آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

خبر بد مایکروسافت برای بازیکنان ماینکرافت

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ای جدید از بازی محبوب ماینکرافت برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شده بود. اما متأسفانه این شایعات با واکنش منفی مایکروسافت مواجه شدند. مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که در آینده نزدیک قرار نیست نسخه‌ای جدید از ماینکرافت برای کنسول‌های نسل بعد ایکس‌باکس عرضه شود. این خبر ناامیدکننده‌ای بود برای طرفداران این بازی محبوب که انتظار داشتند نسخه‌ای بهینه‌شده از ماینکرافت برای کنسول‌های جدید منتشر شود.

شایعات در مورد نسخه جدید ماینکرافت برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پس از ثبت رده‌بندی سنی این بازی در آلمان و آمریکا منتشر شده بود. اما مایکروسافت تأکید کرد این رده‌بندی‌ها نشان‌دهنده نسخه جدیدی از بازی نیست و صرفاً به منظور به‌روزرسانی دوره‌ای رده‌بندی سنی در مناطق مختلف انجام شده است. انتشار نسخه‌ای از ماینکرافت برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس با توجه به محبوبیت گسترده این بازی، اتفاق مهمی برای مایکروسافت محسوب می‌شد. اما به نظر می‌رسد باید منتظر ماند و دید که این غول صنعت بازی‌های ویدئویی چه زمانی تصمیم به انتشار نسخه بهینه‌شده‌ای از ماینکرافت برای کنسول‌های نسل بعد خود خواهد گرفت.

در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ای جدید از بازی محبوب ماینکرافت برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شده بود. اما متأسفانه این شایعات با واکنش منفی مایکروسافت مواجه شدند.
در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انتشار نسخه‌ای جدید از بازی محبوب ماینکرافت برای کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شده بود. اما متأسفانه این شایعات با واکنش منفی مایکروسافت مواجه شدند.

البته با توجه به اهمیت انتشار نسخه‌ای جدید از پرطرفدارترین بازی فعلی مایکروسافت، انتظار می‌رود این شرکت در حال کار روی نسخه‌ای بهینه‌شده از ماینکرافت برای کنسول‌های جدید خود باشد. البته زمان دقیق انتشار این نسخه همچنان مشخص نیست. با این حال، عرضه نسخه‌ای جدید از ماینکرافت می‌تواند منافع زیادی برای مایکروسافت داشته باشد. از جمله افزایش فروش کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/اس و جذب مشترکان بیشتر برای سرویس اشتراک بازی گیم پس. بنابراین انتظار می‌رود مایکروسافت تا جایی که امکان دارد سرعت عمل به خرج دهد تا هرچه زودتر نسخه‌ای جدید از ماین‌کرفت را برای کاربران کنسول‌های نسل جدید عرضه کند.

با توجه به محبوبیت گسترده ماین‌کرفت، احتمالاً تیم توسعه‌دهنده مایکروسافت موارد ایمنی و کیفیت را در اولویت قرار خواهد داد و نسخه‌ای بی‌نقص و بهینه‌شده را عرضه خواهد کرد. بنابراین اگر نسخه جدید در رویداد ماینکان لایو ۲۰۲۳ رونمایی شود، احتمالا سال ۲۰۲۴ یا بعد از آن برای عرضه عمومی مناسب‌تر خواهد بود. گفته می‌شود تیم مایکروسافت در حال بهینه سازی موتور بازی، بهبود گرافیک، افزایش نرخ فریم و رزولوشن و همچنین افزودن محتوای جدید به بازی است تا بتواند تجربه ای به مراتب بهتر نسبت به نسخه فعلی را برای بازیکنان فراهم کند.

بهترین شاتگان و لایت ماشین گان‌های کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

علاوه بر این، به نظر می‌رسد آنها در حال بهبود سیستم‌های مختلف بازی مانند ساخت و ساز، مبارزه و بخش چندنفره هستند. همچنین احتمال دارد مکانیک‌ها و ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شود تا تجربه کاربران را غنی‌تر کند. تیم توسعه دهنده در تلاش است تا بازی را برای اجرا بر روی سخت افزار قدرتمند کنسول‌های جدید بهینه کند تا بتواند از حداکثر ظرفیت آنها بهره ببرد.

نکته جالب توجه اینکه ماینکرافت توانسته به مرور زمان محبوبیت خود را حفظ کند و حتی افزایش دهد. این بازی همچنان یکی از پرطرفدارترین عناوین بازی‌سازی به شمار می‌آید و سالانه میلیون‌ها نسخه از آن به فروش می‌رسد. بنابراین عرضه نسخه‌ای جدید و بروز شده از این بازی می‌تواند فرصت مناسبی برای افزایش فروش و جذب مخاطبان بیشتر باشد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mjking
پاسخ

چه مسخره

Dr. Minecraft
پاسخ

بنظرم واقعا یه نسخه بهینه ازش باید بیاد
البته حرف مایکروسافت هم تا حدودی درسته

Katana_boy
پاسخ

ببین برای کسانی که کنسول دارن خیلی بده که نمیتونن ولی برای کسایی که پی سی یا موبایل دارن
زیاد اهمیتی نداره چون خودشون دارن بدونه هیچ چیزی دارن بازی میکنن

دخی گیمر
پاسخ

خلاصش کنید نتونستم بخونم😑

به تو چه اسمم چیه
پاسخ

حوصله خوندن مقالرو نداری حوصله نوشتن کامنتو داری😂

مک کویین
پاسخ

بشین سر جات بابا به تو چه،ترو سننه

تورو سننه
پاسخ

سر دختر دعوا نکنید😐😂

Iliya
پاسخ

ک..ص لیسی افتخار نیست

حاج قاسم
پاسخ

کسی پایه هست بریم ی سرور بزنیم (رو play station)

امید
پاسخ

وقتی پی سی هست کی میره سراغ کنسول
اگه بحث سرعت دانلوده میدی یه مغازه با نتش برات گیم میریزه.

Saleh Eskandari
پاسخ

وفتی دوازده تومن بودجته میری سراغ کنسول که قاعدتا به صرفه تره

Dr. Minecraft
پاسخ

ما که والا با همین کنسول ها هم حسابی راضی هستیم

میکائیل
پاسخ

خوبه ولی فکر کنم دیگه رایگان میشه ولی من نسخه۱.۲۰ رو تو لب تاپ ضعیفم دارم خر کاره🤣

ناروتو
پاسخ

واسه من اهمیتی نداره چون من فقط کلاف بازی می کونم

Shokoman 14
پاسخ

خو چرا اومدی این پجله رو بخونی😑😐☕

بهزاد
پاسخ

سلام