آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

بلادبورن بالاخره به کامپیوتر آمد؛ البته به صورت دنیای مکعبی ماینکرافت!

بازی بلادبورن ساخته استودیو فرام‌سافتور یکی از آثار کالت و محبوب در سبک نقش‌آفرینی است که طرفداران زیادی خواستار عرضه آن بر روی پلتفرم پی‌سی هستند. حال یک طرفدار خلاق این بازی را با جزئیات بالا در قالب ماینکرافت بازسازی کرده است. از زمان انتشار Bloodborne بر روی پلی‌استیشن ۴ در سال ۲۰۱۵ میلادی، بسیاری از طرفداران این اثر نفس‌گیر منتظر عرضه آن بر روی پلتفرم پی‌سی بوده‌اند. ترکیب خاص عناصر گوتیک، داستان جذاب و گیم‌پلی لذت‌بخش آن، این بازی را به یک شاهکار تبدیل کرده است.

اکنون یک طرفدار با نام اینترنتی Potomy توانسته است دنیای Bloodborne با جزئیات بالا را در قالب بازی ماینکرافت بازسازی کند. او شهر Yharnam و دشمنان مختلف بازی را با دقت فراوان خلق کرده است. البته انجام این کار در ماینکرافت با توجه به ماهیت بلوکی آن کار ساده‌ای نبوده است. اما Potomy با کمک هنرمندان و برنامه‌نویسان دیگر توانسته است دنیای بلادبورن را به زیبایی خلق کند.

اکنون یک طرفدار با نام اینترنتی Potomy توانسته است دنیای Bloodborne با جزئیات بالا را در قالب بازی ماینکرافت بازسازی کند.
اکنون یک طرفدار با نام اینترنتی Potomy توانسته است دنیای Bloodborne با جزئیات بالا را در قالب بازی ماینکرافت بازسازی کند.

ویدیوی کوتاهی که Potomy منتشر کرده نتیجه کار این تیم خلاق را به نمایش می‌گذارد و حتی برای طرفداران Bloodborne هم دیدنی است. البته این پروژه فقط بخش کوچکی از تلاش‌ها و ابتکارات طرفداران برای انتقال عشق و علاقه خود به این بازی به دیگران است. مثلاً مدتی پیش شاهد بودیم که یک طرفدار تلاش کرد تا کنسول پلی‌استیشن ۵ خود را به شکل ظاهری شبیه به بازی Bloodborne دربیاورد. یا اینکه نقاشی‌ها و آثار هنری متعددی با الهام از این بازی توسط هنرمندان خلق شده است.

این موضوع نشان‌دهنده تاثیر عمیقی است که Bloodborne بر ذهن و روح طرفداران خود گذاشته است. داستان، فضاسازی و دنیای خاص این اثر، الهام‌بخش این آثار خلاقانه بوده است. البته همچنان امیدواریم که شاهد عرضه نسخه پی‌سی رسمی این بازی توسط خود سازندگانش باشیم. اما تا آن زمان، آثاری مانند بازسازی بلادبورن در ماینکرافت می‌تواند اشتیاق طرفداران را برای تجربه این شاهکار ارضا کند. علاوه بر بازسازی در ماینکرافت، تلاش‌های جالب دیگری نیز توسط طرفداران برای احیای Bloodborne صورت گرفته است. مثلاً یک گروه از هواداران تصمیم گرفتند تا بازی Bloodborne را به صورت تئاتری بازسازی کنند. آن‌ها با الهام از محیط بازی، لباس‌های شخصیت‌ها و داستان آن، نمایشی زنده بر روی صحنه اجرا کردند.

بهترین فیلم‌های ژاپنی تاریخ سینما

اجرای زنده این نمایش البته محدودیت‌هایی داشت، اما توانست فضای کلی Bloodborne را به خوبی منتقل کند. حتی برخی از مبارزات با هیولاها نیز به طرز خلاقانه‌ای بازسازی شد. نکته جالب اینکه تهیه‌کنندگان و بازیگران این نمایش همگی از طرفداران Bloodborne بودند که این پروژه را به صورت داوطلبانه و صرفاً به خاطر عشق و علاقه‌شان انجام دادند. مورد دیگر پروژه‌ای بود که طی آن یک هنرمند تصمیم گرفت تا مجسمه‌هایی الهام گرفته از شخصیت‌ها و موجودات بلادبورن خلق کند.

او با دقت فراوان جزئیات چهره، لباس و ظاهر موجوداتی مثل پادشاه لورانس یا گازوگا را ساخت تا طرفداران بتوانند قهرمانان و دشمنان بازی را در دنیای واقعی ببینند. در مجموع، این‌گونه فعالیت‌ها نشان می‌دهد که تا چه اندازه بازی Bloodborne توانسته است در ذهن و روح طرفدارانش تأثیر بگذارد و الهام‌بخش آن‌ها باشد. شاید بتوان گفت این اثر به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده که جامعه‌ای از هواداران پروپاقرص را به خود جذب کرده است. هر روز شاهد خلاقیت‌ها و نوآوری‌های بیشتری از سوی طرفداران هستیم که نشان می‌دهد عشق و علاقه به بازی Bloodborne هنوز پابرجاست و این اثر توانسته جایگاه ویژه‌ای در دل طرفداران خود به دست آورد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها