اخبار بازی خبر

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth مشخص شد

در جریان تازه‌ترین رویداد State of Play، تاریخ انتشار دومین بازی از مجموعه ریمیک فاینال فانتزی ۷ که با نام Final Fantasy 7 Rebirth شناخته می‌شود، اعلام شد.

به تازگی شرکت سونی رویداد جدید استیت اف پلی را برگزار و در جریان آن اطلاعات تازه‌ای از آثار آینده پلی استیشن ارائه کرد. برای مثال می‌توان به اعلام وجود ۶۵ لباس در بازی اسپایدرمن ۲ و معرفی بسته الحاقی رزیدنت ایول ۴ ریمیک اشاره کرد.

اما یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز State of Play برای طرفداران سبک اکشن نقش‌آفرینی، اعلام تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth است. این اثر که دومین بازی از سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی ۷ محسوب می‌شود، قرار است در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ (۲۹ فوریه ۲۰۲۴) در دسترس قرار بگیرد. همانند اثر قبلی که در انحصار پلی استیشن بود، دومین بازی از مجموعه Final Fantasy 7 Remake تنها روی پلی استیشن ۵ قابل تجربه است.

کلکسیون فوق‌العاده یک گیمر از تمام بازی‌های پلی استیشن ۱ را ببینید!

اسکوئر انیکس در کنار اعلام تاریخ انتشار، تریلر جدیدی از Final Fantasy 7 Rebirth منتشر کرده است. به این واسطه می‌توانید شخصیت‌هایی مثل کیت سیث و وینسنت ولنتاین، مکان‌هایی از جمله کالم، جونون و گلدن ساسر را مشاهده کنید. همچنین در قالب تریلر جدید تایید شد که دومین بازی فاینال فانتزی ۷ ریمیک دارای مسابقات چوکوبو و مبارزات نمادین سری Final Fantasy است. تریلر جدید Final Fantasy 7 Rebirth را در زیر مشاهده می‌کنید:

تریلر جدید بازی فاینال فانتزی ۷ ری‌برث با محوریت اعلام تاریخ انتشار

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy 7 Rebirth
در دومین بازی از سری فاینال فانتزی ۷ ریمیک شاهد نقش بیشتر سفیروث خواهیم بود

با توجه به تریلر‌هایی که تا‌کنون از دومین بازی مجموعه فاینال فانتزی ۷ ریمیک منتشر شده، به نظر می‌رسد که این اثر از نقطه پایانی بازی قبل شروع می‌شود. در این بازی کلود، تیفا، برت، اریث و رد ۱۳ به سمت شهر کالم حرکت کردند. با این حال اسکوئر انیکس مشخص نکرده که Final Fantasy 7 Rebirth به طور تقریبی چه میزان از داستان بازی اصلی را پوشش می‌دهد. اما این شرکت متذکر شده که تمام کردن این اثر در حدود ۱۰۰ ساعت طول می‌کشد.

نظر شما در مورد زمان انتشار دومین بازی از مجموعه ریمیک فاینال فانتزی ۷ چیست؟ آیا قصد تجربه Final Fantasy 7 Rebirth را دارید؟ به نظر شما در این اثر شاهد چه وقایعی خواهیم بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها