آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

چرا گربه‌ها در ماینکرافت مهم هستند؟

گربه‌ها یکی از جذاب‌ترین موجودات ماینکرافت بوده‌اند. این موجودات زیبا و بامزه ابتدا در بروزرسانی ۱.۱۴ به بازی اضافه شدند و از آن زمان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم به بررسی جایگاه و اهمیت گربه‌ها در دنیای ماینکرافت بپردازیم و دلایل علاقه‌ی بازیکنان به آن‌ها را تحلیل کنیم.

ابتدا بهتر است کمی درباره‌ی خود گربه‌ها صحبت کنیم. گربه‌ها حیواناتی چهارپا و زیبا هستند که دارای چشم‌های براق و نگاهی جذاب و دوست‌داشتنی هستند. آن‌ها را می‌توان به راحتی در روستاها و کلبه‌های جادوگران پیدا کرد. گربه‌ها در ابتدا وحشی هستند، اما با خوراندن ماهی به آن‌ها می‌توان آن‌ها را تربیت کرد. پس از تربیت شدن، گربه‌ها از بازیکن پیروی می‌کنند مگر اینکه بازیکن آن‌ها را بنشاند. حرکات زیبا و بازیگوشانه‌ی گربه‌ها باعث شده تا بسیاری از بازیکنان علاقه‌ی زیادی به آن‌ها پیدا کنند. دیدن حرکات سرحال و شاد گربه‌ها باعث ایجاد حس خوب و انرژی مثبت در بازیکن می‌شود. همچنین صداهای زیبایی که گربه‌ها ایجاد می‌کنند نیز بسیار جذاب است. در مجموع، حضور گربه‌ها محیط بازی را شادتر و پرانرژی‌تر می‌کند.

گربه‌ها یکی از جذاب‌ترین موجودات ماینکرافت بوده‌اند. این موجودات زیبا و بامزه ابتدا در بروزرسانی 1.14 به بازی اضافه شدند و از آن زمان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.
گربه‌ها یکی از جذاب‌ترین موجودات ماینکرافت بوده‌اند. این موجودات زیبا و بامزه ابتدا در بروزرسانی ۱.۱۴ به بازی اضافه شدند و از آن زمان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

اما علاوه بر جنبه‌های ظاهری، گربه‌ها فواید مهم دیگری نیز دارند که باعث شده تا بازیکنان به آن‌ها علاقه‌مند شوند. یکی از مهم‌ترین فواید گربه‌ها، دور نگه داشتن کریپرها و فانتوم‌ها از بازیکن است. همان‌طور که می‌دانید، کریپرها موجوداتی هستند که می‌توانند به بازیکنان صدمه جدی بزنند. اما خوشبختانه وقتی گربه‌ای در نزدیکی باشد، آن‌ها حداقل ۶ بلوک دورتر از گربه می‌مانند و تهدید کمتری ایجاد می‌کنند. فانتوم‌ها هم که در شب‌های بی‌خوابی ظاهر می‌شوند و بازیکن را اذیت می‌کنند، با حضور گربه حداقل ۱۶ بلوک دورتر می‌مانند. البته اگر کریپر شروع به انفجار کرده باشد، گربه نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد، بنابراین همچنان باید مراقب باشید.

علاوه بر این، گربه‌های تربیت شده گاهی هدایایی مفید برای بازیکن می‌آورند. وقتی بازیکن شب‌ها در بستر بخوابد، احتمال دارد گربه کنار بستر هدیه‌ای بگذارد. این هدایا شامل پای خرگوش، پوست خرگوش، نخ، گوشت فاسد، پر، و مرغ خام می‌شود که همگی مفید هستند. البته گاهی پرده‌ی فانتوم هم هدیه می‌دهند که بسیار کمیاب و باارزش است. همچنین گربه‌ها مثل دیگر موجودات، می‌توانند تولید مثل کنند. کافی است دو گربه را با ماهی تغذیه کرد تا وارد حالت عشق شوند. سپس آن‌ها یکدیگر را دوست دارند و یک بچه گربه زیبا و سرحال تولید می‌کنند. پس از تولید مثل، گربه‌ها ۵ دقیقه نمی‌توانند دوباره این کار را تکرار کنند. با تغذیه‌ی بچه گربه‌ها با ماهی هم می‌توان رشد آن‌ها را ۱۰٪ سریع‌تر کرد تا زودتر به گربه‌ی بالغ تبدیل شوند.

۱۰تا از بهترین بیوم‌های ماینکرافت برای ساخت پایگاه در مراحل اولیه

در کنار فواید عملی گربه‌ها، نباید ارزش عاطفی آن‌ها را نادیده گرفت. گربه‌ها می‌توانند حیوان خانگی بسیار خوب و دوست‌داشتنی‌ای برای بازیکنان باشند و احساس همدمی و شادی به آن‌ها بدهند. البته نگهداری از آن‌ها کمی سخت است، چون نیاز به غذای مرتب دارند و گاهی گم می‌شوند. اما باز هم بسیاری از بازیکنان عاشق گربه‌های ماینکرافت هستند و آن‌ها را حیوان خانگی محبوبی می‌دانند. دیدن رفتارهای جذاب و دوست‌داشتنی گربه‌ها، احساس تنهایی بازیکن را کم می‌کند.

در مجموع، می‌توان گفت که گربه‌ها یک اضافه‌ی فوق‌العاده به دنیای ماینکرافت بوده‌اند. آن‌ها هم از لحاظ عملی فواید زیادی دارند و هم باعث افزایش جذابیت بازی و ایجاد حس دوستی و همدمی می‌شوند. البته مراقبت از آن‌ها تلاش و دقت نیاز دارد، ولی همین بخشی از چالش و جذابیت بازی است. به نظر می‌رسد گربه‌ها جزئی جدانشدنی از ماینکرافت شده‌اند و هر بازیکنی با آن‌ها ارتباط عاطفی برقرار می‌کند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
20 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

تنها دلیلی که گربه هارو تو ماینکرفت دوست دارم اینه که گربه ها رو تو واقعیت خیلی دوست دارم 🙂

YonesMP
پاسخ

به نظرم اسمت رو بزار دکتر اسکول

Dr. Minecraft
پاسخ

تو هم بد نیست اسمتو بزار یونس کصخل

X mr
پاسخ

داداش اون اُسکله، اسکول چیه؟؟؟

کاربر فراموش شده
پاسخ

ع من چ تو ماینکرفت چ تو واقعیت گربه هارو خیلی دوس دارم

Sina
پاسخ

تنها دلیلش فارم کریپره🗿👍

YonesMP
پاسخ

👍🏻

niroo.77
پاسخ

که چی

همون یارویی که از پشت درخت بهت زل زده
پاسخ

خو

کاکا سنگی
پاسخ

🎰

Sasan
پاسخ

چون که وقتی کنار آنها می‌خوابید روی شما آشغال می‌اندازند

کاربر فراموش شده
پاسخ

._.

ممد
پاسخ

ا کریپر

ممد
پاسخ

به قول ام آر جی که خدا هم زحمتش کنه

Dr. Minecraft
پاسخ

روحش شاد

خو داشتی میگفتی
پاسخ

تنها دلیل که گربه دور خونم گذاشتم وجود کریپره 😂😂

nt3032
پاسخ

کریپر ببینم می کشم ۱۰۰۰۰۰۰پول موس کیبورد ندادم که یه کریپر با فول ندرایت نکشم

آوا
پاسخ

منم خیلی به گربه ها علاقه دارم و حدود ۶ تا گربه در خانه ی خودم توی مینکرف دارم و خیلی هم دوسشون دارم ممنونم از توضیحاتت

کاربر فراموش شده
پاسخ

خب من بیرون از خونم ۱۰ تا گربه گذاشتم ک کری پر نیاد و داخل خونم ۱۰ تا دیگه و کنار خونم ی خونه ساختم ک توش ۱۳ تا هس و ۳ تا هم بیرون خونین ک ۱۳ تا گربه توش

samina
پاسخ

دو دلیل داره
۱گوربه هارو دوست دارم
۲از کیریپرها متنفرم