آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

این ماد ماینکرافت به شما دلیلی برای کشتن واردن‌ها می‌دهد

ماد ابزارهای Warden به نام Warden Tools یکی از برترین مادهایی است که اخیراً برای ماینکرافت منتشر شده و توانسته دیپ دارک و Warden‌ها را مفیدتر از گذشته کند. همان‌طور که از نامش مشخص است، این ماد ابزارها، آیتم‌ها و بلوک‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. اگرچه ابزارهای جدید ظاهری شبیه به ابزارهای ساخته شده از سایر مواد دارند اما قدرت بسیار بالاتری نسبت به حتی ابزارهای ندرایتی دارند و به همین دلیل بازیکنان برای به دست آوردن آن‌ها تلاش زیادی خواهند کرد.

برای ساخت این ابزارهای فوق‌العاده قدرتمند، ابتدا بازیکنان ماینکرافت باید Warden را شکست دهند و روح آن را به دست آورند. البته این کار بسیار دشوار است زیرا Warden تنها ۳۳ درصد شانس دارد که پس از مرگ روحی رها کند. پس از به دست آوردن روح Warden، بازیکن باید آن را با چهار echo shards و چهار netherite ingots ترکیب کند تا echo ingot ساخته شود. این ماده جدید نیز با این ماد به بازی اضافه می‌شود. با توجه به سختی زیاد کشتن Warden و به دست آوردن روح آن، echo ingot نیز بسیار کمیاب و ارزشمند خواهد بود.

ماد ابزارهای Warden به نام Warden Tools یکی از برترین مادهایی است که اخیراً برای ماینکرافت منتشر شده و توانسته دیپ دارک و Warden‌ها را مفیدتر از گذشته کند.
ماد ابزارهای Warden به نام Warden Tools یکی از برترین مادهایی است که اخیراً برای ماینکرافت منتشر شده و توانسته دیپ دارک و Warden‌ها را مفیدتر از گذشته کند.

echo ingot ماده‌ای ارتقادهنده است که می‌تواند روی ابزارهای ندرایتی در میز آهنگری مورد استفاده قرار بگیرد. صندوقچه‌های شهر باستانی نیز ۲.۵ درصد شانس دارند که الگوی ارتقای Warden را به عنوان یکی از آیتم‌های نادر خود داشته باشند که برای ارتقا لازم است. ابزارها، سلاح‌ها و زره‌های ساخته شده از مواد Warden سرعت حفاری، آسیب حمله و دوام بسیار بالاتری نسبت به ابزارهای ندرایتی دارند. این مزیت‌های عظیم باعث می‌شود این ابزارها به قدرتمندترین گزینه برای بازیکنان تبدیل شوند.

علاوه بر ابزارهای جدید، این ماد همچنین جواهرهای هیست اسکالک جدیدی را نیز به بازی می‌افزاید که به طور طبیعی در کوهستان‌ها و تاریکی‌های عمیق تولید می‌شوند. وقتی این جواهرها شکسته شوند، مقدار قابل توجهی ایکس پی و همچنین echo shard رها می‌کنند که برای ساخت ابزارهای Warden مورد نیاز است. علاوه بر این‌ها، ماد ابزارهای Warden غارت شهرهای باستانی را نیز پاداش‌دهنده‌تر می‌کند. شهرهای باستانی مکان‌هایی هستند که به طور تصادفی ممکن است Warden‌هایی در آن‌ها احضار شوند و بنابراین غارت آن‌ها خطرناک است. این ماد با افزودن آیتم‌های ارزشمندتر، انگیزه بیشتری به بازیکنان می‌دهد تا خطر کنند و شهرهای باستانی را غارت کنند.

۱۰ کار پراسترس که گیمرها برای فان انجام می‌دهند

به طور کلی ماد ابزارهای Warden با اضافه کردن مواد، آیتم‌ها و بلوک‌های جدید، انگیزه بیشتری به بازیکنان می‌دهد تا به تاریکی‌های عمیق بروند و Warden‌ها را شکار کنند. این ماد با قرار دادن پاداش‌های با ارزشی که فقط از طریق شکست دادن Warden‌های قدرتمند به دست می‌آیند، تعادل خوبی بین ریسک و پاداش ایجاد می‌کند. پس از نصب این ماد، سفر به تاریکی‌های عمیق دیگر صرفاً برای ماجراجویی نیست. حالا بازیکنان انگیزه‌ای واقعی برای رو در رو شدن با Warden‌ها دارند. آن‌ها می‌دانند که اگر بتوانند این موجودات ترسناک را شکست دهند، پاداش‌های ارزشمندی در انتظارشان است.

کشتن Warden‌های ماینکرافت کار ساده‌ای نیست. آن‌ها ضربه‌های فوق‌العاده قدرتمندی وارد می‌کنند و زندگی بازیکن را به سرعت تمام می‌کنند. پس بازیکنان باید با دقت و احتیاط عمل کنید. باید استراتژی مناسبی برای شکست دادن Warden داشته باشید، مثلا از تله‌ها و مواد منفجره استفاده کنند. البته پس از کشتن اولین Warden، کار آسان‌تر می‌شود. زیرا بازیکن می‌تواند با استفاده از روح و مواد به دست آمده، ابزار و زره قدرتمندتری بسازد که برای مبارزه با Warden‌های بعدی مفید است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرعلی
پاسخ

از کجا بیاریم مودو

Allii
پاسخ

من نگاه کردم از مارکت بازی

سونیک گیمر
پاسخ

برای کسایی که مود رو میخوان من مودشو ندارم ولی توی مادپک بتر ماینکرفت هست