آخرین اخبار کالاف دیوتی موبایل خبر نقد و بررسی نقدوبررسی بازی‌ها

فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل ؛ خطای ۴۰۴ که با رفرش هم رفع نمی‌شود!

بعد از ظهور شوالیه‌های تمپلار و کش وقوس‌های فراوان، بلاخره فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل معرفی شد و به زودی منتشر خواهد شد. سازندگان این بازی طی مدتی که این بازی عرضه شد و همچنان با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد، ثابت کرده‌اند که می‌توانند با پشتیبانی بهتر، بازی‌شان را جذاب‌تر از گذشته کنند. با توجه به اطلاعیه رسمی وب سایت کال آف دیوتی موبایل، قرار است شگفتی‌های زیادی را در فصل جدید تجربه کنیم. برای همین در این مقاله قصد داریم تا به جزئیات تغییرات صورت گرفته و همینطور موارد اضافه شده در فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل را برای شما شرح دهیم. پس با مجله بازار همراه باشید تا بدانید این خطای ۴۰۴ که در فصل ۸ اتفاق افتاده، ماجرایش از چه قرار است.

ماجرای فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل از چه قرار خواهد بود؟

فصل 8 کالاف دیوتی موبایل ماجرای جذاب و خونینی خواهد داشت.
فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل ماجرای جذاب و خونینی خواهد داشت.

با وجود این که کمپانی اطلس دنبال جاه طلبی‌های جدید خود است، اما همچنان نیروهای تحت امرش مشغول بزن بهادر بازی در جاهای مختلف دنیا هستند و در تلاشند که دوباره کره زمین را به سمت نابودی سوق دهند. ماموریت جدید شما در متروپولیس کوروهانا (Kurohana Metropolis) خواهد بود و ماجراهای جدیدی را در آنجا تجربه خواهید کرد. فصل جدید همان دنباله فصل ۷ است و ماموریت‌هایی که در این سیزن انجام خواهید داد، در واقع به نبردهای فصل هشتم بازی یا به عبارتی ERROR 404 منجر می‌شود که بسیار هیجانی و خونین خواهد بود. البته قضیه فقط این نیست و سلاح‌ها و نقشه‌ی جدیدی برای قسمت مولتی پلیر بازی تدارک دیده شده که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید و در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: بهترین شاتگان و لایت ماشین گان‌های کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

زمان انتشار فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل

فصل جدید کال آف دیوتی موبایل با عنوان Error 404 قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر، برابر با چهارشنبه ۱۵ شهریور ساعت ۵ عصر به وقت تهران منتشر خواهد شد. طبق اعلام سازندگان، فصل جدید قرار است از لحاظ محتوایی که دارد، دنباله‌ای برای فصل ۷ بازی خواهد بود و بازیکنان پس از آپدیت، آن را محتوای جدید را مشاهده خواهند کرد.

محتوای جدید بتل پس و ردیف‌های رایگان آن

فصل جدید کال آف دیوتی موبایل شامل آیتم‌های رایگان و ویژه‌ای من جمله سلاح Argus است که قدرت بالایی دارد.
فصل جدید کال آف دیوتی موبایل شامل آیتم‌های رایگان و ویژه‌ای من جمله سلاح Argus است که قدرت بالایی دارد.

بتل پس ERROR 404 دارای آیتم‌های رایگان و ویژه، از جمله اسکین‌های جدید اپراتور، بلوپرینت سلاح‌ها و امتیازات (CP) اضافی است که می‌توانید آن را در خرید بعدی پریمیوم پس یا در فروشگاه بازی خرج کنید. سلاح Argus در مورد جدیدی است که در Tier 21 می‌توانید آن را بدست آورید. این سلاح کلاس شاتگان قدرت بالایی دارد و هنگام هدف گیری شما را ناامید نمی‌کند. در ردیف ۸، نارنجک خوشه‌ای جدیدی را دریافت خواهید کرد و نحوه کارکرد آن این گونه است که بعد پرتاب و منفجر شدن، به تکه‌های کوچکی تقسیم می‌شود و در نتیجه شعاع اطراف خود را تحت تاثیر قرار خواهد داد و قه صغیر و کبیر رحم نخواهد کرد. سایر موارد رایگان بتل پس شامل انواع بلوپرینت‌ سلاح‌ها، کاموها و موارد دیگری است که طی فصل ۸ باید تلاش کنید تا بتوانید آن‌ها را داشته باشید.

ردیف‌های پریمیوم پس

پریمیوم پس این فصل دارای محتواهای جالب و ارزنده‌ای است که ارزش تهیه این اشتراک را بالا برده است. جوایز و آیتم‌هایی که در پریمیوم پس این فصل حضور دارند، عبارتند از: اپراتورهای آماده به نبرد مانند Satsumebachi – Deadly Hornet، Sims – Martial Arts، Domino – Killer Koi، و The Iron Monk – The Hundred Fists. از طرفی هم بلوپرینت سلاح‌هایی مانند Holger 26 — Storm Surge، LK24 — Indomitable، Fennec — Midas’ Claw، SKS — Ignited Rage و Argus — Death Branch هم موجود هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین اسنایپر کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

نقشه چند نفره اصلی جدید به نام متروپولیس کوروهانا

فصل ۸ با ارائه نقشه جدید بخش مولتی پلیر به نام متروپولیس کوروهانا (Kurohana Metropolis)، یک منطقه علمی تخیلی هیجان‌انگیز یا بهتر است بگویم با کمی با تم سایبر پانکی است که سوراخ سنبه زیادی دارد و پر از موقعیت‌هایی است که می‌توانید از آن‌ها برای کاور گیری استفاده کنید. نبردهای تن به تن در این نقشه جریان خواهد داشت و شما باید از نزدیک کار دشمنان را بسازید. بنابراین بهتر است مدیریت بهینه‌ای روی مهمات خود داشته باشید تا در نبردهای نزدیک به مشکل برنخورید.

حالت مرکز فرماندهی (Headquarters)

فصل 8 کالاف دیوتی موبایل میزبان نقشه جدید بخش مولتی پلیر به نام مرکز فرماندهی (Headquarters) خواهد بود.
فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل میزبان نقشه جدید بخش مولتی پلیر به نام مرکز فرماندهی (Headquarters) خواهد بود.

حالت Headquarters که قبلا فقط در مسابقات خصوصی در دسترس بازیکنان قرار گرفته بود، الان در فصل هشت به عنوان یک حالت بازی ویژه حضور دارد. در این حالت هر دوی تیم‌ها باید سریعا به سمت مرکز فرماندهی (HQ) بروند و آن را تصرف کنند. هر تیم زود به آنجا رسیده و تسخیرش کند، نقش مدافع را خواهد داشت و تیم دیگر نقش مهاجم که باید تلاش کند آن جا را از چنگ تیم مدافع دربیاورد. البته باید بدانید که اگر جزو تیم مدافع باشید و حین نبرد بمیرید، دیگر دوباره زنده یا به قول معروف ری اسپاون نخواهید شد. پس از کشته شدن تمام مدافعان، تیم مهاجم می‌تواند مقر فرماندهی را پاکسازی کرده و آنجا را تصرف کند. بعد از تصرف مرکز فرماندهی، اگر جزو تیم مهاجم یا مدافع باشید، هدف در نقشه تغییر پیدا کرده و باید برای تصرف یا دفاع از آنجا تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: از وارزون موبایل چه انتظاری داریم + مقایسه ویدیویی با COD: Mobile

سوپر اسلاید (Super Slide)

این مسابقه سرگرم کننده جدید اسلایدهای طولانی‌تر را برای تمام اپراتورها فعال کرده که در چندین حالت بازی می‌توانید رقابت کنید.

بهینه شدن نقشه ساحلی

سازندگان برای بهینه‌ شدن روند بازی، جاده مرکزی و زیرزمین ساحلی را تنگ‌تر از قبل کرده‌اند. این اتفاق باعث شده تا حمله کردن به این منطقه آسان‌تر از قبل شده و بازیکنان عملکرد سریع‌تری داشته باشند که این بازی سریع می‌تواند حالت مولتی پلیر را جذاب‌تر کند.

اپراتور جدید هیدورا کای

فصل جدید کال آف دیوتی موبایل دارای اپراتور هیدورا کای یکی از پنج شوالیه معروف است.
فصل جدید کال آف دیوتی موبایل دارای اپراتور هیدورا کای یکی از پنج شوالیه معروف است.

بنیانگذار و عضو پنج شوالیه به نام هیدورا کای به فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل اضافه شده و به عنوان یک اپراتور پیشرفته سایبری مجهز به سلاح‌های پیشرفته در خدمت بازیکنان خواهد بود. در قرعه کشی این فصل، شانس این را خواهید داشت که قفل هیدورا کای، Sai افسانه‌ای‌ که دارد و سایر تجهیزات پیشرفته را باز کنید.

جمع بندی

فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل طبق رسم رایج هر فصل جدیدی که قبلا عرضه شده، باز هم محتواهای جدید و جذابی را به بازی اضافه کرده که در مدت معین شده می‌‎توانید از محتواها و جوایز فصلی ارائه شده نهایت استفاده و لذت را ببرید. در آخر اگر نظر، نکته یا سئوالی در رابطه با موضوع مقاله داشتید، خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

هیچ تغییر آن چنان جذابی این سیزن حس نکردم
تنها نکته مثبت این سیزن شاتگان جدید و گردونه هاشه که Krig 6 متیک و Hidora kai لجنده
مپ مولتی پلیرش که همون نیو ویژن سیتیه با یکم تغییر فقط
بتل پسش که کلا چرته خیلی میتونست بهتر باشه
مثل همیشه هم اکتیویژن یه چندتا گیم مود آورده که مثلا واسه پلیرا تنوع ایجاد کنه :/
ناگفته نماند نایف جدیدشم باحاله