اخبار بازی خبر

یک بازیکن آنقدر الدن رینگ بازی کرد تا سیستم شمارش ساعات بازی از کار افتاد!

الدن رینگ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ بوده که توسط استودیوی مشهور بازی‌سازی فروم سافت‌ور ساخته شده است. این بازی حماسی ترکیبی از عناصر نقش‌آفرینی و اکشن است که دارای دنیای بازی بسیار بزرگ و غنی از محتوا است. بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها در این دنیای فانتزی پر از مخاطرات غرق شوند و با دشمنان و هیولاهای وحشتناک مبارزه کنند. الدن رینگ زمان بازی کردن بازیکن را نگه می‌دارد و نمایش می‌دهد. اما یکی از طرفداران سرسخت این بازی موفق شده است حداکثر زمان نمایش داده شده توسط بازی را از کار بیندازد.

این طرفدار الدن رینگ موفق شده است به ۹۹۹ ساعت ۵۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه برسد که بیشترین مقدار نمایش داده شده توسط شمارنده زمان بازی است. وی در انجمن ردیت Elden Ring اعلام کرده است که متوجه شده شمارنده زمان بازی به ۱۰۰۰ ساعت نمی‌رسد و پس از ۹۹۹:۵۹:۵۹ متوقف می‌شود. این طرفدار الدن رینگ احتمالا بیش از ۱۰۰۰ ساعت در این بازی حماسی سپری کرده است اما شمارنده زمان دیگر افزایش پیدا نمی‌کند.

این طرفدار الدن رینگ موفق شده است به 999 ساعت 59 دقیقه و 59 ثانیه برسد که بیشترین مقدار نمایش داده شده توسط شمارنده زمان بازی است. وی در انجمن ردیت الدن رینگ اعلام کرده است که متوجه شده شمارنده زمان بازی به 1000 ساعت نمی‌رسد و پس از 999:59:59 متوقف می‌شود
این طرفدار الدن رینگ موفق شده است به ۹۹۹ ساعت ۵۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه برسد که بیشترین مقدار نمایش داده شده توسط شمارنده زمان بازی است. وی در انجمن ردیت الدن رینگ اعلام کرده است که متوجه شده شمارنده زمان بازی به ۱۰۰۰ ساعت نمی‌رسد و پس از ۹۹۹:۵۹:۵۹ متوقف می‌شود

بسیاری از کاربران دیگر در بخش نظرات با شوخی پیشنهاد کرده‌اند که این طرفدار باید مدتی را در دنیای واقعی سپری کند! رسیدن به ۱۰۰۰ ساعت بازی کردن برای یک بازی سینگل پلیر عجیب به نظر می‌رسد. الدن رینگ با وسعت و عمق بی‌نظیر خود، طولانی‌ترین بازی ساخته شده توسط فرام سافت‌ور تاکنون است و تکمیل کردن آن برای اولین بار می‌تواند ۵۰ تا ۱۰۰ ساعت یا بیشتر طول بکشد. با این وجود، برخی بازیکنان پروپاقرص تصمیم می‌گیرند بازی را از ابتدا و با شخصیت ارتقا یافته خود دوباره تجربه کنند تا از انتقام گرفتن از باس‌های اولیه بازی لذت ببرند. اما رسیدن به ۱۰۰۰ ساعت بازی همچنان غیرمعمول و شگفت‌آور به نظر می‌رسد.

۱۰ بازی طولانی ارزشمند که بیشتر از ۱۰۰ ساعت تجربه‌ می‌کنید

این طرفدار الدن رینگ در پاسخ به سوالات دیگران توضیح داده است که بخش زیادی از این زمان را در بخش چندنفره آنلاین Elden Ring سپری کرده است. البته برخی بازیکنان معتقدند روزانه دو ساعت بازی کردن زیاد نیست و نباید آن را بیش از حد جدی گرفت. اما ۱۰۰۰ ساعت صرف شده برای یک بازی واحد، حتی اگر الدن رینگ باشد، بسیار زیاد است و نشان از علاقه فوق‌العاده این طرفدار به بازی دارد. با وجود اینکه الدن رینگ توانسته نظر مثبت منتقدان و علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند، اما همچنان برخی از نکات منفی نیز در مورد آن وجود دارد. به عنوان مثال، برخی از بازیکنان از باگ‌ها و مشکلات فنی الدن رینگ شکایت دارند. البته تیم توسعه‌دهنده بازی در حال رفع این مشکلات در بروزرسانی‌های متعدد هستند.

علاوه بر این، سختی بالای Elden Ring نیز یکی دیگر از نقاط منفی آن محسوب می‌شود. این بازی چالش‌برانگیز بوده و ممکن است برای بازیکنان مبتدی دشوار باشد. البته عده‌ای نیز همین سختی بازی را دلیل لذت بردن از آن می‌دانند! داستان پیچیده و عمیق Elden Ring نیز باعث شده تا برخی بازیکنان از دنبال کردن آن سردرگم شوند. البته طرفداران الدن رینگ معتقدند که همین ابهام و پیچیدگی داستان، جذابیت بازی را دوچندان کرده است.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

پشمام

امیرم دیگه
پاسخ

وات ایف

Sina
پاسخ

شاید باورتون نشه ولی من قبلا خیلی کالاف پلی میدادم جوری که الان حدود ۲۲۰۰ ساعت پلی دادم