اخبار سینما و انیمیشن خبر

تاریخ پخش همه قسمت‌های فصل هفتم ریک و مورتی اعلام شد؛ پخش بدون وقفه!

مجموعه موفق و محبوب ریک و مورتی قرار است فصل هفتم خود را از تاریخ ۲۳ مهر ماه آغاز کند. به نظر می‌رسد این فصل که شامل ۱۰ قسمت است، بدون هیچ وقفه‌ای هر هفته یک قسمت پخش خواهد شد. این مجموعه انیمیشن بزرگسالان ساخته دن هارمون و جاستین رویلند، طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. فصل هفتم ریک و مورتی از کانال Adult Swim شبکه تلویزیونی Cartoon Network پخش می‌شود.

اخیرا فهرست نام قسمت‌های فصل جدید منتشر شده است. عناوین قسمت‌ها طنز خاص این مجموعه را به نمایش می‌گذارد. بر خلاف فصل‌های گذشته که معمولاً وقفه‌هایی به دلیل تعطیلات داشتند، به نظر می‌رسد فصل هفتم بدون هیچ وقفه‌ای از ۲۳ مهر تا ۲۶ آذر هر هفته یک قسمت پخش خواهد شد. این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران این مجموعه است که منتظر پخش فصل جدید بودند. البته هنوز احتمال تغییراتی در برنامه پخش وجود دارد اما فعلاً به نظر می‌رسد قرار است شاهد یک ماراتن ۱۰ قسمتی از ریک و مورتی باشیم:

  • قسمت اول – ۲۳ مهر ماه
  • قسمت دوم – ۳۰ مهر ماه
  • قسمت سوم – ۶ آبان ماه
  • قسمت چهارم – ۱۳ آبان ماه
  • قسمت پنجم – ۲۰ آبان ماه
  • قسمت ششم – ۲۷ آبان ماه
  • قسمت هفتم – ۴ آذر ماه
  • قسمت هشتم – ۱۱ آذر ماه
  • قسمت نهم – ۱۸ آذر ماه
  • قسمت دهم – ۲۶ آذر ماه
مجموعه موفق و محبوب ریک و مورتی قرار است فصل هفتم خود را از تاریخ 23 مهر ماه آغاز کند. به نظر می‌رسد این فصل که شامل 10 قسمت است، بدون هیچ وقفه‌ای هر هفته یک قسمت پخش خواهد شد.
مجموعه موفق و محبوب ریک و مورتی قرار است فصل هفتم خود را از تاریخ ۲۳ مهر ماه آغاز کند. به نظر می‌رسد این فصل که شامل ۱۰ قسمت است، بدون هیچ وقفه‌ای هر هفته یک قسمت پخش خواهد شد.

پخش مداوم و بدون وقفه قسمت‌های فصل جدید، باعث حفظ کشش داستانی خواهد شد. همچنین طرفداران مجبور نیستند مدت طولانی منتظر ادامه ماجراجویی‌های دیوانه‌وار ریک و مورتی بمانند. البته ریک و مورتی تنها مجموعه‌ای نیست که چنین برنامه پخشی دارد. برای مثال مجموعه محبوب خانه اژدها نیز فصل آخر خود را بدون وقفه و هر هفته پخش کرد. اما در مورد ریک و مورتی، تعداد قسمت‌های بیشتر (۱۰ قسمت) باعث می‌شود این اتفاق جالب توجه‌تر باشد.

در مجموع انتشار بدون وقفه فصل جدید یک خبر خوب برای طرفداران است تا بتوانند بدون مانع از دنبال کردن ماجراجویی‌های دیوانه‌وار این دو شخصیت خلاق لذت ببرند. البته باید دید آیا فصل جدید می‌تواند به انتظارات بالای مخاطبان پاسخ دهد یا خیر. همچنین آیا طنز و خلاقیت فصل هفتم در حد و اندازه‌های فصل‌های پیشین خواهد بود یا کیفیت کاهش پیدا می‌کند. در مجموع به نظر می‌رسد انتشار بدون وقفه فصل جدید فرصت مناسبی برای جذب مخاطبان بیشتر و افزایش محبوبیت این مجموعه باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا فصل هفتم می‌تواند این فرصت را به خوبی مغتنم شمرده و انتظارات بالای طرفداران را برآورده کند یا خیر.

۱۵ اشتباه مسخره که همه گیمرها انجام می‌دهند، حتی شما دوست عزیز!

تا‌کنون ۶ فصل از سریال Rick and Morty پخش شده و توانسته موفقیت‌های بسیاری به دست بیاورد. به زودی روند پخش فصل هفتم این اثر از شبکه Adult Swim شروع خواهد شد. با این حال به نظر می‌رسد سازندگان این سریال انیمیشنی قصد توقف کار خود را نداشته و طبق اخباری که به تازگی اعلام شده، آن‌ها مشغول ساخت فصل نهم ریک و مورتی هستند. موفقیت‌های ۶ فصل سریال Rick and Morty باعث شد که شبکه Adult Swim برنامه‌های خود برای این مجموعه را گسترش داده و قراردادش با سازندگان را برای تولید ۷۰ قسمت تمدید کند. به واسطه این تصمیم شاهد پخش فصل‌های هفتم تا دهم این سریال خواهیم بود. همچنین بلافاصله پس از اعلام این خبر، وعده داده شد که دیگر فاصله طولانی بین فصل‌های جدید وجود نخواهد داشت.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها