیک بوده است، اما کراتوس می‌تواند به سرزمین دیگری از خدایان مانند مصر باستان که زمانی مطرح بوده سفر کند. همچنین می‌توان کانون توجه را به شخصیت دیگری مانند آتروس منتقل کرد.

این‌ها البته با فرض این است که بازی بعدی سانتا مونیکا واقعا یک بازی دیگر از مجموعه گاد آف وار باشد که تاکنون به طور رسمی تأیید نشده است. دست‌کم می‌توان گفت با توجه به آگهی‌های استخدام اخیر، احتمالا این بازی ناشناخته در قالب یک بازی اکشن سوم شخص خواهد بود که سبکی مشابه مجموعه مشهور گاد آف وار دارد. در هر صورت هواداران خدای جنگ بسیار مشتاق‌اند بدانند سانتا مونیکا استودیو دارد روی چه پروژه‌ای کار می‌کند.

البته عدم اطمینان‌های زیادی در مورد این بازی وجود دارد. تنها چیزی که می‌دانیم این است که سانتا مونیکا در حال توسعه یک بازی جدید است و احتمالاً در ژانر اکشن و ماجراجویی قرار می‌گیرد. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد داستان، شخصیت‌ها و مکانیک‌های بازی هنوز نامشخص است. تنها راهی که می‌توانیم بفهمیم این بازی چیست، صبر کردن تا سانتا مونیکا اطلاعات بیشتری را در این باره منتشر کند.

کم‌یاب‌ترین چیزهایی که در ماینکرافت می‌بینید

با این حال، می‌توان گفت که انتظارات بالایی از این استودیو وجود دارد. سانتا مونیکا با بازی‌های پرفروش و محبوبی چون گاد آف وار، شهرت زیادی کسب کرده است. پس هر چه که پروژه بعدی آن‌ها باشد، احتمالاً مورد استقبال گسترده‌ای قرار خواهد گرفت. البته فشار زیادی هم بر دوش آن‌هاست تا محصولی حداقل به اندازه بازی‌های قبلی موفق، جذاب و هیجان‌انگیز تولید کنند. در هر صورت، طرفداران باید صبور باشند تا جزئیات بیشتری درباره این پروژه منتشر شود. اما آنچه مسلم است اینکه هیجان زیادی در میان علاقه‌مندان به بازی‌های سانتا مونیکا برای دیدن بازی بعدی این استودیو وجود دارد و امیدوارند سبک و کیفیتی مشابه بازی‌های قبلی از جمله گاد آف وار را تجربه کنند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یه بنده خدا
پاسخ

خدا کنه مثل سایبرپانک نشه🤲