آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

تاریخ برگزاری ماینکرافت لایو بعدی مشخص شد

رویداد سالانه و محبوب ماینکرافت لایو که توسط موجانگ برگزار می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهرماه) بار دیگر برگزار شود. این رویداد یک ساعته همواره یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات برای طرفداران ماینکرافت به شمار می‌رود، زیرا شاهد رونمایی محتوای جدید و بروزرسانی‌های آتی این بازی نامدار هستند. در کنار اخبار و اطلاعات مربوط به خود ماینکرافت، انتظار می‌رود در این دوره از ماینکرافت لایو شاهد رونمایی‌هایی در رابطه با بازی جدید استراتژی-اکشن ماینکرافت لیجندز نیز باشیم.

همچنین یکی دیگر از سنت‌های ماینکرافت لایو، برگزاری رای‌گیری برای انتخاب یک موب جدید به عنوان دشمن در بازی است. سه گزینه برای این رای‌گیری در ابتدای ماه اکتبر معرفی خواهند شد و بازیکنان می‌توانند با رای خود تعیین کنند کدام یک وارد دنیای ماینکرافت شود. رای‌گیری ۴۸ ساعت قبل از برگزاری رویداد آغاز می‌شود و بازیکنان از طرق مختلف از جمله لانچر بازی، وب‌سایت رسمی و سرور رویداد ویژه می‌توانند در آن مشارکت کنند. پیش‌تر در رای‌گیری‌های مشابه، موب‌های جذاب و محبوبی مثل آلای، اسکوئید نورانی، پاندا، فانتوم و اسنیفر به دنیای پرجاذبه ماینکرافت اضافه شده‌اند.

رویداد سالانه و محبوب ماینکرافت لایو که توسط موجانگ برگزار می‌شود، قرار است در تاریخ 15 اکتبر (23 مهرماه) بار دیگر برگزار شود. این رویداد یک ساعته همواره یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات برای طرفداران ماینکرافت به شمار می‌رود
رویداد سالانه و محبوب ماینکرافت لایو که توسط موجانگ برگزار می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهرماه) بار دیگر برگزار شود. این رویداد یک ساعته همواره یکی از هیجان‌انگیزترین لحظات برای طرفداران ماینکرافت به شمار می‌رود

طرفداران انتظار دارند رویداد امسال نیز شاهد معرفی ویژگی‌ها و محتوای جدیدی برای دو بازی محبوب ماینکرافت باشد که در سراسر جهان طرفداران پرشماری دارند. علاوه بر افشای جزئیات به‌روزرسانی‌های جدید، احتمال رونمایی دنیاها، بایوم‌ها و موب‌های تازه نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد موجانگ تلاش دارد با برگزاری رویدادی پرهیجان و پر محتوا، حس کنجکاوی و انتظار طرفداران را برای آینده ماینکرافت برانگیخته نگه دارد. آن‌ها می‌دانند که ماینکرفت لایو یکی از بهترین فرصت‌ها برای ارتباط مستقیم با اجتماع پرشور بازیکنان است.

با توجه به محبوبیت فزاینده ماینکرافت در سال‌های اخیر و استقبال گسترده از نسخه‌های جدید مثل ماینکرافت دانجنز، انتظار می‌رود امسال شاهد یکی از پربازدیدترین دوره‌های ماینکرفت لایو باشیم. همچنین با توجه به عرضه‌ی اخیر بازی ماینکرفت لیجندز، مطمئناً طرفداران بسیاری در انتظار شنیدن جزئیات و نکات جدیدی درباره‌ی این بازی هیجان‌انگیز هستند. به نظر می‌رسد رویداد امسال سرشار از خبرها و رونمایی‌های هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان ماینکرفت خواهد بود.

۱۰ تفاوت مرگبار نسخه‌های Bedrock و Java ماینکرافت

ماینکرفت لایو امسال به طور حتم یکی از مهمترین رویدادهای سال برای جامعه بازیکنان ماینکرفت خواهد بود. علاوه بر رونمایی محتوای جدید، این رویداد موقعیتی فوق‌العاده برای ارتباط نزدیک موجانگ با بازیکنان است. طی سال‌های گذشته موجانگ همواره سعی کرده است نظرات و بازخوردهای بازیکنان را در توسعه ماینکرافت در نظر بگیرد. بنابراین انتظار می‌رود در کنار اطلاعات جدید، بخشی از رویداد امسال به پرسش و پاسخ زنده با بازیکنان و شنیدن نظرات آنها اختصاص یابد.

علاوه بر این، با توجه به موفقیت اخیر ماینکرفت در کنسول‌ها و تلفن‌های همراه، احتمال دارد شاهد اعلام همکاری‌های جدیدی با شرکت‌های بزرگ باشیم. مثلا امکان دارد نسخه‌ای از ماینکرفت به صورت انحصاری برای یکی از کنسول‌ها منتشر شود. دیگر نکته‌ای که می‌تواند در رویداد امسال مطرح شود، بحث توسعه ماینکرافت به عنوان یک سرویس زنده است. با توجه به موفقیت عناوینی مثل فورتنایت، ممکن است شاهد افزوده شدن محتوای تازه به صورت مرتب در قالب فصل‌های مختلف باشیم. در نهایت اینکه، با توجه به استقبال گسترده از مسابقات اسپرت الکترونیکی ماینکرافت، ممکن است شاهد اعلام جزئیاتی در رابطه با برگزاری رقابت‌ها و تورنمنت‌های حرفه‌ای‌تر نیز باشیم.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Terebyte
پاسخ

واقعا منتظرم ولی امیدوارم امسال یک چیزی بیشتر از یک نوع جدید شتر و یک بو کش ( ترجمه فارسی اسنیفر🗿) معرفی کنه .
البته با بایوم جدیدش خیلی حال کردم ولی واقعا کافی نبود .

محمح
پاسخ

نظری ندارم

Arman x plus
پاسخ

نظری ندارم اما اسنیفر به درد نمیخوره

حیدر سامورایی
پاسخ

چرا ساعت لایو رو نگفتین و لینک سایت رأی دادن به ماب ها رو هم نذاشتین؟ //:

Dementor
پاسخ

بزنی سایت ماینکرفن میاره برات. تو توییترم میشه رای داد.

yashar
پاسخ

تو یوتوب چی