آخرین اخبار ماینکرافت اخبار بازی خبر

این غار حیرت‌انگیز و شگفت‌انگیر را در ماینکرافت ببینید!

یکی از بازیکنان ماینکرافت اخیراً مجموعه غار بسیار چشمگیر و شگفت‌انگیزی را در نسخه پاکت ادیشن این بازی محبوب ساخته و به اشتراک گذاشته است. این بازیکن به نام TheMobileCrafter، ویدیویی از غار پیچیده و باورنکردنی‌ای را که ساخته، در صفحه ردیت ماینکرافت به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو، او ابتدا درون ساختمان بزرگی قرار دارد اما بعد به سمت آسمان‌خراش عظیم و دیدنی‌ای پرواز می‌کند که تونل‌های غول‌پیکری از آن به سمت اعماق غارهایdeepslate بسیار وسیع و روشنی ختم می‌شود.

او توضیح داده که قسمت‌های زیادی از این غار شگفت‌انگیز هنوز حفر و اکتشاف نشده‌اند و این غار غول‌آسا فرصت‌های بی‌شماری برای ادامه کاوش و ماجراجویی فراهم کرده است. در بخش نظرات، بازیکنان ماینکرافت از ساخت چنین پیچیدگی و مجموعه غار درخشان و آفریننده‌ای در نسخه پاکت ادیشن بسیار شگفت‌زده شده‌اند. آنها نوشته‌اند که نمی‌توانند باور کنند چنین اثر هنری زیبا و پر جزئیاتی در نسخه موبایل بازی خلق شده باشد.

یکی از بازیکنان ماینکرافت اخیراً مجموعه غار بسیار چشمگیر و شگفت‌انگیزی را در نسخه پاکت ادیشن این بازی محبوب ساخته و به اشتراک گذاشته است. این بازیکن به نام TheMobileCrafter، ویدیویی از غار پیچیده و باورنکردنی‌ای را که ساخته، در صفحه ردیت ماینکرافت به اشتراک گذاشته است.
یکی از بازیکنان ماینکرافت اخیراً مجموعه غار بسیار چشمگیر و شگفت‌انگیزی را در نسخه پاکت ادیشن این بازی محبوب ساخته و به اشتراک گذاشته است. این بازیکن به نام TheMobileCrafter، ویدیویی از غار پیچیده و باورنکردنی‌ای را که ساخته، در صفحه ردیت ماینکرافت به اشتراک گذاشته است.

اگرچه بازیکنان ماینکرافت همگی تا به حال مجموعه‌های غار بزرگی را ساخته‌اند، اما انجام چنین کاری در نسخه پاکت ادیشن بسیار دشوار است. دلیل اصلی این موضوع، محدودیت‌های ذاتی نسخه موبایل نسبت به نسخه‌های دسکتاپ و کنسول است. علاوه بر هزینه منابع و زمان ساخت، نسخه موبایل این بازی چندان برای خلق سازه‌های پیچیده مناسب نیست. این موضوع تا حد زیادی به خاطر اندازه کوچکتر صفحه و کنترل صفحه لمسی دستگاه‌های موبایل است که کار را برای سازندگان دشوار می‌کند.

با وجود این محدودیت‌ها، TheMobileCrafter توانسته است با استفاده از خلاقیت، صبر و تلاش فراوان، اثری شگفت‌انگیز خلق کند که حتی بازیکنان پروپاقرص را نیز غافلگیر می‌کند. بازیکنان ماینکرافت به سرعت به بیان شگفتی خود از ساخت این مجموعه در نسخه پاکت پرداختند و گفتند که چنین ساختار پیچیده و دقیقی در این نسخه بی‌شک بسیار دشوار بوده است. آنها نوشته‌اند که TheMobileCrafter باید ماه‌ها تلاش مداوم و پشتکار فراوان به خرج داده باشد تا بتواند چنین اثر شاهکاری را خلق کند. حجم کار و زحمتی که او برای ساخت این غار صرف کرده، قابل تحسین است.

در عین حال، برخی بازیکنان از مهارت‌های پرواز با الیترای حرفه‌ای TheMobileCrafter برای نمایش غار تعریف کردند. با توجه به چالش‌برانگیز بودن کنترل‌های نسخه پاکت، این خود یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. برخی نظرات هم کمی طعنه‌آمیز بود و اشاره داشتند که TheMobileCrafter وقت زیادی برای انجام این کار داشته است. اما بازیکنان سریعاً اشاره کردند که مدیریت زمان واقعی مزیت اصلی در اینجا بوده، چرا که بسیاری از بازیکنان ماینکرافت در گذر بین پروژه‌ها و کارهای مختلف، پیوستگی خود را از دست می‌دهند.

۱۰تا از بهترین آیتم‌های ندر (Nether) در ماینکرافت ۲۰۲۳

علاوه بر این، TheMobileCrafter در بخش نظرات توضیح داد که ساخت این مجموعه غار و سازه‌های اطراف آن ۹ ماه طول کشیده است. او نوشته است: “این پروژه نتیجه ۹ ماه تلاش بی‌وقفه و کار روزانه چندین ساعته بوده است. البته من هر روز ساعت‌ها طولانی بازی نمی‌کردم، بلکه سعی می‌کردم روزانه حداقل ۲ تا ۳ ساعت را به ساخت و ساز اختصاص دهم.” تعداد کمی از بازیکنان زمان کافی برای بازی کردن در بازه‌های طولانی و تکمیل سازه‌های بزرگ در چند روز دارند، بنابراین معمولاً پروژه‌های ساختمانی خود را به اهداف روزانه یا هفتگی تقسیم می‌کنند.

TheMobileCrafter با به اشتراک گذاشتن جزئیات فرایند ساخت این غار، الهام‌بخش سایر بازیکنان شده است تا آنها نیز با برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و پشتکار مداوم، بتوانند آثار بزرگی مانند این را خلق کنند. نسخه موبایل این بازی کاربرپسندترین نسخه از نظر کنترل نیست، بنابراین TheMobileCrafter مسلماً برای یادگیری حرکت و ترفندهای ساختمان‌سازی قبل از خلق دنیای بازی خود، کار سختی پیش رو داشته است. او با به اشتراک گذاشتن تجربیات و نکاتش در ساخت این دنیای عظیم، می‌تواند الگو و الهام‌بخش خوبی برای سایر بازیکنان باشد تا آنها نیز بتوانند در نسخه پاکت، دنیاهایی باشکوه بسازند.

Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
پاسخ

خو غاره:/