آخرین اخبار ماینکرافت خبر

شخصیت‌های هری پاتر بسکتبالیست می‌شوند؛ تیم هاگوارتز واریرز در راه NBA

زمانی که صحبت از دنیای فن آرت به میان می‌آید، با دو دسته از هنرمندان رو‌برو هستیم. دسته اول به همان موارد پخش شده بسنده کرده و آن‌ها را به شیوه خود باز‌سازی می‌کنند. اما دسته دوم مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و آثار مورد علاقه خود را وارد فضا‌های جدیدی می‌کنند. در همین راستا یکی از طرفداران هری پاتر اقدام به انتشار تصاویری کرده که در قالب آن‌ها شخصیت‌های این مجموعه به بسکتبالیست های NBA تبدیل شده‌اند.

اینستاگرام: سه انتظاری که از GTA VI داریم

Harry Potter یکی از مشهور‌ترین رمان‌های تاریخ است که در کنار اقتباس‌های رسمی مختلف، فن آرت‌های بسیاری با محوریت آن در فضای اینترنت منتشر شده است. در تازه‌ترین این دست فن آرت‌ها، صفحه the_ai-dreams در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویری از هری پاتر منتشر کرده که در قالب آن‌ها شخصیت‌های این مجموعه به بازیکنان ورزش بسکتبال تبدیل شده‌اند.

هفت سال بازسازی دقیق هاگوارتز توسط طرفدار هری پاتر در ماینکرافت!

اگر‌چه بعید است که فن آرت‌های the_ai-dreams به واقعیت تبدیل شوند، اما به واسطه تصاویر این صفحه می‌توانید دامبلدور، هرماینی گرنجر، لرد ولدمورت و هری پاتر را در شرایطی ببیند که به جای جادوگر، بسکتبالیست هستند. اگر کنجکاو هستید که ببینید شخصیت‌های Harry Potter در دنیای بسکتبال چه شکلی خواهند بود، می‌توانید تصاویر زیر را مشاهده کنید:

جی کی رولینگ پس از انتشار کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ اعلام کرد که کارش با دنیای Harry Potter تمام شده و می‌خواهد به سراغ پروژه‌های جدیدی برود. اگر‌چه این نویسنده با نام مستعار رابرت گالبریث مجموعه‌ای از رمان‌های جنایی مشهور چاپ کرده، اما هرگز از دنیای سحر و جادو که باعث شهرت او شده، فاصله نگرفته است. در قالب وب‌سایت‌ها، بازی‌های ویدیویی، تئاتر و سه‌گانه Fantastic Beasts، همچنان جی کی رولینگ در تمامی پروژه‌های مرتبط با هری پاتر حضور داشته است.

مدرسه طلسم‌آموزان الهام گرفته از هری پاتر مورد تحقیق مقامات قرار می‌گیرد

با این که تنها یک دهه از اکران آخرین فیلم از مجموعه سینمایی می‌گذرد، شبکه مکس مشغول ساخت یک سریال تلویزیونی با محوریت Harry Potter است. در این سریال قرار است از بازیگران جدیدی استفاده شده و داستان‌های عمیق‌تری که در مقایسه با فیلم‌ها، وفاداری بیشتر به رمان‌ها دارند، روایت شود. سریال طولانی هری پاتر موجب می‌شود که تمامی موارد حذف شده به دلیل مدت کوتاه فیلم‌ها، امکان نمایش را داشته باشند.

نظر شما در مورد بسکتبالیست شدن شخصیت‌های هری پاتر چیست؟ آیا تصاویر منتشر شده توسط the_ai-dreams توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ علاقه دارید کاراکترهای اصلی Harry Potter را در چه فضای دیگری ببینید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
۰.۰
پاسخ

حاجی باحال شد.
کو مال بوی؟