اخبار بازی خبر

یافتن وسیله‌ای غیرمنتظره در حمام توسط یکی از بازیکنان استارفیلد!

اخیرا یکی از بازیکنان استارفیلد در حین بازدید از یکی از حمام‌های بازی، با کشفی عجیب و غریب مواجه شد. او در حمام مورد نظر تنها یک نوار متری پیدا کرد. این یافته غیرمنتظره، بازیکن را به فکر فرو برد که آیا این یک اشتباه تصادفی بوده یا اینکه هدف خاصی در قرار دادن آن در حمام وجود داشته است. استارفیلد یک بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی اکشن ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۳ توسط استودیوی بتسدا سافت‌ورکز منتشر شد. بازیکنان در نقش یک مهاجر فضایی قرار می‌گیرند که به دنبال یک سرنخ مرموز به نام استارفیلد در کهکشان راه شیری ماجراجویی می‌کنند. داستان بازی در سال ۲۳۳۰ میلادی اتفاق می‌افتد.

استارفیلد سرشار از جوک‌های درونی، ارجاعات و المان‌های طنزآمیز است که عمق و شوخ‌طبعی به بازی می‌افزایند. حمام‌ها و دستشویی‌ها به ویژه مکان‌هایی هستند که نکات پنهان را در خود جای داده‌اند. بازیکنان با کاوش این مکان‌های غیرمنتظره، گنجینه‌ها و اشیایی پیدا می‌کنند که آن‌ها را تشویق می‌کند تا هوشیارتر باشند و محیط پیرامون خود را بیشتر کاوش کنند. پیش از این نیز بازیکن دیگری اشیایی را در داخل دستشویی پیدا کرده بود. بنابراین به نظر می‌رسد طراحان بازی عمدا حمام‌ها و دستشویی‌ها را به عنوان مکان‌هایی برای پنهان کردن اشیا و المان‌های غافلگیرکننده در نظر گرفته‌اند.

اخیرا یکی از بازیکنان استارفیلد، در حین بازدید از یکی از حمام‌های بازی، با کشفی عجیب و غریب مواجه شد. او در حمام مورد نظر تنها یک نوار متری پیدا کرد. این یافته غیرمنتظره، بازیکن را به فکر فرو برد که آیا این یک اشتباه تصادفی بوده یا اینکه هدف خاصی در قرار دادن آن در حمام وجود داشته است.
اخیرا یکی از بازیکنان استارفیلد، در حین بازدید از یکی از حمام‌های بازی، با کشفی عجیب و غریب مواجه شد. او در حمام مورد نظر تنها یک نوار متری پیدا کرد.

طنز در استارفیلد یکی از نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شود. گفتگوها و لحظات کمدی پنهان در سرتاسر بازی وجود دارند که به تجربه‌ای سرگرم‌کننده‌تر و شادتر در یک بازی در ظاهر جدی منجر می‌شوند. پیدا کردن نوار متری در حمام، نمونه‌ای از همین دست است که با وجود عجیب بودن، بازیکنان را به خنده وامی‌دارد و کنجکاوی آن‌ها را برای یافتن المان‌های طنز دیگر برمی‌انگیزد. علاوه بر این، استارفیلد حاوی ارجاعات فرهنگ عامه بسیاری است که نشان از حس شوخ طبعی و فکاهی طراحان دارد. از جمله این ارجاعات می‌توان به الهام گرفتن از آثار مشهور علمی-تخیلی مانند جنگ ستارگان و ارباب حلقه‌ها اشاره کرد. به نظر می‌رسد طراحان تلاش کرده‌اند تا با الهام گرفتن از آثار کلاسیک این سبک، حس طنز و شوخ طبعی را در بازی ایجاد کنند.

استارفیلد به عنوان یک بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی، دارای دنیایی باز و پرجزئیات است که بازیکن می‌تواند ساعت‌ها در آن سرگرم شود. صدها سیاره و ماه وجود دارد که بازیکن می‌تواند آن‌ها را کاوش کند. هر کدام از این مکان‌ها دارای چشم‌اندازها، معماری و موجودات بومی متفاوتی هستند که احساس غوطه‌وری در دنیای بازی را تقویت می‌کنند. علاوه بر این، صدها NPC وجود دارد که بازیکن می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند و ماموریت‌های جانبی متنوعی را انجام دهد.

۱۵ لحظه نفس‌گیر و استرس‌زا در دنیای گیم با چاشنی تپش قلب

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته استارفیلد، امکان سفر بین ستاره‌ای و پرواز فضاپیما است. بازیکن می‌تواند فضاپیمای خود را شخصی‌سازی کند و با آن به نقاط دوردست کهکشان برود. کنترل فضاپیماها بسیار لذت‌بخش و رضایت‌بخش طراحی شده است. علاوه بر این، مبارزات فضایی بین فضاپیماها یکی از ویژگی‌های جذاب بازی محسوب می‌شود.

سازندگان بازی تلاش کرده‌اند تا با جزئیات بسیار زیاد، دنیایی باورپذیر و پرجاذبه خلق کنند. صداگذاری و موسیقی بازی نیز بسیار حرفه‌ای و کیفیت بالا است. البته برخی از منتقدان به باگ‌ها و مشکلات فنی بازی در هنگام عرضه اشاره کرده‌اند اما انتظار می‌رود با به‌روزرسانی‌های آینده این مشکلات برطرف شود. در مجموع، استارفیلد یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ به شمار می‌رود و طرفداران سبک نقش‌آفرینی را شگفت‌زده کرده است.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
X mr
پاسخ

اندازه ی توالت یا حموم رو بگیره 🤣🤣🤣🤣