اخبار بازی خبر

سه کاور جدید برای پلی استیشن ۵ با کنترلرهای هم‌رنگ عرضه می‌شود

شرکت سونی با انتشار یک ویدیو در کانال رسمی Playstation در یوتیوب، از عرضه سه کاور جدید برای کنسول پلی استیشن ۵ با کنترلرهای هم‌رنگ خبر داده است.

آیا از کاور سفید رنگ پلی استیشن ۵ خسته شده‌اید و به دنبال تغییر و تنوع بخشیدن به آن هستید؟ اگر جواب مثبت است، سونی برنامه‌های خاصی برای شما در نظر دارد. با استناد به ویدیویی که اخیرا شرکت ژاپنی در یوتیوب منتشر کرده، به منظور جذب افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت، سه کاور جدید برای PS5 عرضه خواهد شد.

نجات پلی استیشن ۵ در هنگام زلزله مراکش!

بر اساس ویدیوی ارائه شده، کاورهای جدید پلی استیشن ۵ در سه رنگ متالیک Volcanic Red ،Cobalt Blue و Sterling Silver عرضه شده که به همراه آن‌ها کنترلر‌هایی با رنگ یکسان هم در دسترس قرار خواهد گرفت. این مجموعه که با نام Deep Earth شناخته می‌شوند، از زیبایی‌های موجود در اعماق سیاره زمین الهام گرفته شده‌اند. ویدیو معرفی رنگ‌های جدید کاور و کنترلر PS5 را در زیر مشاهده می‌کنید:

ویدیو رونمایی از مجموعه Deep Earth

اگر کاور‌های جدید PS5 نظر شما را جلب کرده و قصد خریدشان را دارید، لازم است که برای هر یک از آن‌ها در زمان عرضه مبلغ ۶۰ دلار / ۶۰ یورو / ۵۰ پوند پرداخت کنید. کنترلرهایی با رنگ‌های مشابه به صورت جداگانه به فروش می‌رسند. هر یک از این کنترلرهای دوال سنس ۷۵ دلار / ۷۵ یورو / ۶۵ پوند قیمت دارند.

سه رنگ جدید برای کنترلر پلی استیشن 5
در کنار سه کاور جدید پلی استیشن ۵، کنترلرهای دوال سنس با رنگ مشابه در دسترس قرار خواهد گرفت

از تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۲ (۴ اکتبر ۲۰۲۳) کاورهای جدید پلی استیشن ۵ برای پیش‌خرید از طریق فروشگاه پلی استیشن و خرده‌فروشی‌های منتخب در کشورهای انگلستان، فرانسه، آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، هلند، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، پرتغال و آمریکا در دسترس قرار می‌گیرند. طبق اعلام سونی، کاورهای Cobalt Blue و Volcanic Red در تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ (۳ نوامبر ۲۰۲۳) و کاور Sterling Silver در تاریخ ۶ بهمن (۲۶ ژانویه ۲۰۲۴) عرضه می‌شوند.

پلی‌ استیشن بالاخره به دعوت مراسم ازدواج یک زوج طرفدار جواب داد!

نظر شما در مورد کاورهای جدید پلی استیشن ۵ چیست؟ آیا رنگ متالیک آن‌ها توانسته نظر شما را جلب کند؟ آیا به سراغ این کاورها رفته یا رنگ سفید این کنسول را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr. Minecraft
پاسخ

خیلی خوشگله

یه بنده خدا
پاسخ

قبل از اینکه این رنگارو بدن خود مردم دست به کار رنگ کردن کنسول شدن😂