آخرین اخبار ماینکرافت خبر

فیلم سینمایی کنسرت تیلور سوئیفت با استقبال طرفداران همراه شد

پس از آن که تیلور سوئیفت با تور جهانی خود به نام Eras Tour توانست بازار موسیقی را تکان دهد، حال نوبت آن رسیده که این خواننده و بازیگر طرفداران خود را برای تماشای فیلم سینمایی کنسرت خود به سالن‌های سینما بکشاند.

تیلور سوئیفت در تجربه‌های بازیگری خود در فیلم‌هایی از جمله The Giver ،Amsterdam و Cats حضور داشته که همگی با شکست در گیشه رو‌برو شده‌اند. با این حال، خبر نمایش یک فیلم سینمایی بر اساس تور جهانی تیلور سوئیفت باعث خوش‌حالی طرفداران این خواننده و ترس هالیوود شده است.

Taylor Swift: The Eras Tour توانسته بیش از اثر دیگری در تاریخ بلیت فروخته و حتی آثار محبوبی از جمله Avengers: Endgame را کنار بزند. به همین دلیل چندان غیر‌منتظره نیست که فیلم سینمایی کنسرت تیلور سوئیفت به اولین اثر ماه اکتبر با فروش ۱۰۰ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران تبدیل شود.

گروه ایمجین درگنز آهنگ جدیدی را برای بازی استارفیلد منتشر کرد

اکران فیلم Taylor Swift: The Eras Tour در تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ (۱۳ اکتبر ۲۰۲۳) باعث شده که دیگر آثار برای جلوگیری از تداخل و کاهش فروش زمان نمایش خود را تغییر دهند. جیسون بلوم اخیرا اعتراف به شکست در مقابل فیلم سینمایی کنسرت تیلور سوئیفت کرده و یک هفته زودتر فیلم The Exorcist: Believer را روی پرده سینما خواهد برد.

فیلم Taylor Swift: The Eras Tour
اکران فیلم سینمایی کنسرت تیلور سوئیفت باعث شده که زمان اکران آثار مختلفی تغییر کند

همچنین نمایش تازه‌ترین اثر مگ رایان یعنی فیلم What Happens Later که قرار بود هم‌زمان با Taylor Swift: The Eras Tour اکران شود، تا تاریخ ۱۲ آبان (۳ نوامبر) به تعویق افتاده است. در مقابل، شرکت لاینزگیت تصمیم گرفت که فیلم Ordinary Angels را به طور کامل از رقابت با فیلم سینمایی کنسرت تیلور سوئیفت کنار کشیده و تاریخ اکران را به زمان نامعلومی موکول کرده است.

بازسازی کنسرت تیلور سوییفت را در ماینکرافت ببینید

در پایین‌ترین سطح انتظارات و پیش‌بینی‌ها، Taylor Swift: The Eras Tour کار خود را با حداقل فروش ۷۰ میلیون دلار شروع خواهد کرد. به همین دلیل ترس سایر آثار منطقی بوده و بهترین کار را کرده‌اند که از رقابت کنار کشیده و تاریخ اکران را تغییر داده‌اند.

نظر شما در مورد فیلم سینمایی کنسرت تیلور سوئیفت چیست؟ آیا اثر مذکور ارزش این همه توجه و استقبال را دارد؟ آیا ترجیح می‌دهید که در سینما فیلم‌های مختلف را تماشا کنید یا بیشتر به سراغ آثار ساخته شده بر اساس کنسرت‌های خوانندگان مشهور می‌روید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
پاسخ

اخه این چه ارزش دیدنی داره

Atena
پاسخ

وقتی هیچی نمیدونی حرف مفت نزن