اخبار بازی خبر

نسخه ریمستر سه بازی اول سری توم ریدر منتشر خواهد شد

در جریان رویداد اخیر نینتندو دایرکت اعلام شد که نسخه ریسمتر سه بازی اول سری توم ریدر برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اما این اثر به کنسول مذکور محدود نبوده و به همراه جلوه‌های بصری که پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند، برای کامپیوتر و سایر کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

سری Tomb Raider جزو قدیمی‌ترین مجموعه‌های تاریخ است. از زمانی که اولین بازی آن روی پلی استیشن ۱ و سگا ساترن منتشر شد، در حدود ۳۰ سال می‌گذرد. این اثر به واسطه شخصیت لارا کرافت، طراحی مراحل عالی و گرافیک سه‌بعدی بی‌نظیر مورد استقبال قرار گرفت.

لارا کرافت هیچ‌وقت به اندازه این اسکین کالاف دیوتی وارزون زیبا نبوده!

همان‌طور که تعدادی از بازیکنان باور دارند سری جی تی ای با بازی GTA 3 شروع شده، عده‌ای آغاز واقعی سری توم ریدر را به Tomb Raider: Legend یا بازی Tomb Raider، محصول سال ۲۰۱۳، نسبت می‌دهند. اما این تصور اشتباه بوده و تمامی بازی‌های سری توم ریدر ارزش و تاثیر خود را داشته و همچنان دارند. از این بین سه بازی اول این مجموعه بیش از سایرین اهمیت دارند.

اگر قصد تجربه بازی‌های اولیه سری Tomb Raider را داشته اما گرافیک ابتدایی آن‌ها مانعی در برابر این تصمیم شما بوده، اکنون بهترین فرصت است که به سراغ این بازی‌ها بروید. این امر از آن جهت است که در جریان رویداد اخیر Nintendo Direct از نسخه ریمستر سه بازی اول توم ریدر رونمایی شد. این اثر که با نام Tomb Raider I-III Remastered شناخته می‌شود، از نظر گرافیکی بهبود‌های قابل‌توجهی داشته و برای پلتفرم‌های مدرن بهینه‌سازی شده است.

ریمستر سه بازی توم ریدر
بازی Tomb Raider I-III Remastered این امکان را فراهم می‌کند که بین گرافیک اصلی و حالت ریمستر جا‌بجا شوید

با این حال اگر جزو بازیکنان قدیمی بوده و گرافیک اصلی این بازی‌ها را ترجیح می‌دهید، سازندگان این امکان را فراهم کرده‌اند که بین طراحی چند‌ضلعی نوستالژیک و حالت مدرن جا‌بجا شوید. نسخه ریمستر سه بازی اول سری توم ریدر که دارای تمامی بسته‌های الحاقی و مراحل مخفی بوده، توسط استودیو Aspyr و تحت نظارت Crystal Dynamics ساخته شده است.

بازی Tomb Raider I-III Remastered در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ (۱۴ فوریه ۲۰۲۴) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.


Loading

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها