اخبار سینما و انیمیشن خبر

تصاویر فیلم جدید آکوامن منتشر شد؛ بازگشت جیسون موموآ

پیش از شروع دوران جدید دنیای سینمایی دی سی، فیلم جدید آکوامن به نام Aquaman and the Lost Kingdom به عنوان آخرین اثر DCEU در اواخر امسال اکران خواهد شد. حال تصاویری از این فیلم منتشر شده که در قالب آن‌ها می‌توانید جیسون موموآ و یک اسب دریایی غول‌پیکر را مشاهده کنید.

دنیای سینمایی شرکت DC تحت نظارت جیمز گان و پیتر سفران آماده ورود به دوران جدیدی است. اما پیش از شروع این دوره جدید، پانزدهمین و آخرین فیلم از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی تحت عنوان آکوامن و پادشاهی گم‌شده در روزهای پایانی امسال در سینما‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد. به تازگی اینترتینمنت ویکلی اقدام به انتشار تصاویری از این فیلم جدید شخصیت Aquaman کرده است.

۲۰ فیلم ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما ؛ سوپرهیروها با نیروهای ماورایی

در تصاویر ارائه شده از فیلم Aquaman and the Lost Kingdom می‌توانیم جیسون موموآ را باری دیگر در نقش آرتوری کری، ملقب به آکوامن، پادشاه نیمه انسان آتلانتیس مشاهده کنیم. علاوه بر این بازیگر، تعدادی دیگر از هنرمندان حاضر در فیلم قبلی، برای تکرار نقش‌های خود بازگشته‌اند. از بین این بازیگران می‌توان پاتریک ویلسون (در نقش ارم) و یحیی عبدالمتین دوم (در نقش بلک مانتا) را نام برد. اما بدون شک جالب‌توجه‌ترین تصویر منتشر شده از فیلم جدید آکوامن مربوط به اسب دریایی عظیم‌الجثه‌ای بوده که پادشاه آتلانتیس روی آن سوار شده است.

جیسون موموآ در مصاحبه اخیر خود فاش کرد او و نویسنده همراهش فیلم‌نامه‌ای ۵۰ صفحه که برادران وارنر برای Aquaman and the Lost Kingdom خریده بود، را بررسی و اکثر بخش‌های آن را دور انداخته‌اند. مشخص نیست که در فیلم‌نامه نهایی تا چه میزان از محتوای ۵۰ صفحه‌ای استفاده شده و آیا نام جیسون موموآ در بین نویسندگان قرار می‌گیرد یا خیر.

بازیگر نقش آکوامن در این باره گفته است: «به این دلیل است که عاشق کارگردانی و خلق کردن هستم. نمی‌خواهم بگویم که صرفا بازیگر هستم و فقط در تریلر باشم. دوست دارم به بتوانم در چیزی که به آن اعتقاد دارم نقش موثر داشته باشم.»

کارگردان جوخه انتحار راهکارهای نجات سینمای ابرقهرمانی دی‌ سی را ارائه کرد

در خلاصه داستان فیلم آکوامن و پادشاهی گم‌شده آمده است: «هنگامی که یک قدرت باستانی آزاد می‌شود، آکوامن باید با دشمنش متحد شود تا بتواند از آتلانتیس و سایر نقاط دنیا در برابر نابودی برگشت‌ناپذیر محافظت کند». کارگردانی این فیلم را جیمز وان بر‌عهده داشته که بیشتر به دلیل ساخت آثاری از جمله Saw ،The Conjuring و Furious 7 شناخته می‌شود. همچنین او فیلم قبلی Aquaman را کارگردانی کرده است.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ (۲۰ دسامبر ۲۰۲۳) اکران شود. نظر شما در مورد این اثر چیست؟ آیا قصد تماشای آن را داشته یا ترجیح می‌دهید با کنار گذاشتن آخرین فیلم DCEU برای دوران جدید آماده شوید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moz..
پاسخ

من خودم ب شخصه از شخصیت اکوامن خوشم میاد
تا ۲۹ آذر
فعلا

فرشته
پاسخ

سلام جیسون موموآ عشقه منه♡
فیلمشم که ژانر مورد علاقمه
پس بیصبرانه منتظرم بیاد