آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

ساخت یک نسخه کاغذی بزرگ از زنبور ماینکرافت

یکی از طرفداران بسیار ماهر بازی ماینکرافت بنام «کابودو» موفق به ساخت بازسازی بزرگ‌مقیاسی از حشره زنبور موجود در این بازی شد. وی تمام این اثر هنری را تنها با استفاده از کاغذ ساخت. زنبور در ماینکرافت نقش مهمی در اکوسیستم بازی دارد. بازیکنان می‌توانند از زنبور عسل جمع‌آوری کرده و آن را بفروشند یا مصرف کنند. همچنین زنبورها با کمک به بذرافشانی گیاهان، باعث رشد سریع‌تر آن‌ها می‌شوند.

کابودو برای ساخت این اثر هنری، مدت زیادی را صرف کرد. وی ابتدا قطعاتی از کاغذهای زرد و سیاه رنگ را برش داد و سپس آن‌ها را به صورت مکعب‌های کوچک درآورد. سپس این قطعات را با استفاده از تکنیک‌های مختلف به یکدیگر متصل کرد تا شکل کلی زنبور را بسازد. کابودو در مصاحبه‌ای از فرایند ساخت این اثر سخن گفت. وی اعلام کرد که ساخت زنبور بزرگ به مدت تقریبی ۲۲ ساعت زمان برده است. البته مدت زمان طراحی و برش قطعات کاغذی هم در این مدت دخیل بوده است.

یکی از طرفداران بسیار ماهر بازی ماینکرافت بنام «کابودو» موفق به ساخت بازسازی بزرگ‌مقیاسی از حشره زنبور موجود در این بازی شد. وی تمام این اثر هنری را تنها با استفاده از کاغذ ساخت.
یکی از طرفداران بسیار ماهر بازی ماینکرافت بنام «کابودو» موفق به ساخت بازسازی بزرگ‌مقیاسی از حشره زنبور موجود در این بازی شد. وی تمام این اثر هنری را تنها با استفاده از کاغذ ساخت.

کابودو می‌گوید تاکنون چندین اثر دیگر نیز در مورد ماینکرافت ساخته است اما ساخت زنبور بزرگ برایش سخت‌ترین پروژه بوده است. وی افزود ساخت موجوداتی مانند «کریپر» با توجه به ابعاد بزرگ‌تر، نیازمند صرف هزینه و زمان بسیار بیشتری خواهد بود. این اثر هنری توانسته است توجه بسیاری از طرفداران ماینکرافت را به خود جلب کند. آن‌ها در مورد آثار آینده کابودو هیجان‌زده شده‌اند. این نشان می‌دهد که این بازی هنوز هم جاذبه بسیار زیادی برای بازی‌کنندگان دارد.

وی در ادامه گفت که بعد از زنبور، می خواهد موجودی به نام «کریپر» را که یکی از ترسناک ترین موجودات ماینکرافت است، بسازد. البته ساخت کریپر با توجه به اندازه بزرگ ترش نیازمند صرف هزینه و زمان بیشتری خواهد بود. کابودو افزود که قصد دارد مراحل ساخت کریپر را نیز مانند زنبور به صورت ویدئویی ضبط و برای طرفدارانش به اشتراک بگذارد تا از فرآیند کارش مطلع شوند. علاوه بر کریپر، وی برنامه دارد موجودات دیگری مانند «استیو» و «پیگلین» را نیز با همان روش بسازد. کابودو معتقد است ساخت این آثار میتواند هم از نظر هنری ارزشمند باشد و هم طرفداران را بیشتر راضی نگه دارد.

بهترین سلاح‌های SMG کالاف دیوتی موبایل آپدیت ۲۰۲۳

به نظر میرسد کابودو قصد دارد با ساخت آثار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر، خلاقیت خود را نشان داده و همزمان طرفداران بیشتری کسب کند. او این کار را نه تنها برای خودنمایی بلکه به منظور سپاس‌گزاری از حمایت طرفدارانش انجام می‌دهد. کابودو در ادامه گفت که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت آثار بزرگ‌تری است که نیازمند تلاش بیشتری خواهد بود. یکی از این آثار ساخت منطقه‌ای از بازی ماینکرافت به صورت سه‌بعدی از قطعات کاغذی است.

وی اعلام کرد قصد دارد خانه‌ای را با اتاق‌ها، مبلمان و وسایل مختلف داخل آن کاملاً مشابه بازی ماینکرافت بسازد. همچنین برای جلوه‌ای واقعی‌تر، قرار است چیزهایی مانند اشیاء گمشده، سنگ و طلا درون خانه قرار دهد. ساخت این خانه با توجه به ابعاد بزرگ‌تر و جزئیات بیشتر، حداقل چند ماه زمان می‌برد. کابودو افزود که قصد دارد تمام مراحل ساخت این اثر را نیز به صورت ویدئویی منتشر کند. با توجه به مهارت و علاقه شدید کابودو به این بازی، به نظر می‌رسد او قطعاً می‌تواند آثار بسیار شگفت‌انگیز دیگری را خلق کند که تمام طرفداران ماینکرافت را شگفت‌زده خواهد کرد.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد حسین
پاسخ

یا علی

Dr. Minecraft
پاسخ

Nice

Sasan
پاسخ

خوش به حالش

YonesMP
پاسخ

تصویری از یک فرد الاف دیگر در بازار🤣🤣

بردیا
پاسخ

موخام