اخبار بازی خبر

کارگردان استارفیلد از معرفی بازی جدید ایندیانا جونز می‌گوید

تاد هاوارد که کارگردانی آثار مختلفی از جمله استارفیلد را در کارنامه دارد، در تیم تولید بازی جدید ایندیانا جونز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی انجام وظیفه خواهد کرد. حال او در مصاحبه تازه خود از این اثر گفته است.

تاد هاوارد، کارگردان بازی Starfield، در مصاحبه با Esquire به طور خلاصه به پروژه آینده‌اش یعنی بازی Indiana Jones، محصول استودیو Machine Game، اشاره کرده است. وی در این رابطه گفته است: «من طرفدار سر‌سخت ایندیانا جونز هستم. این مجموعه را می‌توان به روشی منحصر‌به‌فرد به دنیای بازی‌های ویدیویی آورد. بدیهی بوده که محوریت این اثر اکتشاف و گشت و گذار است. داستان در مورد ایندیانا جونز خواهد بود. چه حسی خواهید داشت که به جای فقط تماشا کردن، در حال تجربه دنیای Indiana Jones هستید؟»

یافتن خدمه کشتی فضایی بازیکن استارفیلد در مکانی کاملاً عجیب!

در پایان تاد هاوارد گفت که در سال آینده اطلاعات بیشتری از ایندیانا جونز ارائه خواهد شد. همچنین وی اشاره کرد که اثر مورد‌علاقه او، فیلم Raiders of the Lost Ark است. تاد هاوارد در سال ۲۰۰۹ ایده ساخت یک بازی با محوریت ایندیانا جونز را با لوکاس‌فیلم مطرح کرد، اما این اثر ساخته نشد. در حال حاضر، شرکت دیزنی در ساخت بازی Indiana Jones با بتسدا همکاری کرده و طبق اطلاعات ارائه شده، این اثر ترکیبی از ژانرهای مختلف خواهد بود. تاد هاوارد به عنوان تهیه‌کننده اجرایی، هر روز با این پروژه درگیر نبوده و می‌تواند به ساخت سایر آثارش بپردازد.

بازی جدید ایندیانا جونز
تبدیل شدن بتسدا به یکی از زیر‌مجموعه‌های مایکروسافت باعث شده که بازی ایندیانا جونز به صورت انحصاری روی کامپیوتر و ایکس باکس منتشر شود

در حال حاضر بازه زمانی انتشار بازی Indiana Jones اعلام نشده است. با این وجود، بتسدا تایید کرده که این اثر به صورت انحصاری روی پلتفرم‌های مایکروسافت یعنی کامپیوتر و ایکس باکس منتشر خواهد شد. در جریان دادگاه با FTC که در رابطه با تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط Microsoft برگزار شد، پیت هاینز گفت که قرارداد بتسدا با دیزنی برای انتشار روی کنسول‌های مختلف امضا شده بود. با این حال پس از خرید Bethesda، مایکروسافت قرارداد را اصلاح کرد تا تنها کنسول‌های ایکس باکس شامل شود.

نظر شما در مورد بازی Indiana Jones چیست؟ آیا مشتاقانه منتظر رونمایی از این اثر و انتشار آن هستید؟ آیا عدم ارائه روی کنسول‌های پلی استیشن با نارضایتی شما همراه است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها