آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

آخرین فرصت برای منتقل کردن حساب ماینکرافت به حساب مایکروسافت

شرکت سازنده و ناشر بازی محبوب ماینکرافت یعنی “موجنگ” اعلام کرده است که تاریخ نهایی برای بازیکنان بازی ماینکرافت برای منتقل کردن حساب های قدیمی خود به حساب های جدید مایکروسافت فرا رسیده است. این شرکت تاکید کرده است که تاریخ آخر برای انجام این کار تا ۱۹ شهریورماه سال جاری به ساعت ۱۱ صبح به وقت شرقی ایالات متحده آمریکا یعنی ساعت ۵ بعدازظهر به وقت اروپا می باشد.

موجنگ دلایل مهمی برای انجام این مهم دارد. از جمله اینکه استفاده از حساب های مایکروسافت امکانات بهتری مانند کنترل والدین، ورود با رمز عبور دو مرحله ای و دریافت یک کلاه ویژه رایگان را فراهم می آورد. همچنین فرآیند منتقل کردن حساب تنها چند دقیقه طول می کشد و تمام پیشرفت‌ها، آفرینش ها و اطلاعات کاربر در حساب قبلی حفظ خواهد ماند. روند انجام این کار بسیار ساده است. بازیکنان ماینکرافت کافی است وارد سایت موجنگ شوند و از لینک مربوطه روند منتقل کردن حساب را آغاز نمایند. سپس باید ایمیل مربوط به حساب قبلی خود را تایید کنند تا کد تاییدی دریافت کنند. بعد از آن باید حساب مایکروسافت جدیدی ایجاد و رمز عبور مناسبی انتخاب نمایند. سپس فرآیند انتقال حساب به پایان می‌رسد.

شرکت سازنده و ناشر بازی محبوب ماینکرافت یعنی "موجنگ" اعلام کرده است که تاریخ نهایی برای بازیکنان بازی ماینکرافت برای منتقل کردن حساب های قدیمی خود به حساب های جدید مایکروسافت فرا رسیده است.
شرکت سازنده و ناشر بازی محبوب ماینکرافت یعنی “موجنگ” اعلام کرده است که تاریخ نهایی برای بازیکنان بازی ماینکرافت برای منتقل کردن حساب های قدیمی خود به حساب های جدید مایکروسافت فرا رسیده است.

پس از انجام این مراحل ساده، بازیکنان می توانند با حساب جدید خود وارد بازی ماینکرافت شوند. البته احتمالاً نخستین بار ورود به بازی با حساب جدید، آنها را مجبور می کند که مراحل ورود را مجدداً انجام دهند تا حساب مایکروسافت جدید ذخیره شود. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که این حساب‌ها فراهم می‌کنند، کنترل والدین بر روی حساب کاربران زیر ۱۸ سال است. والدین می‌توانند با استفاده از ابزارهای مدیریت حساب، از فعالیت‌ها و محتوایی که فرزندانشان مشاهده می‌کنند نظارت کنند. امکان دیگری که حساب‌های مایکروسافت فراهم می‌کنند ورود دومرحله‌ای به حساب است. با استفاده از این امکان، پس از وارد کردن نام کاربری و رمزعبور، برای تایید هویت کاربر یک کد تاییدی نیز باید وارد شود که امنیت حساب را بالا می‌برد.

علاوه بر این، انتقال به حساب مایکروسافت به کاربران اجازه می‌دهد تا از بازی‌ها و اپلیکیشن‌های دیگری که توسط مایکروسافت عرضه می‌شود نیز استفاده کنند. به عنوان مثال می‌توان به بازی‌هایی مانند فورتنایت و راکت لیگ اشاره کرد که کاربران می‌توانند با همان حساب مایکروسافت وارد آنها شوند. از طرفی دیگر، انتقال به حساب مایکروسافت برای بازیکنان ماینکرافت امتیاز دریافت یک کلاه ویژه رایگان را نیز به ارمغان می‌آورد. این کلاه ویژه فقط برای کسانی در دسترس خواهد بود که تا تاریخ آخر حساب خود را منتقل کنند.

فصل ۸ کالاف دیوتی موبایل ؛ خطای ۴۰۴ که با رفرش هم رفع نمی‌شود!

همچنین باید اشاره کرد که در صورت عدم انجام مهلت‌بندی‌شده برای انتقال حساب، کاربران امکان بازی در ماینکرافت را از دست خواهند داد. پس از تاریخ آخر انتقال حساب، دیگر امکان ورود به بازی با استفاده از حساب قبلی وجود نخواهد داشت. بنابراین تاکید می‌شود که تا آخرین روز مهلت‌بندی‌شده یعنی ۱۹ شهریورماه، کاربران ماینکرافت حساب خود را منتقل کنند تا از امتیازات فوق و ادامه‌ی بازی با حساب جدید بهره‌مند شوند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بنیامین
پاسخ

یعنی دیگه نمی تونیم ماین کرفت آنلاین بازی کنیم؟

Terebyte
پاسخ

و منی که هیچکدوم را ندارم 🫥

Terebyte
پاسخ

دقیقا‌ قراره کنترل والدین تو ماینکرفت(single player) به چه دردی بخوره ؟
تعداد ویلیجر هایی که در روز باهاش تعامل مط کنیم کنترل کنن ؟! 🤔

Dr. Minecraft
پاسخ

واسه منی که اهمیتی نداره 🙂
بشخصه بخش آفلاین بازی هارو به آنلاینشون ترجیح میدم مثل رد دد یا ماینکرافت یا جی تی ای
چون حس میکنم اونجوری لذت بازی بیشتره

امید
پاسخ

نظراتو دیدم واقعا که
موجنگ و ماکروسافت هردوشون اورجینالن
اکانت کرکی اصلا حساب نمیشه
یعنی تایید شده نیست پس هیچ کس روش هیچ کنترلی نداره

آرمان
پاسخ

یعنی کسی که به مایکروسافت وصله باید دوباره انجام بده ؟