اخبار بازی خبر

نسخه ریمستر نقشه های Call of Duty: Black Ops 2 در حال ساخت هستند

یکی از افشاگران با‌سابقه و معتبر سری کالاف دیوتی ادعا کرده که تعدادی از نقشه های بخش چند‌نفره Call of Duty: Black Ops 2 ریمستر شده و قرار است در قالب بازی بعدی این مجموعه در دسترس قرار بگیرند.

El_bobberto افشاگری است که تا‌کنون جزئیات زیادی را از بازی مدرن وارفر ۳ فاش کرده است. او مدعی شده است که روند مرسوم انتشار بازی‌های سری Call of Duty در دو سال آینده تغییر می‌کند. به این واسطه می‌توان انتظار داشت که بالاخره اکتیویژن تغییر استراتژی داده و آثار جدید کالاف دیوتی دیگر به صورت سالیانه منتشر نشوند.

بازی Modern Warfare 3 که امسال در دسترس قرار می‌گیرد، دنباله مستقیم مدرن وارفر ۲ محسوب می‌شود. این اولین باری است که شرکت Activision دنباله یک بازی کالاف دیوتی را با فاصله یک ساله منتشر می‌کند.  به عنوان یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت و عامل جذب‌کننده، مدرن وارفر ۳ شامل ۱۶ نقشه ریمستر شده از بازی Modern Warfare 2، محصول سال ۲۰۰۹، خواهد بود.

بهترین شاتگان و لایت ماشین گان‌های کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

در حال حاضر کالاف دیوتی ۲۰۲۴ با اسم رمز Cerberus توسط استودیو Treyarch Games در حال ساخت است. در صورتی که شایعات به حقیقت تبدیل شوند، اکتیویژن در قبال این اثر استراتژی مشابه سری بلک اپس را دنبال خواهد کرد. همچنین گفته شده که استودیو تری‌آرک قصد دارد به همراه بازی جدید کالاف دیوتی، Zombies Chronicles 2 را در دسترس قرار دهد.

نقشه های بلک اپس 2 در Call of Duty 2025
این احتمال وجود دارد که اکتیویژن پس از انتشار Call of Duty 2025 استراتژی خود نسبت به انتشار سالیانه بازی‌های کالاف دیوتی را تغییر دهد

دیتاماینری به نام RealityUK مدتی پیش تصاویری را از بازی Call of Duty 2024 منتشر کرد. او این تصاویر را از طریق بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به دست آورده است. در یکی از این عکس‌ها، هواپیمای لاکهید اف-۱۱۷ نایت‌هاوک دیده می‌شود که در اکتبر ۱۹۸۳ معرفی شد. به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که بازی بعدی کالاف دیوتی بر اساس جنگ خلیج فارس ساخته خواهد شد.

اکتیویژن قرار بود یک کالاف دیوتی شبیه به آنچارتد را عرضه کند!

واضح است که هنوز برای نظر قطعی در مورد بازی Call of Duty 2025 خیلی زود است. با این حال دوست دارید چه مواردی در این اثر وجود داشته باشد؟ آیا موافق اضافه شدن نقشه های ریمستر شده Call of Duty: Black Ops 2 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها