اخبار بازی خبر

شخصیت های دومین بسته الحاقی بازی مورتال کامبت ۱ فاش شد؛ بازگشت نوب سایبات

داده‌های اخیر از حضور تعدادی از شخصیت های شناخته‌شده سری Mortal Kombat و چندین کاراکتر مهمان غافلگیر‌کننده در دومین بسته الحاقی بازی مورتال کامبت ۱ خبر می‌دهند.

از زمان انتشار بازی Mortal Kombat 9 در سال ۲۰۱۱، استودیو ندررلم تلاش کرده که با انتشار DLCهای مختلف فهرست مبارزان محصولات خود را گسترش دهند. در سال‌های گذشته در کنار بازگشت شخصیت‌های حاضر در آثار قبلی، کاراکتر‌هایی از سایر مجموعه‌ها به بازی‌های مختلف سری مورتال کامبت اضافه شده‌اند. از بین این موارد می‌توان به جیسون ورهیز، صورت چرمی، T-800 و جان رمبو اشاره کرد.

این سنت استودیو NetherRealm قرار است در بازی جدید سری Mortal Kombat یعنی مورتال کامبت ۱ همچنان داشته باشد. این از آن جهت است که اولین بسته الحاقی اثر مذکور چند ماه پیش معرفی شد. با خرید این DLC که با نام Kombat Pack 1 شناخته می‌شود، علاوه بر دسترسی به شخصیت‌های کوان چی، تاکدا و ارمک، می‌توانید از سه کاراکتر مهمان یعنی پیس میکر (از سریال Peacemaker)، هوملندر (از سریال The Boys) و آمنی من (از سریال Invincible) در مبارزات خود استفاده کنید.

نگاهی به امتیازات و نقدهای مورتال کامبت ۱

مدتی پس از معرفی کمبت پک ۱، شایعاتی پخش شد که طبق آن‌ها DLC دوم مورتال کامبت ۱ شامل شخصیت‌های نوب سایبات، کینو و سارینا در کنار کاراکتر‌های مهمان هارلی کوئین، دث استروک و دووم اسلیر خواهد بود. پس از انتشار Mortal Kombat 1 مشخص شد که بخش‌هایی از این شایعه واقعیت ندارد، زیرا کینو و سارینا به صورت Kameo Fighter در دسترس قرار دارند.

به تازگی یک دیتاماینر به نام thethiny موفق به بررسی دیتای بازی مورتال کامبت ۱ شده و شخصیت های حاضر در بسته الحاقی دوم این اثر را فاش کرده است. او در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) مدعی شده که فایل صوتی مربوط به کات‌سین‌های ابتدایی بازی را به دست آورده است.

بازگشت نوب سایبات در بسته الحاقی مورتال کامبت 1
نوب سایبات یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تاریخ سری Mortal Kombat است که بسیاری از بازیکنان خواهان حضور او در مورتال کامبت ۱ هستند

طبق گفته‌های thethiny، در این فایل صوتی به شخصیت‌های نوب سایبات، سایرکس،  کسی کیج، کونگ جین، کوتال کان، جید و یک شخصیت زن بدون نام اشاره شده است. در رابطه با شخصیت‌های مهمان، این دیتاماینر گفته که در قالب Kombat Pack 2،‌ شخصیت‌های گوست فیس (از سری فیلم‌های Scream)، کونان بربر (از مجموعه کمیک Conan the Barbarian) و هی من (از مجموعه Masters of the Universe) اضافه خواهند شد.

سایر دیتاماینر‌ها با مواردی که خودشان به دست آورده‌اند، از ادعا‌های thethiny حمایت کرده‌اند. تعدادی از این افراد سرنخ‌هایی به دست آورده‌اند که از اضافه شدن T-1000، ربات مشهور فیلم Terminator 2: Judgement Day با بازی رابرت پاتریک، خبر می‌دهند. این دیتاماینر‌ها همچنین اطلاعاتی به دست آورده‌اند که به وجود فیتالیتی‌های خاص برای مناسبت‌هایی مثل هالووین اشاره می‌کنند. در پایان thethiny خاطر‌نشان کرده که هنوز در حال جمع‌آوری شواهد و مدارک بیشتر است.

فهرست کامل مبارزان حاضر در بازی مورتال کامبت ۱ لو رفت

ادعای دیتا‌ماینر‌ها مبنی بر اضافه شدن نوب سایبات به جمع شخصیت های بازی مورتال کامبت ۱ هنوز به طور رسمی تایید نشده است. به همین دلیل احتمال اشتباه بودن آن‌ها وجود داشته و نمی‌توان نسبت به صحت چنین شایعاتی مطمئن بود. در حال حاضر تنها می‌توان امیدوار بود که استودیو ندررلم هر چه زودتر Kombat Pack 2 را معرفی کند.

بازی Mortal Kombat 1 هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. نظر شما در مورد کاراکتر‌های حاضر در کمبت پک ۲ چیست؟ آیا امیدوار هستید که به این واسطه بتوانید به شخصیت های نوب سایبات و جید در مورتال کامبت ۱ دسترسی پیدا کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


Loading

تگ ها

نظرات

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها