اخبار بازی خبر

تاریخ اکران آخرین اثر میازاکی، پسر و قو، مشخص شد

خبر جدیدی که درباره آخرین اثر استودیوی معروف ژاپنی گیبلی به نام «پسر و قو» داریم این است که تاریخ اکران این اثر حماسی در سینماهای آمریکا و کانادا مشخص شده است. این اثر آخرین فیلم کارگردان برجسته ژاپنی هایوئه میازاکی به شمار می‌رود که پس از بازنشستگی از ساخت فیلم، تصمیم گرفت تا یکبار دیگر کارگردانی یک اثر سینمایی را برعهده بگیرد. «پسر و قو» در تاریخ ۱۸ آذرماه سال جاری میلادی به صورت محدود و در سالن‌های منتخب سینمایی آمریکا و کانادا روی پرده خواهد رفت. البته پیش از این، این اثر حماسی در تاریخ ۱۴ تیرماه امسال در ژاپن اکران شده و مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

اما تاکنون اطلاعات زیادی از داستان و جزئیات این اثر هنری منتشر نشده بود. اما امروز اولین تریلر رسمی «پسر و قو» منتشر شد تا پرده از این اثر بردارد. در تریلر منتشر شده می‌توان شخصیت اصلی فیلم به نام «ماهیتو» را مشاهده کرد که داستان زندگی او در مرکز داستان قرار دارد. ماهیتو پسر جوانی است که مادرش در جنگ جهانی دوم کشته شده است. او هنوز از درگذشت مادرش غمگین است که ناگهان مورد توجه یک قوی بزرگ قرار می‌گیرد.

تاریخ اکران این اثر حماسی در سینماهای آمریکا و کانادا مشخص شده است. این اثر آخرین فیلم کارگردان برجسته ژاپنی هایوئه میازاکی به شمار میرود که پس از بازنشستگی از ساخت فیلم، تصمیم گرفت تا یکبار دیگر کارگردانی یک اثر سینمایی را برعهده بگیرد.
تاریخ اکران این اثر حماسی در سینماهای آمریکا و کانادا مشخص شده است. این اثر آخرین فیلم کارگردان برجسته ژاپنی هایوئه میازاکی به شمار میرود که پس از بازنشستگی از ساخت فیلم، تصمیم گرفت تا یکبار دیگر کارگردانی یک اثر سینمایی را برعهده بگیرد.

قو به او می‌گوید که مادرش هنوز زنده است. سپس قو ماهیتو را به برجی خالی می‌برد و در آنجا وارد دنیایی می‌شوند که در آن «مرگ به پایان می‌رسد و زندگی آغازی تازه می‌یابد». بر اساس توضیحات تریلر، «پسر و قو» داستانی فراطبیعی درباره دنیای مردگان دارد. در صحنه‌هایی از تریلر زن جوانی با موهای تیره نیز دیده می‌شود که شاید روح مادر ماهیتو باشد. این اثر سینمایی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو کانادا نیز اکران خواهد شد. همچنین قرار است در شهرهای بزرگی مانند لندن و نیویورک نیز اکران شود. با توجه به محبوبیت بالای آثار هایوئه میازاکی و استودیو گیبلی در سراسر جهان، انتظار می‌رود «پسر و قو» نیز مورد استقبال زیادی قرار گیرد.

آموزش تغییر ریجن گوگل پلی برای کاربران ایرانی

با توجه به اینکه «پسر و قو» آخرین اثر هایوئه میازاکی به شمار می‌رود، علاقه‌مندان سینما بسیار منتظر تماشای این اثر هستند. هایوئه میازاکی یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین کارگردانان تاریخ سینمای ژاپن به شمار می‌رود که آثار بسیار ماندگاری خلق کرده است. فیلم‌هایی مانند «حلقه‌های حیرت‌انگیز خانم ساتوری»، «منهای شش سال بعد»، «ولگرد دریایی» و «روح» از جمله آثار برجسته او هستند که تحسین منتقدان را برانگیختند.

میازاکی پس از ساخت فیلم «باد می‌آید» در سال ۲۰۱۳ از سینما بازنشسته شد. اما اکنون پس از ۹ سال تصمیم گرفته تا بار دیگر کارگردانی یک اثر سینمایی را برعهده بگیرد. او در مصاحبه‌ای اعلام کرده که «پسر و قو» اثری شخصی برای اوست و به نوه‌اش تقدیم می‌کند. به همین دلیل انتظار می‌رود که این اثر حاوی المان‌های عاطفی و شخصی میازاکی باشد. با توجه به سابقه درخشان این کارگردان بزرگ و همچنین شخصی بودن این اثر برای او، تماشاگران سینما هیجان زده هستند تا ببینند «پسر و قو» چه داستانی را روایت می‌کند. آیا شما هم علاقه‌مندید این اثر حماسی را ببینید؟

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها